Gå til innhold

Er MyHeritage en seriøs side?


jae-ols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Seriøs er de sikkert, men funket dårlig for meg:

Jeg registrerte meg, og fikk massevis av treff på slekt, men kun på min fars side! Ikke ett eneste treff på min mors side!

 

Så da giddet jeg selvsagt ikke betale medlemskap. Og nå spammer de mailen min med nye treff for å få meg til å betale medlemskap, men kun med treff på min fars side!

 

Vel er min mors slekt mindre enn hans, men foreldrene og besteforeldrene hennes burde iallefall de klare å finne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Er MyHeritage en seriøs side? Det gjelder slektsgransking. 

De har nok lagd den for å kunne tjene penger, og da har de ingenting på å tjene på å ikke være seriøse. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Seriøs er de sikkert, men funket dårlig for meg:

Jeg registrerte meg, og fikk massevis av treff på slekt, men kun på min fars side! Ikke ett eneste treff på min mors side!

 

Så da giddet jeg selvsagt ikke betale medlemskap. Og nå spammer de mailen min med nye treff for å få meg til å betale medlemskap, men kun med treff på min fars side!

 

Vel er min mors slekt mindre enn hans, men foreldrene og besteforeldrene hennes burde iallefall de klare å finne.

 

Grunnen er at slike kommersielle firmaer som driver med gensekvensering baserer mye av slektsforskningen på Y-kromosmene. Menn er XY, mens kvinner er XX. Det er derfor en heller vil at en bror skal ta testen enn en søster, blir mer nøyaktig da. Antar at det er derfor du har fått mest treff fra faren din sin side av familien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...