Gå til innhold

Årets Spill 2003


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='Stig_W' date='09/12/2003 : 12:57'] [quote name='Nixration' date='09/12/2003 : 12:40'] er ikke warcraft 3 revulusjonerende? i forhold til de andre warcraft spillene? [/quote]
Nei, det er de ikke....hvor er revolusjonen? Det er snakk om evolusjon, ikke revolusjon...stooor forskjell! [/quote]
Selve TFT er riktignok bare en evolusjon til WarCraft III. Men jeg vil vel påstå at WarCraft III nærmer seg aspektet revolusjon, ved å kombinere rollespill og RTS på en glimrende måte, og ut i fra det skape en helt ny spillestil.

En har kun noen få krigere, og styrer disse i mye større grad enn i alle andre spill. Handler du riktig kan du knuse en hær på 30 mann med en liten hær på 10. Selv om de to hærene består av akkurat samme typen enheter. Dette var ikke mulig før WarCraft 3. Dette vil jeg påstå er nærmere en revolusjon enn en evolusjon.
Lenke til kommentar
Selve TFT er riktignok bare en evolusjon til WarCraft III. Men jeg vil vel påstå at WarCraft III nærmer seg aspektet revolusjon, ved å kombinere rollespill og RTS på en glimrende måte, og ut i fra det skape en helt ny spillestil.

 

En har kun noen få krigere, og styrer disse i mye større grad enn i alle andre spill. Handler du riktig kan du knuse en hær på 30 mann med en liten hær på 10. Selv om de to hærene består av akkurat samme typen enheter. Dette var ikke mulig før WarCraft 3. Dette vil jeg påstå er nærmere en revolusjon enn en evolusjon.

Jeg klarer ikke å komme bort fra tanken på at Warlords: Battlecry kom ut før Reign of Chaos. Kan noen bekrefte (eller helst avkrefte) dette for meg? Dere som har prøvd det vet hva jeg sikter til.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

jeg stemte bare på PC-spill, og der gikk min stemme til GTA: VC.

 

Riktignok er det ikke grafikk på dette spillet som kan måle seg med andre spill i år, men jeg synes likevel spillet ga meg så mye glede at det fortjener min stemme.

 

Hadde jeg stemt på to skulle Championship Manager (dette er som kjent ganske likt spill som GTA:VC) også vært med. Litt rart både CM4 og CM0304 er med, i og med at disse er så godt som like med unntakk av smååå endringer.

Lenke til kommentar
Stemte wolfenstein: Enemy territory jeg. Eneste spillet jeg har brukt mye tid på som er utgitt i år. Har spilt litt Frozen Throne og men det var jo ikke akkurat noe revolusjonerende. SW: Jedi Academy var en god oppfølger synes jeg, ikke lineært osv. Mye bedre enn JK2 synes jeg pga. skill systemet og at det er mer selvvalg.

Stemte også på Wolfenstein: Enemy Territory fordi det er desidert det spillet eg har brukt mest tid på i år og ikke minst har hatt(har) det mest morro med :)

 

Billig er det også :thumbup:

Lenke til kommentar
Kanskje ett av de få spill som virkelig leverte og levde opp til all hypen var faktisk GTA3:VC.

Enig i det GTA3:VC var et veldig veldig bra spill

SW:Jedi Academy overrasket også positivt med et avbrekk fra den vanlige lineære gameplayen som stort sett alle FPS spill flittig bruker.

What? Jedi Academy overrasket positivt? Har sjelden blitt mer skuffet. Greit nok at det var mulig å ta oppdragene i en annen rekkefølge, og t.o.m skippe oppdrag (men hvem gidder det egentlig) men det bidro egentlig bare til at storyen ble enda mer tåpelig og mindre engasjerende. Bortsett fra det hadde det jo ingenting å si for spillets gang hvordan man valgte. En annen ting var dette med forcepowers; Det er en bra ting at man kan velge hva man skal oppgradere, men det hang dårlig sammen når man kunne løfte folk opp og kaste dem rundt i lufta samtidig som man såvidt kunne trekke våpnene ut av hendene deres (Grip:3, pull:1)

 

Jeg synes både JK og JO leverte varene med storyen og ikke minst nyvinnede gameplay, men JA ble bare tamt og platt hastverksarbeid i mine øyne..

Lenke til kommentar
Hm.. merkelig. Jeg fikk ikke noesomhelst stemme-greier, verken i IE eller Opera. Proxomitron ble tilogmed satt på 'bypass' (og det var schkomle greier, det.. masse reklame over alt).

 

Jaja.. de får bare ha det så godt uten min stemme. Fnys!

Samme her..

Venter heller på gamespot sin avstemning. Den pleier å være bedre og mer omfattende en alle andre tilsammen uansett..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...