Gå til innhold

Valgfritt sidemål


Valgfritt sidemål  

14 stemmer

  1. 1. Er du for valgritt sidemål?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sier på den ene siden at du er imot valgfrihet fordi du vil at ingen skal kunne velge å ha sidemål, ettersom du ikke liker det.

Så sier du at du er imot at noen skal tvinges til å ha det, altså for valgfrihet.

 

Du er jo både for og imot om man skal kunne velge om man vil ha sidemål i annenhver post..

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer ikke, jeg er personlig imot sidemål dvs jeg hadde aldri valgt det selv om jeg hadde hatt muligheten selv ta det valget.

 

Det innebærer ikke at jeg er imot at andre velger sidemål. Hvorvidt andre velger sidemål eller hovedmål bør de selv få bestemme, dog desverre er ikke dette tilfellet idag. ;)

 

PS: Både og, samt hverken eller burde selvsagt også være mulige valg.

 

PS2: Noen vil muligens syns det ikke blir riktig å tvinge folk til å velge selv, når man har så mange utmerkede politikere som er bedre skikket til å velge for folk.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Er du for valgfritt sidemål?

Enkelt og greit.

Nei, jeg er imot sidemål i det hele tatt.

Så, hva mente du når du skrev dette egentlig?

Du svarer jo konkret nei på om du vil at det skal være valgfritt.

 

Men ser at spørsmålet er tvetydig, jeg tolker det som at man kan velge å ikke ha sidemål. Det kan også tolkes som at man kan velge hva man skal ha som sidemål..

Lenke til kommentar

 

Så, hva mente du når du skrev dette egentlig?

Du svarer jo konkret nei på om du vil at det skal være valgfritt.

 

Men ser at spørsmålet er tvetydig, jeg tolker det som at man kan velge å ikke ha sidemål. Det kan også tolkes som at man kan velge hva man skal ha som sidemål..

Om jeg ikke hadde blitt tvunget til å ha sidemål hadde jeg muligens klart å formulere mine innlegg på hovedmål bedre. ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...