Gå til innhold

Finnes det egentlig noe positivt med Russland ?


Anbefalte innlegg

 

 

Det dreide seg vel om en strategisk innvadering av et landområde, ikke akkurat fin oppførsel.

 

Men det er sant, i dag er miltær makt heldigvis mindre viktig enn før, og under Putin går russlands økonomi ræva.

 

AtW

Under Putin har Russland sin økonomi forbedret seg noe enormt.

 

Ufint oppførsel ja, men et svar til ufin oppførsel. Hva tror du USA hadde gjort om Russland hadde støttet opprør og vold i Mexico og innsatt enn Russisk nikkedukke? Eventuelt fraktet atomvåpen til Mexico for å ha noen raketter klare der, og eventuelt bygge opp militære på grensen mellom Mexico og USA?

 

At folk er så dumme at de ikke kan forstå andre sitt perpektiv er egentlig uforståelig.

 

 

Tja, de fikk en oppsving for 10 år tid siden, høy olljepris osv etter en horribel periode, men de siste 5 årene har det stagnert ganske bra, og økonomien er liten i forhold til landets størrelse.

 

Godt vi har "alt russland gjør er bra, alt med homofile er dårlge"-mannen til å gi et reflektert perspektiv da....

 

AtW

 

En ny løgn fra fantasimannen som finner på hva andre mener om ting. Jeg har aldri sagt noe av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norge er veldig bra for alle, men en del menn tror jeg har det tøft. 

Jeg tror ikke Russiske menn taper så stort versus russiske kvinner.

 

Er du mann og går igjennom en tøff tid, står du 100% alene.

 

Vi lever i et land hvor nesten 80% av velferdsgodene går til kvinner, 15% til barn og 5% til menn.

 

De tryggeste, sikreste og gunstigste jobbene går til kvinner og kvinner ansetter nesten utelukkende andre kvinner.

70% av de kommunale jobbene går til kvinner, 70%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. 

Alikevel må vi lese hver eneste dag om gutteklubben grei og hvor slemme menn er.

 

Når jeg var lærer sist var jeg den 2 mannlige ansatte på 15 år der jeg jobbet. 

Inspektør, assisterende rektor og rektor hadde vært kvinner siden 60 tallet og det var stor ståhei når det ble kunngjort at de ansatte en ny mannlig lærer.

Dette på en skole hvor de største guttene slår til/banker opp lærere og også rektor, fullstendig lovløse tilstander hvor ingen av kvinnene har kontroll på noe som helst.

 

Det finnes 1 klinikk i Norge for menn med 50% statstøtte, det finnes 3 klinikker totalt for menn. ( spesialistsenteret, ullevåll urologen og endrio på riksen).

Det finnes over 300 klinikker for kvinners fysiske helse og en evig drøss med andre for psykisk helse og alle sammen har 100% statstøtte.

 

På skolen jeg jobbet var det en klar konsesus at en ikke skrev ned eller rapporterte når jenter gjorde herværk, mobbet, slo, beit, lugget og sparket.

Det ble rett og slett strøket eller unnskyldt med at det er en tøff tid for jenter fordi atte sosiale medier.

 

Alt guttene gjorde ble nøysommelig registrert.

 

 

Selvmord blant menn i Norge er også høyt, og direkte knyttet til langtidsarbeidsledighet.

 

Istedenfor å kvotere menn inn i trygge kommunale jobber som ville DIREKTE reddet deres liv, nei da skal en istedenfor ha rike kvinner inn i lederstyrer. 

 

Vår skolegang og kultur er så femininisert at 1 av 3(Oslo) norske menn ikke får barn, de blir ganske greit utkonkurrert av utenlandske menn.

Og ikke alle kommer hit selv, svært mange blir hentet hjem av jenter.

 

Jeg utfordrer deg, gå inn i hvilken som helst bygning innenfor ring 3 i Oslo og se på navnene på postkassene...Steve og Madelen, James og Siri, Muhammad og Lene.

 

 

https://www.dagbladet.no/kultur/hver-fjerde-norske-mann-far-ikke-barn-hva-gjor-det-med-samfunnet/67471763

 

Her står det hver fjerne, men jeg har lest at i Oslo er det 1 av 3.

 

De aller fleste voldsofre i Norge i dag, er norske menn som blir utsatt for vold av utenlandske menn. Noen reaksjon? Nei..en kaller bare offeret for rasist.

 

Man gjør en stor greie ut av at noen få norske menn henter Thai-koner, men en bryr seg fint lite om norske studinner som henter lutfattige australere hjem, menn som helst er like mye lykkejagende som thaidamen.

 

Det finnes laaangt flere menn som er hentet hit enn kvinner, alikevel er det selvsagt et ikke tema.

 

Jeg har selv datet en russisk jente som jeg traff på universitetet, og hun var alltid overrasket over hvor lite respekt norske menn ble behandlet med...og at hun etter en tid her så på oss som "chaberushka" som hun selv sa det, eller "mutts" "bikkjer".

Endret av MunterLaksen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...