Peterman Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Det var gøy å se hvor mye penger enkelte bruker på dvd plater, i et tidligere innlegg fra i dag. Skal vi ta en runde på hvor mange musikk cder folket har? Mener selvfølgelig orginale musikk cder. Ikke mp3 brent ut som album etc. Ligger et sted mellom 250-260 selv. edit: omformulering Endret 8. desember 2003 av Peterman
kaiern Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Veit ikke hvor mange CD'er jeg har, men jeg å fatter har lagt inn alle på PC'en å det er godt over 4000 låter nå
Suppelars2k Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Hmms... både kjøpte palter og "kjøpte" plater tilsvarer ca. 11-12.000 låter nå EDIT: overdrev litt Endret 8. desember 2003 av HalTan
dimiles Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Har kanskje 20-30 kjøpte plater. Har en god del på pc og da.
Thlom Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 tja, ett sted mellom 200 og 300, er masse jeg skulle kjøpt meg, men spenna rekker ikke til Går for det meste i Metal, 60 og 70 talls rock, noe skranglerock og jazz.
Bone Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 har et sted rund 320 og 340.. Mye forskjellig, men ikke dance/trance og sånn anna tull..
Bach Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Drøyt 500 cd'er og 160-170 vinylskiver. Har to kopier fra biblioteket av innspillinger jeg ikke greier å finne i butikk.
Wayshot Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Ca. 110. Samlingen øker med 15-20 CD'er pr. år. (Jeg har boikottet kjøp av CD'er fra RIAA-tilknyttede plateselskap siden juni, men likevel øker CD-samlingen. Har kjøpt mye musikk av lokale indie-band den siste tida.)
Eriond Skrevet 9. desember 2003 Skrevet 9. desember 2003 Har etter en rask opptelling 142 kjøpte cd'er. Har faktisk mange fler Dvd filmer enn cd-plater da Har prioriter å kjøpe film de siste årene, samt at det er kommet mindre musikk jeg syns det er verdt å bruke penger på. Har vel 490 komplette album liggende på pc'en (inkl. de 142 som jeg har stående i hylla) Ikke ett eneste er nedlastet. Har bare kopiert litt av venner og bekjente. Ikke at det er noe særlig bedre sånn etisk sett, men jeg veit nå at kvaliteten er god ihvertfall
tjalla Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 40-50 av plater jeg er stolt av å ha. Teller ikke med de platene jeg kjøpte da jeg var unge (Absolute-serien f.eks)
Thlom Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Ca. 110. Samlingen øker med 15-20 CD'er pr. år.(Jeg har boikottet kjøp av CD'er fra RIAA-tilknyttede plateselskap siden juni, men likevel øker CD-samlingen. Har kjøpt mye musikk av lokale indie-band den siste tida.) Jeg burde vel egenltig boikotte RIAA møkka jeg også, men ******, de gir ut endel finfin musikk da Prøver så godt jeg kan å boikotte kopibeskyttede skiver, men det har sneket seg inn to i samlinga
Peterman Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Skrevet 10. desember 2003 Ca. 110. Samlingen øker med 15-20 CD'er pr. år.(Jeg har boikottet kjøp av CD'er fra RIAA-tilknyttede plateselskap siden juni, men likevel øker CD-samlingen. Har kjøpt mye musikk av lokale indie-band den siste tida.) Jeg burde vel egenltig boikotte RIAA møkka jeg også, men ******, de gir ut endel finfin musikk da Prøver så godt jeg kan å boikotte kopibeskyttede skiver, men det har sneket seg inn to i samlinga Jeg synes det er vanskelig å boikotte kopibeskyttede plater. Jeg handler cder på nettet, cdon.com. Der oppgir de ikke om en plate er kopibeskyttet, og jeg gidder ikke sjekke andre kilder før jeg handler. DVD spilleren min spiller kopibeskyttet materiale, så jeg har egentlig begynt å drite i det.
Thlom Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 cd-spillern i bilen til fattern spiller ikke kopibeskyttede skiver. Dessuten så er det en prinsippsak. Jeg kjøper CDer, ikke "CD"er.
Eriond Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 cd-spillern i bilen til fattern spiller ikke kopibeskyttede skiver. Dessuten så er det en prinsippsak. Jeg kjøper CDer, ikke "CD"er. De har vel ikke engang lov til å bruke cd varemerket på de platene som er kopibeskytta Syns det hele er tull jeg. Dersom jeg vil unngå sperra, tar jeg det bare manuellt via Dvd spiller og digital inngang på pc'en. Like greit det. Audiograbber har automatisk spordeling og konvertering via line in sampling. Dessuten ripper Audiograbber de aller fleste platene uansett hvilke triks de har prøvd seg på
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 2-3 omg her også. Når eg tenker over det så har eg ikke kjøpt musikk siden eg fikk meg bredbånd.
Anbefalte innlegg