Gå til innhold

Må visst gi fra meg en 21" skjerm!


Coolman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igjen: ekte venner deler alt.

 

Det du gjør for en god venn når han ikke har det så lett, vil bli belønnet i all evighet. Og husk det er ikke noe som gleder mer enn å hjelpe en god venn når han trenger det.

 

Tipper han vil gjengjelde tjenesten når anledningen byr seg.

My point exactly, dog tok jeg det baklengs og håpet at han kanskje allerede hadde gjort en del gode ting og fortjente skjermen for det... :)

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

ja...det spørs på om du har brukt for din eller ikke. Men hadde jeg hatt to hadde ikke jeg gitt den fra meg.

 

Og hadde jeg hatt en elendig 15" skjerm hadde ikke jeg bedt om å få en som har 2 eller 3. Jeg ber vel aldri om å få noen ting. Untatt penger av mamma og pappa en gang i blandt.

 

EDIT: Men Det kan hende at han ser dette som en mulighet til å få flere ting...Hva blir hans neste krav? som jeg sa ista..

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Igjen: ekte venner deler alt.

 

Det du gjør for en god venn når han ikke har det så lett, vil bli belønnet i all evighet. Og husk det er ikke noe som gleder mer enn å hjelpe en god venn når han trenger det.

 

Tipper han vil gjengjelde tjenesten når anledningen byr seg.

Svært så dyp du ble da.. :yes:

 

Egentlig er jeg svært enig med deg da..

Han er nå en svært god venn da, han gir å han tar som alle andre ville ha gjort da, vi bytter det meste. :thumbup:

 

Snakket med ham på telefonen om dette, han skulle sjekke disse innleggene hvis han finner frem da (Nerd, Phøø!)

Han lo godt i telefonen...

 

Jaja, Kansje han skjemmes litt når han leser dette! :thumbs:

Lenke til kommentar

Dere virker som to som er på min alder.

 

Da er det spesiellt viktig å ta vare på vennskap. Jeg for min del er 31 og har erfart at det er noen venner som er viktig å ta vare på. For min beste venn går jeg gjerne gjennom ild og ******. Det samme gjør han for meg.

 

Gode venner vokser ikke på trær.

Lenke til kommentar
Igjen: ekte venner deler alt.

 

Det du gjør for en god venn når han ikke har det så lett, vil bli belønnet i all evighet. Og husk det er ikke noe som gleder mer enn å hjelpe en god venn når han trenger det.

 

Tipper han vil gjengjelde tjenesten når anledningen byr seg.

Her er det ikke noe spørsmål om han har det lett eller ikke. Han har jo allerede en 19 tommer selv. Og beklager, man trenger ingen 21" for å bli/være datanerd. Det er jo helt på jordet. Og det at han maser og ikke tar nei som et svar sier jo sitt. i tillegg skal du gi den til han.. så da skal han sitte med en 19 og 21 mens du har en 21? beklager, jeg får det ikke til å henge helt sammen.

 

Jeg har gitt bort mange maskiner opp gjennom årene, 233MHz, 450MHz, 600Mhz og 1GHz, alle komplett uten skjerm. Og har gitt det bort hvis de ikke har hatt maskin eller har en som er enda dårligere. Men det er nok ikke helt det samme som din situasjon. Så mitt svar er NEI

Lenke til kommentar

Jaja, dette var jo morsomt!

 

Men jeg har da en god nyhet til dere.. Kompisen leste alle deres innlegg og syntes dette var skikkelig morsomt...

 

Han satte seg da ned foran den "flaue" computeren sin og bestillte seg en helt ny Samsung 19" LCD Syncmaster 193T... Nå er det jeg som er sjaloisen!!! :love:

 

Og i tillegg så sier han at jeg bare kan komme å hente den gamle utrangerte 19 tommere'n hvis jeg skulle ønske meg en extra skjerm...

 

Holdt på å le meg i hjel jeg....

 

Og han klager på at han alltid er blakk :no:

 

Dette ble i hvertfall en kul tråd....

 

Snakkes......

Lenke til kommentar

Han satte seg da ned foran den "flaue" computeren sin og bestillte seg en helt ny Samsung 19" LCD Syncmaster 193T... Nå er det jeg som er sjaloisen!!!  :love:

Hva-hva-hva behager? Han ber på sine knær om 21" din og så bestiller han se en LCD skjerm til 6,300kr? Og han klager på at han er blakk? Hahh, hvis han er "blakk" så vil jeg gjerne være like "blakk" som han.

 

Forresten så tviler jeg på at jeg hadde gitt bort en 21" om så verden sto i flammer.

Nei helt seriøst, venner tar man vare på, og hvis noen av mine venner hadde bedt om en 21" (og jeg hadde hatt en) så kan det tenkes jeg hadde gitt den bort hvis de hadde hatt god nok grunn for å "fortjene" en :p

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...