Gå til innhold

Den store Google Pixel 2 XL tråden


Nystic

  

66 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Google Pixel 2 XL?

    • Ja
      16
    • Nei
      50


Anbefalte innlegg

Har dessverre knust skjermen på min Pixel 2 XL. Det som er ekstra ergerlig er at ingen ser ut til å kunne/ville reparere den i Norge. Har hørt med mobilfiksern.no, mobilring.no, conmodo.no og mobylife.no.

 

Er det noen som har erfaring med å reparere den i Norge eller har andre gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dessverre knust skjermen på min Pixel 2 XL. Det som er ekstra ergerlig er at ingen ser ut til å kunne/ville reparere den i Norge. Har hørt med mobilfiksern.no, mobilring.no, conmodo.no og mobylife.no.

 

Er det noen som har erfaring med å reparere den i Norge eller har andre gode tips?

Fairly enkel jobb å bytte skjerm selv.

Eksempelvideo:

https://groupvertical.com/touch-screen-digitizer-and-oled-for-google-pixel-2-xl

 

Ser ikke ut som deler er så enkelt å få tak i nei dessverre. Ellers så er det alltids ebay :shrug:

Lenke til kommentar

 

 

Er mest spent på kvaliteten på skjermen om faegeskiftingen er så merkbar som tester påpeker.

Ja, vi får se. Har heldigvis angrerett vi kan benytte oss av. Hvor bestilte du?

Multicom.

 

 

Hvilken byggdato har telefonen din? Hvis du går inn på salgsfakturan du fikk av Multicom kan du sjekke IMEI (artikkelnummer) på http://www.imeipro.info/check_lg.html

 

Min er laget 21 desember. Blir spennende å sjekke skjermen. Kommer på døra her i kveld :-)

Lenke til kommentar

Ikke så bra skjerm på min. Nedre del er merkbart mørkere enn øvre og man kan se vertikale striper særlig ved lav lysstyrke.

 

Men FANTASTISK kamera og kjapp som et olja lyn.

 

Det var dårlige nyheter om skjermen mtp prisen på tlf. Fint at kameraet leverer.

 

Får ikke min før over helgen og vil benytte meg av 14 dg returrett dersom skjermen ikke er tilfredstillende.

Lenke til kommentar

 

Ikke så bra skjerm på min. Nedre del er merkbart mørkere enn øvre og man kan se vertikale striper særlig ved lav lysstyrke.

 

Men FANTASTISK kamera og kjapp som et olja lyn.

 

Det var dårlige nyheter om skjermen mtp prisen på tlf. Fint at kameraet leverer.

 

Får ikke min før over helgen og vil benytte meg av 14 dg returrett dersom skjermen ikke er tilfredstillende.

 

 

Gi oss full rapport! :-) Min går tilbake til Multicom. Har allerede pakket og sendt mail om at jeg vil benytte meg av angreretten. Blue tint var tilstede, men ikke på langt nær så ille som folk skal ha det til. 

Lenke til kommentar

 

 

Ikke så bra skjerm på min. Nedre del er merkbart mørkere enn øvre og man kan se vertikale striper særlig ved lav lysstyrke.

Men FANTASTISK kamera og kjapp som et olja lyn.

 

Det var dårlige nyheter om skjermen mtp prisen på tlf. Fint at kameraet leverer.

Får ikke min før over helgen og vil benytte meg av 14 dg returrett dersom skjermen ikke er tilfredstillende.

 

Gi oss full rapport! :-) Min går tilbake til Multicom. Har allerede pakket og sendt mail om at jeg vil benytte meg av angreretten. Blue tint var tilstede, men ikke på langt nær så ille som folk skal ha det til.

Synd når man har forventninger som ikke blir innfridd. Førsøkte du å endrer skjerminnstillingene, ulike modus og s-rgb ?

Lenke til kommentar

Virker som om det er lotteri angående å få en Pixel 2 XL med en god skjerm. Utdrag fra The Verge: "the 2 XL that I have with a good screen was built in October, whereas commenters in an XDA thread about the Pixel 2 XL’s screen woes still report buying “distractingly blue” displays made in December".

 

Hele artikkelen her: https://www.theverge.com/circuitbreaker/2018/1/15/16889854/pixel-2-xl-lg-display-oled-blue-shift

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...