Gå til innhold

ANMELDELSE: Destiny 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

artig.

 

Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill.

 

Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay.

 

Jeg vil "raide" med tilfeldige folk.

Jeg har stor tro på at det blir gøy.

Lenke til kommentar

For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill.

Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns?

Lenke til kommentar

Til tross for alt det nye føles Destiny 2 fortsatt ut som en potensiell utvidelse til det første spillet grunnet de svært mange likhetene.

 

Ja det var akkurat det som var mening også. Som jeg skrev tidligere, så er det akkurat derfor Bungie valgte å ikke produsere mer DLC til det første
Destiny. Dem kunne like godt kaldt det Destiny 1.5...noe dem også var tidlig ute med å informere om. Valget ble derfor å starte helt på nytt, men ta med 

seg det meste som var bra fra 1'ern over i ny "drakt" og fremdeles beholde feeling over det gamle. Det ville også gi dem mye mer spillerom i forhold

til hvilken retning dem ønsker å dra spillet i fremtiden. Virker litt som anmelder, anmelder spillet på helt annet grunnlag. Så en 7/10 score virker sikkert 

riktig, i den betraktning anmelders kunnskap som ligger bak hele Destiny konseptet og hvordan/hvorfor det ble Destiny 2 og ikke flere DLC's i første spillet.

 

Litt forbauset at ikke gjøres mer research, for alt nevnt over ligger på nettet fra Bungie.

Lenke til kommentar

artig.

 

Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill.

 

Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay.

 

Jeg vil "raide" med tilfeldige folk.

Jeg har stor tro på at det blir gøy.

 

Du må spille hele historien

Lenke til kommentar

 

For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill.

Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns?

Destinyuniverset har 10 års lifespan. Ergo, vi får Destiny 3 og 4 også heldigvis

Lenke til kommentar

 

For mye likheter? Det er en oppfølger. Skal du snakke om likheter i spill så må du dra fram likheter i andre i spill som som fks Uncharted 1 til 4. Det skal være slik, det er en oppfølger som sagt og ikke et helt nytt type spill.

Det er forskjell på likheter og utvikling, er vel det som menes, at det er for lite utvikling her til å legitimere at de gir ut en oppfølger istedet for å bygge videre på originalen. Skulle ikke Destiny 1 ha støtte i minst 10 år elns?

 

I fare for at noen andre har svart; nei, Destiny som varemerke skal etter planen vare i ti år, Destiny 1 skulle vare til Destiny 2.

Endret av unik42
Lenke til kommentar

artig.

 

Det er end game jeg lurer på om jeg vil like. Jeg vil i utgangspunktet ha et mmo skytespill.

 

Lurer på om det er mulig å skippe HELE historiedelen. Jeg vet ikke om jeg orker å levle opp til nivå 20 i single player boring as fuck gameplay. Jeg fordrar ikke single player skytespill, det er rett og slett ALLTID elendig historiefortelling med sånt gameplay.

 

Jeg vil "raide" med tilfeldige folk.

Jeg har stor tro på at det blir gøy.

 

Story moden kan du vel i stor grad spille med andre også.

Lenke til kommentar

 

Passet greit med "relansering/ destiny1.5" uansett om det er likt 1'ern eller ikke.. nå får faktisk vi på PC spille det. 

 

Med tanke på at man ikke kan spille sammen på kryss av plattformer, hvorfor ville en PC spiller velge dette over alternativa vi har på PC?

 

hvilke alternativ? Hadde det vært noe så ville det helt klart slått an slik som Destiny..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...