IceCool Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Noen som har merket seg hvilken stue DVD spiller som går for under 400,- på Prix? Er den brukbar?
hainz Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Vet ikke, sikkert ikke... anbefaler Philips Divx/DVD spiller på Elkjip til 1795,-
IceCool Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 [quote name='hainz' date='08/12/2003 : 03:41'] Vet ikke, sikkert ikke... anbefaler Philips Divx/DVD spiller på Elkjip til 1795,- [/quote] Jah Så det Hadde det vært til meg så hadde jeg lett blåst 5000,- (Har 2 stue DVD spillere + på PC Med DVD Brenner og Xbox hehe) men det var "bare" til nevøen på 13 som ikke er så flink til å ta rede på tingene sine enda hehe
EG-s Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 tenkte på denne sjøl. fin julegave til noen uten dvd spiller, så en får sett filmer der å... men fant den ikke på prix butikkene
Zeph Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Såg også den reklamen på TV nå. DVD-spiller til 399. Det er så billig at du taper nesten ingenting på det om den skulle være heilt forferdelig.
godsairforce Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Angående topic så har jeg (lancrew) kjøpt inn denne spilleren og ser ingen feil ved den. Den har ikke dvd-rw da men det kan man ikke vente. Den blir premie på neste LAN
EG-s Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 (endret) Angående topic så har jeg (lancrew) kjøpt inn denne spilleren og ser ingen feil ved den. Den har ikke dvd-rw da men det kan man ikke vente. Den blir premie på neste LAN den tar ikke dvd-, eller dvd-rw? edit:glemte ?..... Endret 8. desember 2003 av EG-s
Inja Skrevet 8. desember 2003 Skrevet 8. desember 2003 Angående topic så har jeg (lancrew) kjøpt inn denne spilleren og ser ingen feil ved den. Den har ikke dvd-rw da men det kan man ikke vente. Den blir premie på neste LAN den tar ikke dvd-, eller dvd-rw hvorfor ikke sjekke den på www.dvdrhelp.com der finner man ut om hva spillerne klarer og ikke klarer og hvordan de skal klare det.
IceCool Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Skrevet 8. desember 2003 noen som har klart å "lagre" hvilket merke og modell det er i "styresentralen" sin?
TST Skrevet 10. desember 2003 Skrevet 10. desember 2003 Spørsmål om DVD-spillere hører hjemme under "lagringsmedier". Stenges.
Anbefalte innlegg