Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 8


Anbefalte innlegg

Jeg syns dette reflekterer dagens samfund veldig bra. Mye vil ha mere. Grådighet etc etc etc. Og ja jeg vet at noen kommer til og flame meg for dette.

 

Men neste år hvis det blir en poll om HW.no burde ha en julekalender kommer jeg til og vote nei. Rett og slett fordi jeg syns det blir så latterlig smålig og grådig og hele tiden syte og slenge dritt om tilbud vi får som bare er en bonus siden det er jul. (og ja, jeg har benyttet meg av 1 eller flere tilbud hvert år, men jeg syns ikke de gode tilbudene vi får rettferdigjør all denne forsøpling av forumet med negativ syting og sutring.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ikke å nevne prosjektoren som ble satt ned 3 tusen da, til den nette sum av 9000!!

 

Yes, de fleste hoppet vel i taket for de tilbudene.

Hmm, ikke helt sikker på om du er ironisk nå...

 

God grunn til å bli lettere lykkelig for en infocus X1. Det er en meeeget god projektor til hjemmekino. Bare se hva gutta boys på www.avforum.no skriver om snadderboksen.

 

DrErling

Lenke til kommentar

Jaja julekalenderet her på hw.no har allerede gitt meg noe stort. Fikk prosjektore på lørdag og er meget fornøyd. Min far skulle til å kjøpe den som de selger hos space world og den kostet 15.000kr så her har vi på en måte spart 6.000kr. :w00t:

 

Nå kommer han alltid til å høre på meg før han kjøper noe impulsivt.

 

Nå venter eg egenltig bare på noen høytallere. *håpe håpe*

 

Btw slutt å klag folkens.

 

*mumle noe om whiners*

Lenke til kommentar
Noen er misunnelige fordi vi får oss Raptor disker :tease:

Bah! 76gb?? Nei takk.

Fikk forresten min første 10.000 rpm disk i, tja..når var det, 1999... :tease:

Ække misunnelige på noen av dere for jeg har også WD raptor som jeg fikk for kr 0.- :evil::evil::evil::evil::evil:

 

Ser forresten at akamera har brukbart tillbud i dag.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Hva er det dere syter for da? Her prøver å folka bak HW.no å gjøre litt innsats og være kul mot leserne sine, og alt dere gjør er å klage. Dere burde heller være glad de i det hele tatt gidder å lage denne siden og administrere dette forumet.

Og nei, jeg er ikke imot konstruktiv kritikk, men mesteparten av dette er absolutt ikke det.

Lenke til kommentar

Interesserer meg egentlig ikke noe særlig om noen får en raptor gratis, stjeler eller svindler den til seg. Poenget er at jeg får mine to til en pris som jeg var villig til å betale...punktum ;)

 

Når det gjelder denne julekalenderen så kan man enten gjøre den til noe negativt eller til noe positivt. Jeg foretrekker å gjøre den til noe positivt. Skal heller ikke store anstrengelsen til ;)

 

Tror det er på tide at noen her inne begynner å henge opp noe julepynt og greier slik at dem kjenner julestemningen trenger igjennom misnøyen. Er bare jul en gang i året og julekalenderen på hw......vel.....den er steg i riktig retning :D

Lenke til kommentar

Det var ment til alle som klager på bla julekalendern.

Fordi det ikke er noen tvil om att mange her er veldig negative , noe jeg synest er synd da ingen kann klare å gjøre alle til lags.

En julekalender er ment som en oppmuntring og så er det jo bare å håpe att man har flaks og finner akkurat det man har bruk for.

Man kann vell ikke forvente att alle tillbudene skall vere tillpasset akkurat en selv :wow:

Lenke til kommentar

Tviler på det hjelper å klage over dårlige tilbud her på hw.no. Det er jo webshopene som selger de, hw.no bare lager ein kalender av de.

 

Er så masse negativitet her...synest de som har kritisert så masse ikkje får tilgang til kalenderen meir, så det så....

 

Halde kjeft og være glad det er noken som bryr seg skal dere. Greit nok at det ikkje er de store tilbudene, 100kr her og der og ikkje de mest attraktive tingene, men det hjelper lite å klage. Send eit klagebrev til alle webshoper som er med i denne kalenderen du, det er de som bestemmer tilbudet.

Lenke til kommentar
Det var ment  til alle som klager på bla julekalendern.

Fordi det ikke er noen tvil om att mange her er veldig negative , noe jeg synest er synd da ingen kann klare å gjøre alle til lags.

En julekalender er ment som en oppmuntring og så er det jo bare å håpe att man har flaks og finner akkurat det man har bruk for.

Man kann vell ikke forvente att alle tillbudene skall vere tillpasset akkurat en selv :wow:

Ja, der er vi enige... Ingen sutrer å bærer seg hvis de får en julegave de ikke liker, det er vanlig folkeskikk... Dette blir nesten det samme, det er et tilbud, liker dere det ikke, så ikke benytt dere av det. :xmas:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...