Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 8


Anbefalte innlegg

Gud som jeg gleder meg til neste luke! :dribble:

En dag kommer det sikkert noe jeg trenger =) :thumbup:

 

Jeg er kjempe fornøyd med hw.no julekalender, gir lissom ett lite før juls piff å vente på luken. Nesten bedre enn pakkene som ligger under juletreet, fordi du allerede vet hva du har ønsket deg i år :ermm:

meneh GOD JUL :xmas: er det iaf!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg lyst på 160gb'er under 900kr og Sapphire (ikke powercolor) 9800pro 128mb til iallefall rundt 2700 eller noe.

 

Men 9800pro selges vel til maks pris uansett nå som alle vil ha den... så jeg tviler på at det blir ekstrem prisnedgang på den - kanskje 50-100,-... Men jeg trenger en uansett så da får jeg slå til :p

 

Men, man ØNSKER seg alltid noe til jul, og da synes jeg det er forståelig at folk blir skuffet når de ikke får det de ønsker seg... :D

Lenke til kommentar

Siden alle er så utrolig negative til julekalenderen så synes jeg hw skal la være å gi oss dag 9. Om folk fortsetter å klage å være negativ så velger de å fjerne flere tilbud.

 

Skulle tatt seg ut om de fjernet dag ni, men likevel sa hva tilbudet skulle ha hvert den dagen slik at vi kan se hva vi går glipp av takket være en utrolig negativ innstilling til folk.

Lenke til kommentar
Tviler på det hjelper å klage over dårlige tilbud her på hw.no. Det er jo webshopene som selger de, hw.no bare lager ein kalender av de.

Ehh, vi fikk iaf komme med forslag til de produktene vi ville se i julekalenderen.

 

Og når det har vært en spøreundersøkelse som 1700 har deltatt i, og flesteparten ønsker seg ordentelig hardware (les: dvd-brenner, skjermkort, harddisk, skjerm) er det vel ikke for mye forlangt at de putter det inn i kalenderen?

 

Så langt har det vært bare misc ting bak lukene, foruten hovedkortet.

 

Hva gjør artic silver 5 bak en luke på hardware.no?

eller infocus prosjektor, eller surround hodetelefoner, eller mp3-spiller.. :roll:

Lenke til kommentar
Og når det har vært en spøreundersøkelse som 1700 har deltatt i, og flesteparten ønsker seg ordentelig hardware (les: dvd-brenner, skjermkort, harddisk, skjerm) er det vel ikke for mye forlangt at de putter det inn i kalenderen?

Men tenk om butikkene ikke ønsket å pushe Radeon 9800Pro og 17" LCD med tap? Er det også hw.no sin feil?

Lenke til kommentar
Siden alle er så utrolig negative til julekalenderen så synes jeg hw skal la være å gi oss dag 9. Om folk fortsetter å klage å være negativ så velger de å fjerne flere tilbud.

Det løser iaf ingen problemer..

Klart det gjør det. Da vil dere se at dere faktisk går glipp av noe og at det ikke er en selvfølge at dere skal få tilbud hver eneste dag. Kansje dere klarer å sette pris på de tilbudene dere får, framfor å klage på de dere ikke får.

Lenke til kommentar
(les: dvd-brenner, skjermkort, harddisk, skjerm)

Du skjønner vel at de ikke kan ha 24 tilbud som går på 4 varer. Fjerner du de 4 tingene som du nevner så må de likevel komme med 20 andre tilbud.

 

Harddisk har vi fått alt, så da mangler tre av de tingene, og på 16 dager er jeg ganske sikker på at de kommer de også.

 

Prøv og se litt positivt på ting. Du må ha utrolig tunge dager når alt er så negativt i dine øyne.

 

Magesår?

Lenke til kommentar

Den dagen de Kommer med R9800P kort, så kommer dere vel bare å sier at hadde jeg ikke brukt opp pengene før jul alikavel.

 

Eller om den hadde kommet i starten så hadde det vært for tidlig.

 

rundt den 12/18 desember så tipper jeg vi ser endel fine tilbud :D med tanke på det at folk får lønn med halv skatt og mange får julegratiale av sine arbeids givere.

mye var det BBS kom til å utbetale 69 mil eller noe sånt :D

 

Nei dette er en bonus fra HW.no at de gidder å gjøre dette er bare deres egen velvilje.

 

Så det er jo bare å vente og håpe på at den rette Luken kommer. :D

Endret av win_xp
Lenke til kommentar
Siden alle er så utrolig negative til julekalenderen så synes jeg hw skal la være å gi oss dag 9. Om folk fortsetter å klage å være negativ så velger de å fjerne flere tilbud.

Det løser iaf ingen problemer..

Klart det gjør det. Da vil dere se at dere faktisk går glipp av noe og at det ikke er en selvfølge at dere skal få tilbud hver eneste dag. Kansje dere klarer å sette pris på de tilbudene dere får, framfor å klage på de dere ikke får.

Jeg har ingen problemer med å la 10 meter nettverkskabel gå meg huse forbi i luke 9.. (det er vel det som er mest sansynlig til å dukker opp..)

Lenke til kommentar
(les: dvd-brenner, skjermkort, harddisk, skjerm)

Harddisk har vi fått alt, så da mangler tre av de tingene, og på 16 dager er jeg ganske sikker på at de kommer de også.

 

Prøv og se litt positivt på ting. Du må ha utrolig tunge dager når alt er så negativt i dine øyne.

 

Magesår?

Harddisk har ikke vært. Den var ekstern, og hvem vil vel ha det?!

Noen som er flittige brukere av barbara.no kanskje??

putt den heller i deres kalender.

 

Jeg har ikke magesår nei, men hele kalenderen virker som om det er minoriteten som har fått ønskene sine oppfylt.

Akkurat som det fucka demokratiet i norge, hvor de minste partiene skriker høyest og får vilja si)=

Lenke til kommentar

Harddisk har ikke vært. Den var ekstern, og hvem vil vel ha det?!

Noen som er flittige brukere av barbara.no kanskje??

putt den heller i deres kalender.

 

Jeg har ikke magesår nei, men hele kalenderen virker som om det er minoriteten som har fått ønskene sine oppfylt.

Akkurat som det fucka demokratiet i norge, hvor de minste partiene skriker høyest og får vilja si)=

Av ren nyskjerrighet: hva ønsker du deg (og til hvilken pris)?

Lenke til kommentar
Crap.

 

Venter KUN på R9800PRO, 160GB, LCD skjermer... i likhet med de fleste (som vi ser utfra poll).

Jeg foreslår at du gjør som det har blitt foreslått før: Slutt å være så forbannet negativ for alt som kommer og vent og se om det kanskje kommer noe som du har ventet på litt senere. Det er kun åpnet 8 av 24 luker... Det er vanvittig å se hvor utrolig negative og sure enkelte er for slike tilbud...

Helt enig. Forbanna folk, de har hvertfall julekalender. Slutt å klag!!

Lenke til kommentar

Hmm, jeg ønsker det samme som Strupstad og SineTwo :)

 

Kjøpte 2x160, promise tx2 og div. shit på komplett for å kunne holde meg til det dukker opp noen virkelige tilbud på hw som faktisk er ønsket.

 

Problem #2 er jo at hw.no sikkert har deala seg til priser på forhånd. En 160gb til 999kr var jaevlig bra 1. desember, men 24. desember selger alle denne til 940,- anyway. Da var det jammen meg bra AS5 lå tidlig i kalenderen så vi unngikk evt. kraftig prisfall på denne. Er det ingen som ser poenget?

Endret av shahin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...