Gå til innhold

Telia vs Telenor: Hvem har det beste super-abonnementet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil.

 

Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi.

Og du er altså en mindre smart, og korttenkt person?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil.

Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi.

 

Det blir litt feil å kalle dem for lettlurte, men hvis du er seriøst interessert i hva det koster å ha mobil, må du lese HELE prislista. Alle operatører har sine fallgruber og Telenor har noen, de også.

Lenke til kommentar

 

Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil.

 

Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi.

Telenor er så store, og leverer så mange andre tjenester, at de har råd til å ha så lav profitt på mobil at ingen andre leverandører kan matche pris. Og dermed kan de pushe de ut og få monopol på mobilabonnement og fortsatt tjene grovt fordi hele landet bruker dem. Konkurransetilsynet har en ting eller to å si i sånne tilfeller.

Lenke til kommentar

"Telia kommer altså ut seirende på pris i bruksscenariet vi har skissert, men det er nesten helt og holdent på grunn av at de tilbyr 1000 gratis minutter i måneden til Norden og Baltikum, og det er jo slett ikke sikkert at inngår i ditt bruksområde. "

 

Telenor tilbyr "Ring Norden" for 9,-, som gjør ringing til hele norden inkl. Det er rimligere enn Telia. Hvis dette var hovedgrunnen til at dere ga seieren til Telia, har dere gitt seieren til feil selskap?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...