Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 8


Anbefalte innlegg

 

 

Hva er beste skjerm beskyttelse til Note 8?

Og samtidig god bruker vennlighet?

 

Hva er deres erfaringer?

Mye smak og behag her.

Jeg skal bare ha bok cover med magnet deksel.

Hadde noe lignende til S8+, og synes det ble for tykt og ble ikke til jeg brukte det.

 

Dekselet tar du ut av boken. Henger med magnet. Ikke så tykk da? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke?

 

Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der. 

 

Takk =)

Får ikke frem feilen du skisserer.

 

Hmm, takk :) Da ser det ut som det er noe galt med min. Får samme feilen i Safe Mode også. Samsung ba meg sende den på service. 

Lenke til kommentar

 

 

Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke?

 

Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der.

 

Takk =)

Får ikke frem feilen du skisserer.

Hmm, takk :) Da ser det ut som det er noe galt med min. Får samme feilen i Safe Mode også. Samsung ba meg sende den på service.

Får samme problem som deg, har telenor versjonen

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke?

 

Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der.

 

Takk =)

Får ikke frem feilen du skisserer.

Hmm, takk :) Da ser det ut som det er noe galt med min. Får samme feilen i Safe Mode også. Samsung ba meg sende den på service.
Får samme problem som deg, har telenor versjonen

Da bør du kanskje sende inn din du også. Blir kjedleig å bruke Note 3 i mellomtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke?

 

Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der.

 

Takk =)

Får ikke frem feilen du skisserer.
Hmm, takk :) Da ser det ut som det er noe galt med min. Får samme feilen i Safe Mode også. Samsung ba meg sende den på service.
Får samme problem som deg, har telenor versjonen

Da bør du kanskje sende inn din du også. Blir kjedleig å bruke Note 3 i mellomtiden.

 

 

Er dette en feil på telefonen? Jeg får også samme resultat.Jeg trodde at når man satte 12MP på kamera var det kun i 4:3 format, og når man velger fullskjerm, går den over på 7.9MP 18,5:9 format, pga skjerm modus.

 

Kan noen bekrefte at dette er en feil som Samsung har innrømmet?

 

Hvis jeg velger å gå fra fullskjerm modus, så går kamera tilbake til 12MP igjen.

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke?

 

Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der.

 

Takk =)

Får ikke frem feilen du skisserer.
Hmm, takk :) Da ser det ut som det er noe galt med min. Får samme feilen i Safe Mode også. Samsung ba meg sende den på service.
Får samme problem som deg, har telenor versjonen

Da bør du kanskje sende inn din du også. Blir kjedleig å bruke Note 3 i mellomtiden.

 

 

Er dette en feil på telefonen? Jeg får også samme resultat.Jeg trodde at når man satte 12MP på kamera var det kun i 4:3 format, og når man velger fullskjerm, går den over på 7.9MP 18,5:9 format, pga skjerm modus.

 

Kan noen bekrefte at dette er en feil som Samsung har innrømmet?

 

Hvis jeg velger å gå fra fullskjerm modus, så går kamera tilbake til 12MP igjen.

 

Hei, jeg var og testet Note 8 både hos Telenor, Telia og Spaceworld, det ser ut som det skal være slik. Grunnen er fordi bilde må tilpasse seg skjermformatet. Tror de på Samsung Support har misforstått det. Så jeg gadd ikke å sende den på service. 

Lenke til kommentar

Det høres ut som en feil i kameraappen synes jeg, klarer ikke å gjenskape denne situasjonen på S8.

En mulig workaround kan være å gå til telefonens innstillinger > skjerm > navigasjonslinje > trykk på det øverste valget > slå av for kameraappen. Du vil da kunne kjøre fullskjerm i alle apper unntatt kameraappen.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Det høres ut som en feil i kameraappen synes jeg, klarer ikke å gjenskape denne situasjonen på S8.

En mulig workaround kan være å gå til telefonens innstillinger > skjerm > navigasjonslinje > trykk på det øverste valget > slå av for kameraappen. Du vil da kunne kjøre fullskjerm i alle apper unntatt kameraappen.

Du har ikke full visning-knappen på S8. Siden Note 8 har Android 7.1.1 og Samsung Experience 8.5. Kanskje S8 får det etter hvert. 

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar

Hvordan ser den knappen ut, kan du poste et skjermbilde? Funker ikke workarounden jeg nevnte? Hvis fullskjermvisningsknappen befinner seg i kamera-appen, så er det nok ikke en programvarefeil, men tilsiktet funksjonalitet, at skjermvisningen skal være representativ for bildet som blir lagret.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Hvordan ser den knappen ut, kan du poste et skjermbilde? Funker ikke workarounden jeg nevnte? Hvis fullskjermvisningsknappen befinner seg i kamera-appen, så er det nok ikke en programvarefeil, men tilsiktet funksjonalitet, at skjermvisningen skal være representativ for bildet som blir lagret.

Nei, funket ikke. Her er et skjermbilde:

post-120013-0-98381000-1507931592_thumb.jpg

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar

OK, da er saken enkel, det der er en feature, ikke en bug. Når kameraskjermen endrer seg fra 4:3 format til 18:9, endres også bildestørrelsen som lagres når bildet tas da visningen skal være representativ for det lagrede bildet. Slik har det alltid fungert på kameraer, bare at visningen tradisjonelt måtte endres i innstillingene først.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Kjøpte min Note 8 hos Telenor. Der var den Telenor tilpasset for 4g/wifi tale og noen forhåndsinstallerte Telenor apper. Altså CSC koden er TEN.

Noen fordel å ha den hos TEN (er Telenorkunde og har sim fra Telenor)? Har i grunnen lyst å bare flashe den til Nordic countries NEE?

Positive / negative sider?

Får jeg raskere oppdateringer på NEE enn TEN?

Men hva vil Telenor si til det om dem finner det ut?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når jeg plugger i den medfølgende laderen så blir det en glippe på ca 1mm mellom telefon og plasten på kabelen. Altså synlig metall på pluggen. Virker ikke som det er mulig å få den helt inn som på andre telefoner.

 

Er dette normalt på Note8?

 

Noen ganger får jeg også beskjed om treg lading, så mulig det er noe feil så det er dårlig kontakt.

 

Bruker vanligvis trådløs lading så ikke noe stort problem, men bare litt irriterende :-)

Endret av SG3001
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg får ikke noe "merke" på Gmail-appen når jeg mottar E-post, at

jeg har ulest epost. Flere som har samme problemet?

 

Har nullstilt appen, men det hjalp ikke.

Får du det på andre apper?

Dette er en funksjon som styres av launchern. Om du bruker en 3e parts launcher vil det ikke nødvendigvis fungere.

Isåfall anbefaler jeg Nova launcher som har støtte for dette.

Lenke til kommentar

 

Jeg får ikke noe "merke" på Gmail-appen når jeg mottar E-post, at

jeg har ulest epost. Flere som har samme problemet?

 

Har nullstilt appen, men det hjalp ikke.

Får du det på andre apper?

Dette er en funksjon som styres av launchern. Om du bruker en 3e parts launcher vil det ikke nødvendigvis fungere.

Isåfall anbefaler jeg Nova launcher som har støtte for dette.

Ja, alle de andre appene fungerer. Nei bruker ikke tredjepart launcher. Har brukt Nova launcher før, og vet det fungerer, men vil helst slippe å bruke det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...