Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som kan gi råd om vaksiner?


IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett, du siterer mange poster her fra 3 juli som spør om ditt grunnlag for diverse påstander, og svarer med en artikkel fra 9 juli - visste du på et eller annet vis at dette i på Samoa skulle skje, altså? Siden det er grunnlaget for dine tidligere innlegg?

Lenke til kommentar

 


 

Hva annet? Hvorfor må jeg hale dette ut av deg? Du burde jo si hvilke vaksiner du fraråder og hvorfor for å hjelpe andre! Men det virker ikke som du bryr deg om å hjelpe andre, bare å kritisere vaksiner.


https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1779591

 

 


 

Sist så sa han at jeg måtte møte ham personlig for at han skulle si det han skulle si :rofl:


Tilbudet står fortsatt. Av den enkle grunn for at jeg liker bedre å snakke enn å skrive.

 

 


 

Big pharma overvåker ham på Internett, vet du.. :D


Ikke av farmasia , men vet du om noen som ikke er overvåket?(eks. Snowden)

 

 


 

 

 


 

Uansett, du siterer mange poster her fra 3 juli som spør om ditt grunnlag for diverse påstander, og svarer med en artikkel fra 9 juli - visste du på et eller annet vis at dette i på Samoa skulle skje, altså? Siden det er grunnlaget for dine tidligere innlegg?


Nei, men sannsyligvis vil lignende tilfeller fortsette å skje, da ingenting blir gjort fra myndighets hold. Endret av Uderzo
Flettet innlegg.
Lenke til kommentar

Så du linker til en diskusjon hvor vaksiner ikke er omtalt for å dokumentere hvilke vaksiner du fraråder keelling?

 

Det eneste jeg får ut av det du skriver er trolling, du ser ikke ut til å ha noen relevante input til tross for sterke meninger om vaksiner.

Hva er trolling?

Lenke til kommentar

 

Så du linker til en diskusjon hvor vaksiner ikke er omtalt for å dokumentere hvilke vaksiner du fraråder keelling?

 

Det eneste jeg får ut av det du skriver er trolling, du ser ikke ut til å ha noen relevante input til tross for sterke meninger om vaksiner.

Hva er trolling?

Du vedgår altså å ikke ha noen relevante input men er uenig i at du bedriver trolling?

Lenke til kommentar

Da får du skrive det du mener da, føler det er et gjentagende problem.

 

Hva med å si hvilke vaksiner du fraråder og hvorfor. Hvis det er alle vaksiner, så trenger du ikke ramse opp, da er det bare å si "alle". Men jeg savner fortsatt en begrunnelse på hvorfor.

Lenke til kommentar

Da får du skrive det du mener da, føler det er et gjentagende problem.

 

Hva med å si hvilke vaksiner du fraråder og hvorfor. Hvis det er alle vaksiner, så trenger du ikke ramse opp, da er det bare å si "alle". Men jeg savner fortsatt en begrunnelse på hvorfor.

Da har du vel ikke lest noen av linkene jeg har lagt til i denne tråden.

edit: Her er en link til; https://1phil4everyill.wordpress.com/2009/10/31/vaccines-cure-or-cause/

35-syphilis.png35-9-inoculable-diseases.png

42-smallpox.png?w=324&h=19042-measles.png?w=324&h=20042-scarlet-fever.png?w=324&h=19942-whooping-cough.png?w=324&h=19942-fevers.png?w=324&h=19942-diarrhoea.png

42-diphteria.png?w=324&h=20042-total.png

As is plainly evident from these graphs, with respect to the evidence reviewed at least, vaccines do not give the protection they should. In fact, with the exception of one (Diphteria), vaccination percentage is positively correlated with death rate. In other words, more people die when more people receive vaccines. As such this finding lends validity to the idea that vaccines causerather than cure disease.

Endret av keelling
Lenke til kommentar

Masse grafer totalt uten kontekst? Hva er det vi skal lese her? At folk døde av sykdommer for OVER 100(!) år siden?

Det er fordi de ikke er laget for å vise fakta, men for å støtte sitt synspunkt..

Ellers så ser det ut som om det er brukt antall døde, ikke prosentvis slik alle andre bruker i slike grafer.

Sammenligner man dødstall i f.eks Norge og USA på den måten vil man finne ut at man er i konstatan livsfare i USA, mens man i realiteten har den samme risikoen her.

 

 

F.eks døde 40 000 personer i trafikken i USA i fjor, mens 107 døde her, altså 400x ganger så farlig i trafikken i USA :p

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...