Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Følelser for noen som skjeler?


Anbefalte innlegg

Er det mulig å få følelser for, eller bli forelsket i, en person som skjeler? Slik at man aldri har blikkontakt med mer enn ett øye. Ikke tolk dette feil, jeg skjeler, og er frustrert. Lurer på om jeg skal få tatt operasjon, men er usikker på suksessraten og om det er mulig å slippe narkose. Kvinner er kanskje mer opptatt av sosial rang enn menn er ovenfor kvinner, og det har jeg i alle fall ikke, så løper er nok kjørt uansett. Men hvem vet, kanskje sjansen ville økt om blikkontakt var mulig.



Anonymous poster hash: 3e8b1...e44
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sånn egentlig, men det er en veldig fin drittsekk-o-meter. De som ikke forstår og fortsatt dømmer deg etter de vet at du ikke kan noe for det kan ta rennefart til helvete vel.

 

"Ikke sånn egentlig", mener du det egentlig ikke er mulig?

 

Tror det bare er unger (eller enkelte voksne som ikke har utviklet seg) som dømmer. Men jeg har aldri opplevd at noen har hatt følelser for meg på en romantisk måte. Det er rimelig sikkert flere ting som er problemet, men jeg bare lurer på om det er medvirkende i stor grad.

 

Anonymous poster hash: 3e8b1...e44

Lenke til kommentar

Faren min skjeler en del, og gjorde det enda mer før. Såpass at han fikk øyet operert. Når han fortalte meg om hvor sjenert han ble av det lo jeg, for jeg knapt noengang tenkt over det.

 

Det har nok mye å si hvor stor skjelingen er.

Mitt eneste problem med en som skjeler er at det kan være litt vanskelig å vite hvor man skal se :)

Lenke til kommentar

 

Ikke sånn egentlig, men det er en veldig fin drittsekk-o-meter. De som ikke forstår og fortsatt dømmer deg etter de vet at du ikke kan noe for det kan ta rennefart til helvete vel.

 

"Ikke sånn egentlig", mener du det egentlig ikke er mulig?

 

Tror det bare er unger (eller enkelte voksne som ikke har utviklet seg) som dømmer. Men jeg har aldri opplevd at noen har hatt følelser for meg på en romantisk måte. Det er rimelig sikkert flere ting som er problemet, men jeg bare lurer på om det er medvirkende i stor grad.

 

Anonymous poster hash: 3e8b1...e44

 

Det var som svar til "Blir det ikke vanskelig å få kontakt?" Det kan kanskje være vanskelig for enkelte i starten men ser ikke hvorfor det skulle være til hinder. Jeg mener at fysiske handikap ikke betyr like mye som folk frykter, ja det vil være en deal breaker for noen men sånn vil det alltid være uansett hva, du vil aldri være alle sin cup of tea, så å si, så ikke vektlegg det for mye.  

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...