Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Usikker på den der. Muligens sist gang jeg hadde en diskusjon med min far om et tema jeg ikke vil gå nærmere innpå. Men han er ganske kontroversiell i meningene sine i enkelte emner, og det kan av og til være skammelig.

Gi noen rosende komplimenter om en annen forumbruker ved hjelp av bokstavene i profilnavnet ditt.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (1 time siden):

Da dedikerer jeg mine bokstaver til De Mørke Frøene - Sfærer Knekker Mystisk

P - Pålitelig
L - Lekeplassenkongen
I - Islandelsker
S - Spillstreamer
C - Calculus expert
I - Initiativrik
N - Nordlending

Hva er den verste ulykken du har blitt utsatt for?

Aww, takk skal du ha ha Pliscin. Det var drit koselig å høre, at du syns det om meg. 😃😃 Du må gjerne fortsette med å delta i mine Søndags Stream. Så klart, hvis du får tid. Vet jo at du har en familie å ta deg av. 😊😊

 

Tilbake til leken:

Det var ikke alvorlig ulykke, ingen liv ble tatt. For herrens mange år siden når jeg hadde jobb, og var ute og leverte jobbfrukt, jeg var sjåføren. Når jeg stod parkert, så var det noen som kjørte meg i ræva. Jobbilen fikk en bulk i rompa.

Og en annen episode, det var også mange herrens årsiden. Jeg og mamma var ute og kjørte, jeg mener vi hadde kursen hjem, vis jeg ikke husker helt feil. Det var på vinterstid, plutselig mistet vi hjulfeste og gikk noen ganger rundt. Og havnet på andre siden av veien rette veien i tillegg også. Heldigvis var det kun oss på veien, og ingen kom i skade og ingen liv tapt.

Det er de jeg husker, som om det var i går. 😊😊

 

Har du noen gang trod på julenissen?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Kris85 skrev (19 minutter siden):

Nei. Jeg vet hva jeg spiser. Pleier å se på maten min før jeg putter den i munn.

Hvem ringte du til sist og hvorfor ringte du?

En gammel arbeids partner trudde berlinerbollene var fult spiselig. Og han ville dele, så sa jeg jo så klart takk, og oppdaget akkurat litt for seint at de var dårlige, etter den ene tyggen jeg tokk. Så fikk rein hikke anfall. Rart at han ikke oppdaget at de var dårlige før han ga en til meg. Når man får servert noe godt, så vil man jo automatisk stole på at det er etende. Glemmer aldri den hendelsen.

Tilbake til leken:
Husker ikke hvem jeg ringte sist. Så, det blir vanskelig å forklare.

Er du energidrikk avhengig?

Lenke til kommentar

Hmm alt for mye å velge i. Alt fra skolesystemet, til høyere utdanning, til sosialisme, kiropraktikk, veganisme og Elbiler. Men for å velge noe, så må jeg si moteklær. Det er noe jeg ikke skjønner meningen med. I tillegg skaper det distanse, er dårlig for klimaet, dyrt, ofte stygt og noe som kommer og forsvinner før man vet ordet av det.

Hva er et av dine beste minner fra barndommen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I agree 100%. Lo litt av veganisme. Kunne ikke vært mer enig.

Hadde en generelt dårlig barndom. Men det må vel være friheten jeg hadde. Jeg kunne når som helst bare stikke ut, så lenge jeg ville - til alle døgnets tider. Det var aldri snakk om å gi beskjed - eller spørre om lov. Har tenkt litt på det i voksen alder. Litt rart i grunn, at jeg som 10-åring "fikk lov" til å herje slik. Jeg var mye utenfor hjemmets fire vegger og herjet. Mangel på penger gjorde at jeg ble kreativ og tidlig selvstendig. Alt som 12-åring ringet jeg på døra til random folk og spurte om å få klippe plenen for 50 kr,- 😜 Husker jeg gjorde mye rart, som å kjøpe ting på "10-kroners markedet" - for deretter å gå dør til dør og selge for 20 kroner. Tjente "fett" på julekalendre og blomsterbuketter som jeg delte opp og solgte enkeltvis. Så ble det litt ymse ulovlige rampestreker også, når jeg lærte at den kriminelle lavalder i Norge er 14 år som 12 åring.... Jaja, 2 år med gratis Donald og Cola tenkte lille-Kris da. 

Har du noen rutiner i livet? Slik som at du MÅ starte dagen med en kopp kaffe eller lignende? Fortell.

 

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Ja mange. På en jobbhverdag blir det på morgenen å drikke et glass vann, pusse tenner og gå på do. På jobb er det kaffe og lunsj. Middag når man kommer hjem. Gå en tur på kvelden og kanskje ta en treningsøkt. Evt. også kveldsstell med datteren. Prøver å holde det når jeg har fri også, men da er det mer co-rutiner med datteren. Frokost-økt-dupp-middag-økt-kveldsmat-kveldsstell. Så er det andre ting som fredagstaco, programdate, fotball og øl etc.

Har du noen gang googlet deg frem til at du er alvorlig syk?

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (På 3.5.2021 den 21.54):

Noe du liker med Norge.

Tydelig at jeg undervurderer din kreativitet i denne tråden. Well played.

Nei det gjør jeg ikke. Tenker det er bedre å ikke så mye hvis man er usikker, fremfor å risikere å bli konfrontert med sine uttalelser som man sliter med å begrunne.

Hva er din favoritting å gjøre?

Lenke til kommentar

Utstrålingen til vedkommende.
Det er vel en sammensetning av mange ulike faktorer som sammen utgjør en "pakke". Da tenker jeg på alt fra toneleie, mimikk, "auraen" om du vil (du merker fort om en person er kald eller varm... litt rart å si det; men jeg kan føle om en person er "ren" eller skitten. Kun ved å være nær vedkommende. Uavhengig av kjønn.) Klesstil, hår og ansiktet forteller også mye om en person. Du kan lese veldig mye av å kun studere ansiktet til en person. Det livet du lever formes og gjengis i ansiktet ditt. Øyne, smil er også et blikkfang for meg. - Dersom mye av dette "sitter" etter mine preferanser. Kan jeg bli ganske oppslukt i personen. Men det skjer (heldigvis) ikke så ofte. 

Hva er "den perfekte" campingturen for deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...