Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være nært vannet, helst ikke alt for langt ute i ødemarka, og gjerne litt avstand (noen hundre M eller noe) fra andre campere. Ellers skal det bare være chill. Sier ikke nei takk til å legge igjen telefoner og andre elektroniske duppeditter hjemme.

Hvorfor stilte du samme spørsmål to ganger etter hverandre?

Lenke til kommentar

Fordi jeg fikk ikke svar første gang. Når man stiller et spørsmål og får type "vet ikke" - tilbake, så mener jeg man kan stille spørsmålet en gang til. Vedkommende som først svarte "vet ikke" burde kanskje ikke svart - og ødelegger dermed spørsmålet mitt. 

Hva tror du om den politiske endringer vi ser i samfunnet i dag?

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg fikk ikke svar første gang. Når man stiller et spørsmål og får type "vet ikke" - tilbake, så mener jeg man kan stille spørsmålet en gang til. Vedkommende som først svarte "vet ikke" burde kanskje ikke svart - og ødelegger dermed spørsmålet mitt. 

Du fikk jo et ærlig svar. 😑😑

Tilbake til leken:

Er faktisk veldig usikker på den politiske utviklingen, som vi går igjennom i dag. Tiden får vise hva som skjer.

 

Er du usikker på deg selv?

 

 

Lenke til kommentar

Som tidligere miljøarbeider/helsefagarbeider må man være ekstremt selvbevisst i møte med pasient/bruker. En øvelse man gjør på kurs er å prate med en fiktiv (en kursdeltaker later som) pasient/bruker. Etterpå forteller jeg hvordan jeg følte det (min versjon av egen selvoppfattelse) - mens de andre kursdeltakerne kan si seg enig, eller påpeke ting jeg ikke var bevist nok over. 

Siden jeg jobbet med ekstremt syke personer, type drapsmenn/schizofreni/rus/psykose/vold - hadde vi ekstremt god trening i dette. Det inngikk også i årlig TMA-kurs (terapeutisk mestring av aggresjon).

I møte med andre mennesker tenker jeg ikke over egen selvbevissthet (det er en "boble" man må gå inn i) - men jeg er nok miljøskadet i den form at jeg evaluerer meg selv etter møte. Når jeg går gjennom ting kan jeg også oppdage "nye" ting ved menneskene jeg møtte, ved at jeg får tid til å analysere. Dette er en ganske latterlig egenskap å ha - som kan til tider være plagsom. Men; det har også utrolig store fordeler i enkelte sosiale sammenkomster. For eksempel vet jeg ekstremt fort om ei dame har lyst på meg eller ikke. 😜 

Hva er det kjedeligste du vet med Diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Leste mye i min barndom/ungdom. Alt fra Donald og Billy, til Conan, Iskalde Grøss, Pyton og Stupido. Gode minner. Leser fortsatt tegneseriestriper i avis. Er noe eget ved å forsvinne inn i et tegneserieblad, man blir liksom 10 år igjen.

Hvilken norsk kjendis ville du havnet på en øde øy sammen med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sist jeg var ordentlig redd var i 2017. Jeg tok minibuss fra Tirane i Albania (den verste byen jeg noen sinne har besøkt) til Shkodër helt nord i Albania. Hadde hørt mye om trafikken i Albania - men dette var ekstremt. Det var ikke belter i minibussen og sjåføren hadde noen latterlige forbikjøringer i svingete krappe veier. Det var fullstendig galskap. Ved en forbikjøring sprengte et lastebildekk rett på siden av meg - det er vel den eneste gangen i mitt liv jeg "skrek". De andre på bussen så på meg som om jeg var en idiot. 

Hva er det mest overvurderte du vet? 

Lenke til kommentar

Husker stort sett mye faenskap. Slåssing, elever som stikker av, går på epleslang hos naboer, snøballkrig, ødelegger leker, tetter do, elever som klatrer opp på taket, ned til elven, mobbing, mye rare unger. Snøborger og stort snøhaug på skoleplassen på vinteren var en høydare. Da var det "kongen på haugen", endte som regel med blod og at noen mistet tenner. Elsket slike leker der det var lag mot hverandre. Brukte også å samles to lag på vippehuska og kjempet med nebb og klør for å få sin side tyngst.

Hvilken musikk hørte du mest på i ungdommen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...