Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vann-lyd i øret i lang tid nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øresus.

Nei. Bare symptomer ved høy lyd, da forekommer den ubehagelige dobbeltlyden(vanskelig å forklare) i øret. Dette kom pga jeg brukte en vannballong og kjørte inn altfor mye vann i øret.

 

Så når jeg skriker, så kommer det blupp lyd til venstre.

Endret av coby
Lenke til kommentar

Det kan nok ha noe med angsten din å gjøre.

Håper virkelig ikke det var et seriøst svar.

 

Basert på tidligere tråder du har startet så er det tydelig at du har helseangst og kanskje på grensen til hypokonder. Når hjernen er i en slik modus så finner man symptomene man leter etter. Det er ikke ment som noe negativt da helseangst og hypokondri er et alvorlig problem som rett og slett er veldig ødeleggende for livskvaliteten til mange.

Endret av Soseks
Lenke til kommentar

 

 

Det kan nok ha noe med angsten din å gjøre.

Håper virkelig ikke det var et seriøst svar.
Basert på tidligere tråder du har startet så er det tydelig at du har helseangst og kanskje på grensen til hypokonder. Når hjernen er i en slik modus så finner man symptomene man leter etter. Det er ikke ment som noe negativt da helseangst og hypokondri er et alvorlig problem som rett og slett er veldig ødeleggende for livskvaliteten til mange.
Ok

 

Som sagt. Det kommer ikke blod ut av øre når man er hypokonder. Selv i de periodene jeg er rolig så har jeg alltid hatt problemer med øret. Hva kan det være? Trommehinne? Trykkforskjellen? For noe er det.

Endret av coby
Lenke til kommentar

 

 

Det kan nok ha noe med angsten din å gjøre.

Håper virkelig ikke det var et seriøst svar.
Basert på tidligere tråder du har startet så er det tydelig at du har helseangst og kanskje på grensen til hypokonder. Når hjernen er i en slik modus så finner man symptomene man leter etter. Det er ikke ment som noe negativt da helseangst og hypokondri er et alvorlig problem som rett og slett er veldig ødeleggende for livskvaliteten til mange.
Ok

 

Som sagt. Det kommer ikke blod ut av øre når man er hypokonder. Selv i de periodene jeg er rolig så har jeg alltid hatt problemer med øret. Hva kan det være? Trommehinne? Trykkforskjellen? For noe er det.

 

Selvfølgelig kan ting skje selv om man har helseangst. Litt av problemet med deg er at du tydeligvis nekter å gå til lege og spesialist for å få skikkelige svar. Ingen her inne kan diagnosere deg og gi deg et skikkelig svar. Du må undersøkes fysisk.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det kan nok ha noe med angsten din å gjøre.

Håper virkelig ikke det var et seriøst svar.
Basert på tidligere tråder du har startet så er det tydelig at du har helseangst og kanskje på grensen til hypokonder. Når hjernen er i en slik modus så finner man symptomene man leter etter. Det er ikke ment som noe negativt da helseangst og hypokondri er et alvorlig problem som rett og slett er veldig ødeleggende for livskvaliteten til mange.
Ok

 

Som sagt. Det kommer ikke blod ut av øre når man er hypokonder. Selv i de periodene jeg er rolig så har jeg alltid hatt problemer med øret. Hva kan det være? Trommehinne? Trykkforskjellen? For noe er det.

Selvfølgelig kan ting skje selv om man har helseangst. Litt av problemet med deg er at du tydeligvis nekter å gå til lege og spesialist for å få skikkelige svar. Ingen her inne kan diagnosere deg og gi deg et skikkelig svar. Du må undersøkes fysisk.

Bestilte istad.

 

Men er det ikke lov å spørre forumet om tips? Tanker? Hva skal forumet brukes på ellers?

 

Derfor jeg spør om noen har noen tips til årsaker. Som sagt øret mitt er sensitivt for høye lyder. Kommer ikke dette fra trommehinna?

Lenke til kommentar

Ingen her kan gi deg et svar som du finner hjelpsomt eller beroligende.  Og ja, det er lov å spørre forumet om tips selvsagt, men du ønsker definitive svar og en diagnose - tipsene du får overseer du eller stille du utallige spørsmål ved.  Slik veldig mange her har sagt til deg så må du komme deg til lege - og slik du beskriver symptomene dine så forstår jeg ikke hvorfor du diller og daller her med utallige spørsmål istedet for å bare få en leges vurdering.  

Lenke til kommentar

Ingen her kan gi deg et svar som du finner hjelpsomt eller beroligende.  Og ja, det er lov å spørre forumet om tips selvsagt, men du ønsker definitive svar og en diagnose - tipsene du får overseer du eller stille du utallige spørsmål ved.  Slik veldig mange her har sagt til deg så må du komme deg til lege - og slik du beskriver symptomene dine så forstår jeg ikke hvorfor du diller og daller her med utallige spørsmål istedet for å bare få en leges vurdering.  

Men hva tror du det kan være? Er det trommehinne? Er det mye vann i øret? Hva ser du for deg? Er lov å spekulere.

Lenke til kommentar
Basert på tidligere tråder du har startet så er det tydelig at du har helseangst og kanskje på grensen til hypokonder. Når hjernen er i en slik modus så finner man symptomene man leter etter. Det er ikke ment som noe negativt da helseangst og hypokondri er et alvorlig problem som rett og slett er veldig ødeleggende for livskvaliteten til mange.
Ok

 

Som sagt. Det kommer ikke blod ut av øre når man er hypokonder. Selv i de periodene jeg er rolig så har jeg alltid hatt problemer med øret. Hva kan det være? Trommehinne? Trykkforskjellen? For noe er det.

Selvfølgelig kan ting skje selv om man har helseangst. Litt av problemet med deg er at du tydeligvis nekter å gå til lege og spesialist for å få skikkelige svar. Ingen her inne kan diagnosere deg og gi deg et skikkelig svar. Du må undersøkes fysisk.

Bestilte istad.

 

Men er det ikke lov å spørre forumet om tips? Tanker? Hva skal forumet brukes på ellers?

 

Derfor jeg spør om noen har noen tips til årsaker. Som sagt øret mitt er sensitivt for høye lyder. Kommer ikke dette fra trommehinna?

 

Selvfølgelig er det lov å spørre om tips og råd, men du nekter å høre på hva folk sier og spør om det samme om og om og om og om og om igjen uten å ta til deg noe av det som blir skrevet. Det får være måte på hvor mange ganger folk skal svare på det samme.

 

Jeg antar at det er hjernekreft, en svulst som presser fra innsiden av hodet kan gi de symptomene du beskriver.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vært hos legen, hun kunne ikke gjøre noe så fikk time hos spesialist.

 

Kontaktet også noen online leger via nettet, de sa det kunne være noen fremmedlegemer der. Som feks hva? Vann?

 

Er usikker hva det kan være, fordi jeg har null smerter og hørselen er perfekt. Det eneste er at når jeg klemmer inn øret, så føles det litt varmere enn det andre?



Anonymous poster hash: 3b91a...dfb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...