Gå til innhold

[Løst] windows 10 tilbakestilling HJELP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du oppdatert lenovo , som at en kjøpt oem lenovo pc med windows 8.1 og du har fabrikk instilt windows 10 med microsoft sin metode - da forsvinner alt spesifikke fra lenovo (som var der og var med i oppgraderingen 8.1->10)

 

Skal du ha det tilbake må du re-image maskinen til lenovo sitt oem image for så å oppdatere igjen maskinen fra 8.1 ->10.

Vanskelig hvis du ikke har brent ut gjenopprettings DVDer av Lenovo sin recovery.

 

Dette om du ikke finner dvd softwaren. Jeg tviler dog på at sw powerdvd fra cyberlink inkl sn ligger åpent tilgjengelig hos Lenovo. Tror det bare finns inkludert i dems oem pc image.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

hvis du har en nyere lenovo pc, har den en egen liten reset knapp "novo-button" ofte på en av sidene eller like ved av/på knappen. denne tar deg til en meny hvor du kan velge recovery. (om du ikke har slettet recovery partisjonen). da får du tilbake den windows versjonen som var på maskinen, samt alle lenovo programmer. 

qbCcD7o.jpg

Lenke til kommentar

hvis du har en nyere lenovo pc, har den en egen liten reset knapp "novo-button" ofte på en av sidene eller like ved av/på knappen. denne tar deg til en meny hvor du kan velge recovery. (om du ikke har slettet recovery partisjonen). da får du tilbake den windows versjonen som var på maskinen, samt alle lenovo programmer. 

qbCcD7o.jpg

Jeg fant knappen, men jeg har ikke helt skjønt hvordan OneKey Recovery fungerer.

Endret av Tams006
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...