Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fineste "vanlige" bil?


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Synes Volvo var gubbete før, men har kommet seg etter at kineserne kjøpte de ut.

 

Enig, det har blitt bedre. Men fortsatt litt gubbete.

V60 er ikke gubbete.

 

 

Du har rett. Antagelig bare gamle fordommer som skinner igjennom. Men synes fortsatt ikke den er noe pen. Litt klumpete? Ikke de vakreste linjene jeg har sett i hvert fall. 

 

volvo-v60.jpg

 

Her snakker vi linjer: Denne Aston Martin Q er en av mine absolutte favorittbiler hva design angår. 

 

Q-by-Aston-Martin_Vanquish-S-Red-Arrows-

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

 

 

 

Synes Volvo var gubbete før, men har kommet seg etter at kineserne kjøpte de ut.

 

Enig, det har blitt bedre. Men fortsatt litt gubbete.

V60 er ikke gubbete.

Du har rett. Antagelig bare gamle fordommer som skinner igjennom. Men synes fortsatt ikke den er noe pen. Litt klumpete? Ikke de vakreste linjene jeg har sett i hvert fall.

 

Syns ikke det. Min :p

Aston er en urealistisk og uoppnåelig drømmebil.

post-35394-0-30299500-1500581369_thumb.jpg

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Enda verre i blå versjon :p Men jeg synes biler skal være røde. Eller til nøds gule (hvis de er sporty) eller svarte. Alt annet er som regel stygt :p Unntaket er hvitt, som går an i varme strøk.

Legg ut bilde av din bil da :)

 

 

Har ikke foreløpig, litt av poenget med denne tråden var å finne en kul bil. Skulle gjerne hatt råd til den Q-en, men i Norge kan man bare drømme om å ha råd til noe sånt :p

 

Det er så klart bare min egen smak. Mange synes V60 er en kul bil. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Synes nå faktisk Golf har ganske pene linjer, hvis vi først snakker normal bil til pen bil diagram havner den veldig høyt.

 

Ellers Mercedes GLC (IKKE Coupe), MB har alltid vært flinke på linjer. Samme gjelder egentlig BMW med f.eks 4-Serie. 

 

Disse tre bilene nevnt kommer i hvertfall høyt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...