Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sært å få orgasme i trange jeans?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du er gutt, så er det litt sært.

Hvis du er jente, så har jenter lov til å være seksuelle i offentligheten -- og jeg har lest lignende ting tidligere, om trange bukser, og om hvordan enkelte jenter opplevde det som sexy og pirrende å føle seg opphisset på buss og tog, og fremkalle orgasmer ved å skli fram og tilbake på tuppen av setet.

Sikkert ikke noe mange jenter snakker om det uten anonymitet, men jeg har hørt om lignende flere ganger uten å engang oppsøke diskusjoner om seksualitet, eller klær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er gutt. Kameraten min har gjort det mange ganger, men ikke hørt noen andre gjøre det.

Vel.

Jenter gjør det.

 

Så i likestillingens navn, så ser jeg ikke noe galt i det.

Som gutt så må du nesten true med å banke en jente for at hun skal fortelle deg hva hun synes om deg, i positiv retning, så det å bare et øyeblikk føle på hvordan det er å føle seg sexy uten å arbeide for det, kan være fantastisk.

 

Personlig så låner jeg kjæresten min sitt undertøy og dildo, av og til, fordi det er lettere å fantasere om å være en slut som alle vil ha, enn å være en stud som alle vil ha, fordi det førstnevnte er tusen ganger mer realistisk, og føles uansett mye mer kinky.

 

Og kinky føles jævlig bra.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Lenke til kommentar

 

Jeg er gutt. Kameraten min har gjort det mange ganger, men ikke hørt noen andre gjøre det.

Vel.

Jenter gjør det.

 

Så i likestillingens navn, så ser jeg ikke noe galt i det.

Som gutt så må du nesten true med å banke en jente for at hun skal fortelle deg hva hun synes om deg, i positiv retning, så det å bare et øyeblikk føle på hvordan det er å føle seg sexy uten å arbeide for det, kan være fantastisk.

 

Personlig så låner jeg kjæresten min sitt undertøy og dildo, av og til, fordi det er lettere å fantasere om å være en slut som alle vil ha, enn å være en stud som alle vil ha, fordi det førstnevnte er tusen ganger mer realistisk, og føles uansett mye mer kinky.

 

Og kinky føles jævlig bra.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Kult, høres digg ut at du låner undertøy og dildoen av kjæresten din. Bruker du dildoen i rumpa?

Lenke til kommentar

Jepp :) Det som ikke skader andre vettu. Jeg har sett mye rart i min levetid og det eneste som ikke er greit er at folk er slemme ;)

Det har du jo rett i. Skader ingen andre. Fant ut av det med kameraten min fordi vi har vokst opp sammen, trent sammen å går likt kledd, nesten som tvillinger. Vi liker begge stramme jente jeans. I stede for å onanere sammen som gutter i tenårene ofte gjør, jukket å gnikket vi oss selv i skrittet, utenpå jeansen, uten bokser under. Det gikk bare noen minutter før vi fikk orgasme. Har gjort dette i noen år nå, selv om vi er 21 og 22, gjør vi det fortsatt, det har blitt en fetish. Selv om vi har damer, gir dette de beste å hardeste orgasmene for oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er gutt. Kameraten min har gjort det mange ganger, men ikke hørt noen andre gjøre det.

Vel.

Jenter gjør det.

 

Så i likestillingens navn, så ser jeg ikke noe galt i det.

Som gutt så må du nesten true med å banke en jente for at hun skal fortelle deg hva hun synes om deg, i positiv retning, så det å bare et øyeblikk føle på hvordan det er å føle seg sexy uten å arbeide for det, kan være fantastisk.

 

Personlig så låner jeg kjæresten min sitt undertøy og dildo, av og til, fordi det er lettere å fantasere om å være en slut som alle vil ha, enn å være en stud som alle vil ha, fordi det førstnevnte er tusen ganger mer realistisk, og føles uansett mye mer kinky.

 

Og kinky føles jævlig bra.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Kult, høres digg ut at du låner undertøy og dildoen av kjæresten din. Bruker du dildoen i rumpa?

 

Nei.

I nesa.

 

Joda. Ja. I rompa. Med glidemiddel. Har begynt å utforske prostataorgasme, og er ganske proff nå.

Vaske seg godt, på med undertøy, dildo i rompa, så kan du manipulere dybden med hoftebeveglser som flytter trusa, som for eksempel å sette seg på huk slik at trusa strammer seg godt.

Ta på bukse og gå litt rundt, mens den vibrerer, og så runke som bare faen, og prøve å få anal / prostata-orgasme i stedet for helt vanlig utløsning.

 

Skamfølelsen, og det å være så forbanna slutty, gjør deg ekstra følsom og anspent på de riktige måtene.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg er gutt. Kameraten min har gjort det mange ganger, men ikke hørt noen andre gjøre det.

Vel.

Jenter gjør det.

 

Så i likestillingens navn, så ser jeg ikke noe galt i det.

Som gutt så må du nesten true med å banke en jente for at hun skal fortelle deg hva hun synes om deg, i positiv retning, så det å bare et øyeblikk føle på hvordan det er å føle seg sexy uten å arbeide for det, kan være fantastisk.

 

Personlig så låner jeg kjæresten min sitt undertøy og dildo, av og til, fordi det er lettere å fantasere om å være en slut som alle vil ha, enn å være en stud som alle vil ha, fordi det førstnevnte er tusen ganger mer realistisk, og føles uansett mye mer kinky.

 

Og kinky føles jævlig bra.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Kult, høres digg ut at du låner undertøy og dildoen av kjæresten din. Bruker du dildoen i rumpa?

Nei.

I nesa.

 

Joda. Ja. I rompa. Med glidemiddel. Har begynt å utforske prostataorgasme, og er ganske proff nå.

Vaske seg godt, på med undertøy, dildo i rompa, så kan du manipulere dybden med hoftebeveglser som flytter trusa, som for eksempel å sette seg på huk slik at trusa strammer seg godt.

Ta på bukse og gå litt rundt, mens den vibrerer, og så runke som bare faen, og prøve å få anal / prostata-orgasme i stedet for helt vanlig utløsning.

 

Skamfølelsen, og det å være så forbanna slutty, gjør deg ekstra følsom og anspent på de riktige måtene.

 

Anonymous poster hash: 92b54...568

Høres vannvittig deilig ut?. Får du til analorgasme å hvordan føles det, er det mye villere enn vanlig orgasme? Skal prøve kombi undertøy, trange jeans å dildo i rumpa. Bruker du den selv eller får du dama di til å bruke den på deg? Går du selv i stramme jeans sammen med undertøy og dildo?

 

Send gjerne pm.

Lenke til kommentar

Hvor lenge må jeg fortsette å lese denne ekle overskriften? ^^ Finnes det noen måte å blokkére tråder på?

 

Underdanie: Det er umulig å ikke se overskriften når man oppdatérer tråder med nye innlegg.

Hva er så kvalmt og ekkelt med denne tråden da?? Er det så ille at du blir kvalm av overskriften?

 

Trodde dette var et forum for sexualitet, da må enn regne med mange preferanser og ulikt hva andre liker.

 

Du må gjerne be moderator om å stenge eller slette tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...