Gå til innhold

Fantasy Premier League 2017/18

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert endret på laget 1000 ganger mot denne uka. Kjørte full WC oppakning mot DGW.. dette bir skøy.. Runden her er Auba C

DDG (Hennessey)

Mustafi - Morgan - Chilwell (Lewton - Tarkowski)

Willian - Son - Alli - D.Silva (Lingard)

Auba© - Morata - Vardy(vc)

Tur og kjør!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mister CS på både Morgan og Schelotto I løpet av en halvtime. Sukk. Heia Burnley.

Der røk CS-en på Lloris og. På en latterlig måte. To siste målene er tabber fra hans side.

Og der scoret Watford. Fuck ass.

Og nå angrer jeg på at jeg ikke tok -4 for Kane.

Og nå går Son av. Kunne scoret, burde hatt straffe, ender på to poeng. Mahrez skulle og hatt straffe. Dette er virkelig dagen min ass.

Endret av Sexylubb1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Å ha sterling på fantasy-laget er frustrerende. Valgt heldigvis vardy som cap

Skrevet (endret)

Hadde Alexis, smalling og Pogba i laget før det kom en smarting å sa at det kanskje ikke var så lurt...  :hrm:

Pengene ble brukt i stedet på Alli, D.Silva og DDG...

Endret av #Wengerout
Skrevet (endret)

Jeg vurderte sterkt å bytte Sanchez for Salah. :(

Trodde dog jeg gjorde en kjip kamp i forsvar, men alle utenom de fra Liverpool slapp inn mål.

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Lurer på om jeg skal bruke 3cap nå, og spare bencboost til 37. Har Henessey, Sterling, Firmino, Mooy på benken. Er vel ikke vits å bruke benchboost på disse spillerne. Vurderer å ta en -8 for å få ut Sterling og Firmino og inn med Willian og Morata. Tips?

Skrevet (endret)

Kommer jo an på hvem du skal ha som trippelkaptein evt.

Folk (inkludert meg) har prøvd å få inn Morata på gunstige tidspunkt hele sesongen, og han skuffer alltid. Skjønt, det er ingen andre som har ham, så om du trenger poeng og vil gamble, hvorfor ikke?

Allikevel, disse spillerne får maks 1 poeng til sammen mer om Chelsea ikke slipper inn mål på de to kampene sine og uten å score, ift Sterling og Firmino i samme situasjon. Firmino og Liverpool er i form, spesielt hjemme. Sterling har i det siste ikke scoret på en god del gode sjanser, men har scoret masse mål tidligere i sesongen. Spurs slipper nesten alltid gjennom noen kontringssjanser.

Endret av Sexylubb1
Skrevet

Siden jeg skal bruke freehit neste runde, kan jeg allerede bytte nå? Og bytte så mye jeg vil til neste runde?

Om denne runden er startet, så ja. Da er det neste runde du endrer på med en gang Fantasy kommer opp igjen.

Skrevet (endret)

Tripple captain på Kane her. Freehit neste runde og bench boost runde 37. Benken min var håpløs denne runden, så måtte bli slik.

Endret av JokerN_
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Byttet sterling for son(kun for denne runden, allerede byttet tilbake). Son bør prestere i hengekampen.

Skrevet

Byttet sterling for son(kun for denne runden, allerede byttet tilbake). Son bør prestere i hengekampen.

Nå spiller Lucas ganske bra, så kanskje han starter i stedet?

Skrevet

54p hittil, mangler Smaling, Lindgard og Lukaku som C.

Har satt opp laget for GW35( free hit)

Pope

Walker, Robertson, Bellerin,

Salah, Sterling, Øzil, Kenedy

Firmino, Jesus, Aubamayang

Vurder å bytte ut Øzil og Kenedy, da får inn Zaha og Arnatuvic..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...