Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Favoritt "fordamper" du tenker på? Isåfall må det være CE4 til tross for det jeg nevnte i forrige innlegg. Den er så latterlig enkel og pålitelig at den slår alt annet jeg har og er med på jobb hver dag. Men om jeg er hjemme og skal "kose" meg så hender det jeg tar frem en atomizer med 2.2-2.6ohm på 4.8v. Da snakker vi dampskyer! Kjøpte meg noen SmokTek Dual-Coil XL Cartomizere for en stund siden også, men de har ligget en stund ubrukte. Er ikke før nå i det siste jeg har tatt dem frem og faktisk merket hvor gode de er. De er dog også veldig store og ikke like "bruksvennlige" som de gjennomsiktige CE4.

 

Vanlige cartomizere (med og uten tank) er det sjeldnere og sjeldnere jeg bruker. Kanskje jeg begynner å bruke dem (med tank) igjen om jeg kjøper meg en Lavatube v2 eller en ProVari, men det er tvilsomt. Koser meg med Twistene mine.

 

EDIT: Kan hende det er juicen min som ikke produserer all verdens damp :/

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Cheesecake fra vaporgod.com er en av mine all time favorites! God vaniljesmak!

Ser du skriver mye bra om den. :)

Prøver å finne den i en UK butikk, så jeg slipper å blande selv. (Det skjønner jeg meg ikke på.)

Hvor mye VG pleier du å kjøpe? Ser for meg at mye VG vil gi en god søtsmak på den der.. :)

 

Har prøvd fra masse forskjellige nettbutikker, men ingen av dem er noe spesielt gode. Det er kun vaporgod.com sin som jeg liker (de andre smaker altfor kunstige, og rart rett og slett!).

 

Det er faktisk lett å blande inn nikotin. Kjøp 54 mg PG fra liberty flights, så blander du 1 ml av det med 10 ml cheesecake. Blandeting og sånt finner du også på nettbutikkene (som sprøyte, målebeger, osv)

 

Forresten, 1 ml med 54 mg PG blandet med 10 ml nikotinfri ejuice blir sånn ca 5,4 mg i styrke. Jeg syns det er perfekt på 510T :)

 

Ehm. Fylte på Cheesecake (takk, Buffy ;) ) nå... glem det jeg sa om lite damp.

 

KOS DEG! :D

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Er det noen andre som har hatt problemer med å motta pakker med ejuice og annet greier i sommer??? Jeg og en kompis bestilte hver vår pakke fra to forskjellige, britiske nettsteder på omtrent samme tid.. begge to har måtte få tingene reshipped siden pakkene ikke kom frem innen 25 dager.

Pakka jeg fikk for rett over ei uke siden hadde vært åpna i tollen og kom fram like hel med juice og utstyr.

 

Jeg venter 2 pakker nå, som når jeg sporer via posten, er merka: Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling. (Lørenskog)

Der har den ene vært i 2 dager nå og den andre 3!! :p

Håper dem får ut finger'n snart, for jeg trenger innholdet nå.

Klarte jo å ødlegge CE4'n min under rengjøring, så jeg må puffe på noen småkjipe cartomizere.. :p

Lenke til kommentar

Bestillte akkurat cheesecake her jeg også. (+Brandy) :)

 

Hvordan er det med det norske tullvesenet?

Tar de med shipping kostnadene i regnestykket når dem skal sjekke om man har handla for 200,- eller mer?

 

Man skal ikke ta med frakt. Er det over 200 kr så beregner de MVA og sånt med frakten i tillegg (korriger meg hvis jeg tar feil!).

 

Jeg har forøvrig hørt at nikotin SKAL være MVApliktig uansett, men har ikke opplevd at noen har krevd det. Derimot har en kompis av meg opplevd at de har krevd MVA på hver eneste pakke.

 

Er det noen andre som har hatt problemer med å motta pakker med ejuice og annet greier i sommer??? Jeg og en kompis bestilte hver vår pakke fra to forskjellige, britiske nettsteder på omtrent samme tid.. begge to har måtte få tingene reshipped siden pakkene ikke kom frem innen 25 dager.

Pakka jeg fikk for rett over ei uke siden hadde vært åpna i tollen og kom fram like hel med juice og utstyr.

 

Jeg venter 2 pakker nå, som når jeg sporer via posten, er merka: Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling. (Lørenskog)

Der har den ene vært i 2 dager nå og den andre 3!! :p

Håper dem får ut finger'n snart, for jeg trenger innholdet nå.

Klarte jo å ødlegge CE4'n min under rengjøring, så jeg må puffe på noen småkjipe cartomizere.. :p

 

Lurer på om posten har tatt seg ''pause''.. .. ...

Lenke til kommentar

hm, hvilke deler trenger en til det? F.eks.

Janty eGo-C 650mAh Battery

eGo & Riva 510 - USB Fast Charger

Black 510-T atomizer

510 Blank Flat Tip cartridge

 

Har kun erfaring med liberty flights\totally wicked\, men både 510 t kits fra totally wicked og health cabin er rett over den 200kr grensa.

Lenke til kommentar

Fikk ProVari'n min i dag. :)

Solid sak det her!

En ganske grundig review av den her:

Venter på nikotin fra England og CheeceCake fra statene. :)

 

Har ei pakke fra UK som har blitt stoppa i tollen..

Første mld jeg får av toll når jeg sporer pakka er:

"Sendingen er antatt tollpliktig og er sendt til tollbehandling."

Ingenting unormalt med det, men nå står det:

"Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret."

Hva menes med dette?

Noen flere som har opplevd noe lignende?

Tror jeg skal holde meg til Ekspress pakker heretter... :p

Det er 10 dager siden jeg bestillte denna pakka nå. :p

Ekspress, som koster ca £4 mer er framme på 3 dager.

Er noen stardust's og 50ml ejuice i pakka.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke om du bestiller ekspressfrakt eller ikke om den først blir stanset i tollen. Da havner den bare fortere i tollernes hender :p

 

Det det betyr er at den er midlertidig lagret for å bli sjekket av en toller. Er det pakken fra statene eller England som har blitt stoppet? Om det er den fra England har du ikke noe å frykte, den kommer. Om det er den fra statene kan det hende at du ikke får den. Er åpen frakt av juice mellom EU/EØS-land som England, Frankrike osv, men USA er jo ikke medlem i den klubben. Men det skal være sagt at alle mine pakker fra statene har kommet frem uten problemer og det er der jeg har bestilt mest juice.

Lenke til kommentar

Skal ikke være problemer å bestille juice fra statene så lenge det ikke inneholder nikotin. Det er jo nikotinen som ikke får komme gjennom, ikke selve ejuicen.

 

Posten tok jo min andre sending fra vaporgod.com med nikotin, og sendte den tilbake :/ Neste som var nikotinfri gikk fint igjennom.

 

Men nå har jeg vel ventet over 30 dager på en pakke som tydeligvis aldri kom (fra england) og den har måtte bli reshipped. Håper den kommer frem! Ellers blir jeg småaggressiv snart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...