Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Core i9-7980XE overclocked to 4.8GHz on all 18C/36T - på vann :D

 

Nesten for godt til å være sant det der... Lodda IHS på disse kanskje?

OMG

 

 

hihi.. den chippen DER blir noe greier! :D

 

delid av cpuer på X299 plattformen kommer vi til å gjøre for kunder som har kjøpt prosessor her. prisen er ikke bestemt enda, men det er klart at for de drøyeste custom buildsene våre må dette gjøres for å få maks ut av maskiner til 100k++.

Lenke til kommentar

delid av cpuer på X299 plattformen kommer vi til å gjøre for kunder som har kjøpt prosessor her. prisen er ikke bestemt enda

 

Hvis jeg skal ha meg en i9 CPU de neste ukene, så blir det å kjøpe fra dere om dere kan delidde den ja! Betaler glatt 1000 lappen for det  :thumbup:  Dere limer vel IHS skikkelig på igjen da?

Lenke til kommentar

 

delid av cpuer på X299 plattformen kommer vi til å gjøre for kunder som har kjøpt prosessor her. prisen er ikke bestemt enda

 

Hvis jeg skal ha meg en i9 CPU de neste ukene, så blir det å kjøpe fra dere om dere kan delidde den ja! Betaler glatt 1000 lappen for det  :thumbup:  Dere limer vel IHS skikkelig på igjen da?

 

 

da limer vi den på igjen ja.

Lenke til kommentar

 

 

delid av cpuer på X299 plattformen kommer vi til å gjøre for kunder som har kjøpt prosessor her. prisen er ikke bestemt enda

 

Hvis jeg skal ha meg en i9 CPU de neste ukene, så blir det å kjøpe fra dere om dere kan delidde den ja! Betaler glatt 1000 lappen for det  :thumbup:  Dere limer vel IHS skikkelig på igjen da?

 

 

da limer vi den på igjen ja.

 

Da synes jeg gjerne dere kan gjøre det for forumet, he he.

Lenke til kommentar

Jeg skal iallefall vente å se tester av 12, 14, 16 og 18 kjerne modellene før jeg bestemmer meg. 7920X skulle liksom ha kommet 28. August da, men kanskje Intel ombestemte seg og at alle kommer den 25. September...  :hmm:

 

ser ut som 7920X kommer før 7900X inn på lager igjen. bekreftet levering 5/9 til vår leverandør..

 

EDIT: kribler ganske så greit etter å prøve en 7980XE her nå....... den scoren i CB15 var over det jeg tenkte.

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

 

Nizzen, hvordan går det med Optane testen?

 

Venter på svar fra Asrock. Får det ikkje til :p

"Dear Andersen,

 

 

 

Thank you for choosing ASRock and contacting us.

 

 

 

Regarding your case, Intel Optane Memory only support SATA-based storage device, you are using SM961 NVMe type SSD, it does not support Optane Memory.

 

Intel Optane Memory FAQ:

 

https://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/optane-memory-faq.html?_ga=2.233221532.322867419.1504059482-1982739310.1478677988

 

 

 

Thank you!

 

Yours truly,

 

ASRock TSD"

 

Jaja, var kanskje optimistisk :p

 

Får prøve den mot 850 1TB sata steam mappa da...

Lenke til kommentar

Da ble det salg av 5930K og kjøp av 5960X på meg, blir å vente litt å se ann hvordan det blir fremover, så får vi se om det blir X299 litt senere. Tror X299 har godt av å modne litt..

 

Blir uansett artig å se 12-14-16 og 18 kjernerne, tipper Nizzen får nok å gjøre fremover :)

 

Så får vi håpe Intel tar seg sammen og lodder igjen snart :p

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...