Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, jeg trukke jeg orker å oppgradere denne gangen jeg. Kjøper meg heller noe annet fint i stedet denne sommeren, 6900K duger leeenge enda tenker jeg :)

(Tar sikkert to måneder så sender jeg melding til DP :p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Skylake-X hatt lodda IHS, så hadde jeg nok bestilt meg en 7900X, menne luftkjøling slik den er nå er håpløst, iallefall om man ønsker seg litt OC :p

Skrevet (endret)

Hadde nok hoppa på 7900X jeg å, om det var lodda IHS og temp værtfall ikke høyere enn mid 80 med en god AIO under 100% load.

Min [email protected] med en H100i lå vel å snusa på 80c under stresstest, min nåværende [email protected] med H110i GT bikker knapt 70c under stresstest, og behagelige 50c i BF4.

Hva slags strømtrekk vil en overklokka 7900X og 2 stk overklokka 1080 Ti utgjøre mon tro? Snakker vi over 1000W?

Endret av Simkin
Skrevet

Hva slags strømtrekk vil en overklokka 7900X og 2 stk overklokka 1080 Ti utgjøre mon tro? Snakker vi over 1000W?

Vanskelig å si, men ville nok hatt en 1200W PSU iallefall, just in case.

Skrevet

Mente 2x1080ti.. feila på mobilen :p

Mandag får jeg den ene 7900x'en.. her skal det binnes :p

Så da finner jeg ut load på 2x 1080ti og 7900x.

Skrevet

Er ett siste skippertak på ærbe før ferien nå, så har ikke vært hime siden forrige helg.

Men regner med det siste jeg trenger til systemet er på posten når jeg komemr hjem til helga 

• Liker 1
Skrevet

Nizzen : Har du testet å spille litt BF1 online med din 7800X? Da med Fraps eller HWinfo til å vise FPS. Kan du se forskjell, eller er skjermkortet flaskehalsen? Vært fint om du kunne teste dette når du får din 7900X også.

Skrevet

Etter noen tester ved hjelp av noen på OCN, så virker det som om Skylake X er 15-17% per core enn Haswell-e :)

Dette virker fantastisk om det stemmer. Noe ferskt nytt om OC mulighetene? 

Er det fortsatt slik at det kommer 10-18 core varianter? Vet vi noe om norske priser? 

Skrevet

Imponerende leveringstid fra siliconlottery! Jeg bestilte 05. Juli, og CPU ankom idag med DHL express. Venter ennå på resten av delene fra komplett/multicom tho, bestilte alt samtidig... :nei:  Ankommer imorgen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...