Gå til innhold

Verdi på Samsung UE65F8005


Anbefalte innlegg

Tenkte å oppgradere TVen min nå som feriepengene kommer. Derfor lurte jeg på hva jeg kunne fått for min gamle TV. Den ble kjøpt i 2013 engang. 

 

Den har ingen skader eller mangler, alt av adaptere/overganger og 3d-briller (Gud vet hvem som vil bruke de, men men) følger med. 

 

Noen som har peiling? Er den verdt 5000? 10 000? Verdiløs? 

 

Takker for svar ^^ 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5k er grusomt lavt. vi snakker jo 65" her. Og selv om tven er noen år så er det 200hz panel. Men klart alder trekker ned en del :)  Er jo bare å legge på finn starte litt høyt og justere ned om ingen biter. 

Enig i at 5000 kr er veldig lavt, men på en annen side er ikke levetiden på flatskjermer mer enn 7-8 år vanligivs, så tror ikke trådstarter burde forvente å få mer enn 7-8K for den. Det har allerede vært 65" UHD-TVer på tilbud til 8000 kr, disse har nok mer clouding/bleeding enn en F8005, men de som er i markedet for en billig 65" ville nok heller kjøpt ny enn brukt om prisforskjellen er så liten, Elkjøp kjører forøvrig tilbud på en 7-serie denne uken som er et par hakk bedre.

 

Angående 200 Hz-panel, så er det ingen LCD/LED/UHD/SUHD/QLED/Triluminos/SuperUHD-TV som har paneloppdatering raskere enn 120Hz. Samsung/LG kaller sine 120Hz-modeller med interpolering for 200Hz i Europa, 60Hz-modellene med interpolering kalles 100Hz i Europa, og 60Hz-modeller uten interpolering kalles 50Hz.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...