Gå til innhold

Fem fjonge fjøler fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zenbook Deluxe 3 er snasen. Jeg synes også at 1,1 kg er maks av hva en 13,3"+ bærbar bør veie. Har fortsatt Samsung 900x3c, som drar på årene. Synd Samsung ikke leverer bærbare i Europa lenger, ellers hadde nok allerede kjøpt Samsung 900x3l (840 gram).

Lenke til kommentar

Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy.

 

Det kommer veldig ann på modellen. Noen av dem har jo ikke vifter. Kjæresten kjøpte en rimelig Asus 15 tommer og den bråker en del. Min 13 tommer som var dobbelt så dyr (13.000,-) Er helt støyfri ved daglig bruk. 

Lenke til kommentar

 

Asus-maskinene er fine de, men de sliter litt med én ting: viftestøy.

 

Det kommer veldig ann på modellen. Noen av dem har jo ikke vifter. Kjæresten kjøpte en rimelig Asus 15 tommer og den bråker en del. Min 13 tommer som var dobbelt så dyr (13.000,-) Er helt støyfri ved daglig bruk. 

 

Jeg har UX305CA 13,3" fra Asus som er vifteløs - deilig å slippe viftestøyen, men har likevel vurdert å reklamere da den både har elektrostøy (kan være vel så plagsomt) og statisk-elektrisk/"skittenstrøm" i chassis (særlig på baksiden av panelet, men også rundt touchpad) og det er vel ikke meningen at det skal være slik .... Prøvde å kontkte support for å høre om de kjente til problemet og evt kunne sende nytt adapter om det er der feilen ligger, men fikk beskjed at hele maskinen må sendes inn og da er det jo full formatering og lenger tid uten laptop som er noe kjedelig når det er eneste pc'n for tida.. :-/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...