Gå til innhold

Prisvurdering på gaming hw


Anbefalte innlegg

På tide og bytte ut litt deler og vurdere da salg av en nesten komplett pc, noen komponenter blir beholdt for videre bygg.

Kabinett: Corsair Obsidian 250 D

Hovedkort: Asus Z97i-Plus

Prosessor: Intel Core i7-4790k

GPU: Asus GeForce GTX 970 STRIX DirectCU II

Ram: Corsair Vengeance DDR3-1600 8GB (2x4GB) CL8

SDD: Kingston M.2 2280 120GB SSD

HDD: 2x WD RED 3TB

 

Litt usikker på hvordan jeg skal prise dette, mangler som sagt PSU for at den ska funke da jeg tar med meg denne videre til neste bygg, kan evt selges uten WD RED disker om ønskelig.

 

Noen gode forslag til pris på dette?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil råde deg til å selge med strømforsyning. En stor andel av de som kjøper på f.eks. Finn.no er ikke spesielt tekniske av seg. Så å kjøpe en PC som ikke fungerer as is, vil fort gjøre den uaktuell for mange. Det vil også gjøre det problematisk når du skal vise den frem, for jeg regner ikke med at kjøper vil være villig til å kjøpe den uten å se at alt fungerer som det skal. Så skal du vise den frem og selge uten strømforsyning, så må du stå der og bare "vent litt, så skrur jeg ut dette før jeg selger den til deg..."

Endret av blured
Lenke til kommentar

Takker for alle svar, vurderte en stund og selge med psu, men sitter med en Corsair AX760i som jeg fikkpå super tilbud rundt 800kr, skal jeg bytte ut denne med lignende platinum må jeg spytte inn ca 2500,-. Men får  se, skal se litt rundt om jeg finner en som alternativ og slenge med min ved salg  :)

Lenke til kommentar

Jeg solgte en PC med følgende spec i mars for 4k så legg den ut for 6k og aksepter bud over 5k.

Kabinett: Corsair Air 540

Hovedkort: Asus Gryphon Z87

CPU: Intel i5 4670K

Kjøler: Corsair H100i Minne: 8GB

Corsair XMS3 PSU

Corsair CX 500

SSD 250GB Samsung 850 EVO

HD 1TB Samsung HD103UJ

GPU: Gigabyte Radeon R9 290X Windforce 

Endret av Maxopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...