Gå til innhold

cs og jenter...?


Anbefalte innlegg

Colt og Mp5 er finfine begynnervåpen, men langt ifra de beste.

er liksom colt lang ifra det besta våpenet....hører du har peiling....i følge nesten alle dei eg kjenner (inkludert meg) synest colt er da besta våpenet....ingen vonde meinninger med dette...gir bare min meining om det du skreiv...

Altså la oss ikke begynne den diskusjonen ;)

 

Det våpnet man får høyest score med blir automatisk det beste våpenet for deg. Men det betyr ikke at det samme gjelder for en annen spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynn med cs, det er det beste spillet online jeg vet om. har prøvd sof2

og noen til,, ett jeg likte var *tenke*... Ghost recon elns.

 

far cry har jeg ikke prøvd enda. Men CS er billig morro.

varer vel en stund enda selv om cs source har kommet.

 

edit: bra sagt det siste der. Alle personer er forskjellige. Bruce lee tenkemåte.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Snufs, 2 stk i klassen (inkl meg) som spiller cs ofte (alt er relativt :innocent: ). Vi er gutter m-momr heter han på hw.no forresten. 3-4 andre gutter har hørt om cs, og ingen jenter :cry: . Kjedelig miljø for meg med tanke på at jeg ikke fester eller drikker ;) .

Ekeberg/Bekkelaget er morro sted for "data-nørder"

Lenke til kommentar
Colt og Mp5 er finfine begynnervåpen, men langt ifra de beste.

er liksom colt lang ifra det besta våpenet....hører du har peiling....i følge nesten alle dei eg kjenner (inkludert meg) synest colt er da besta våpenet....ingen vonde meinninger med dette...gir bare min meining om det du skreiv...

Jeg syns ihvertfall Colt er best :) Bruker hagla når jeg har leia og vil ha litt variasjon, som terrorist er jeg stuck med AK'n, grei nok, men er ikke like fornøyd med den som Colten.

Endret av odex
Lenke til kommentar
Jeg mener at Colt er absolutt det beste våpenet i spillet jeg da :)

Men det er min mening

Som sagt.. det er nok greit for nybegynnere, men du kan gjøre mer skade kjappere med andre våpen.

Ehm... Colt'en moser jo d meste, eneste jeg syntes er bedre må jo være sånn lame snipere o.l.

Lenke til kommentar
Finnes det mangen jenter som spiller cs? :dontgetit:

Jeg har lekt med tanken på og skaffe meg det spillet men... lurer da på en del ting. Koster det noe og spille dette? (Det er online greier ekke det?)

Er det vanskelig? (Ligner det litt på RTCW så bare må det has)

Noe mer jeg burde vite før jeg eventelt entrer denne verden...?

jeg kjenner mange jenter som spiller cs...men det passer jo ikktil jenter !så jeg syntes det er dumt at jenter også spiller det!! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Finnes det mangen jenter som spiller cs?  :dontgetit:

Jeg har lekt med tanken på og skaffe meg det spillet men... lurer da på en del ting. Koster det noe og spille dette? (Det er online greier ekke det?)

Er det vanskelig? (Ligner det litt på RTCW så bare må det has)

Noe mer jeg burde vite før jeg eventelt entrer denne verden...?

jeg kjenner mange jenter som spiller cs...men det passer jo ikktil jenter !så jeg syntes det er dumt at jenter også spiller det!! :cry:

....U got 2 be kiddin' me!? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Nå er jeg en av de som misliker CS intenst. Det kan være fordi at jeg har blitt banka for mange ganger, eller det kan være at jeg ahr en viss smak. Uansett, jeg var og svinset innom Nait (pressekort), og der var det faktisk ganske mange jenter som spilte CS.

 

Så det er nok på vei opp. La oss håpe at de følger med når man får et "bedre" spill en CS...

 

Edit: Innlegg nr 800

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...