Gå til innhold

cs og jenter...?


Anbefalte innlegg

What? w00t? why? :scared:

 

Hva er det jeg ser...?? Hehe...

Personlig digger jeg en del gamle spill. Men man har jo alltid faktoren "smak og behag" med seg... ;) Har ikke tall på hvor mangen timer jeg har sittet med Wolfenstein 3D. Akk... nesten en del av oppveksten det vet dere... :p

 

Neida, denne nye versjonen med W3D som jeg har nå er bare ræva... all lyden er jo gjort om og fjerna og whatevah... Da mistes en del av den spille gleden jeg en gang hadde.... sukk.....

 

Kansje jeg er rar som digger ett sånt "råttent drittspill" men...

Husker DOS, de gamle DOS spilla. Liksom høydepunktet da, en i klassen hadde en pc og hadde med seg mange venner en dag også var det kø til pc'n hans om å spille gamle DOS spill...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at 14iser er så veldig dårlig i CS men jeg har på en måtte forstått at mange av de whiner eller jukser :/....kjenner til en jente som spiller CS men hun spiller det sjeldent. CS er et av verdens mest spillte online spill så jeg antar at det er ganske bra. Spill litt mot boter i begynnelsen så spill online.

 

Allias [WnA]-Hawk

Det er verdens mest spilte online spill :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg mener at Colt er absolutt det beste våpenet i spillet jeg da :)

Men det er min mening

Har du aim: AK. Skader mest, er rett og slett best :p

 

Min mening

Lenke til kommentar

HAr en genial måte og skaffe cd key til half life, cs på. Kjøp spillet Gunman. SPillet koster nesten ikke en drit og det følger med en cd key som også er en half-life cd key, pga at det er samme produsenten som har laget spillene.

 

HAr gjort det selv så det er til og anbefale. Fikk tak i Gunman til 30kr :green:

Lenke til kommentar

AK & Colt

 

Ak:

 

Ak som har en damage på 45 trur jeg det var er det høyeste du får av riflene.

Rekylen kan være til plage for dem som ikke har lært hvordan den fungere.

Ak'en har en overlegen "strafe treffsikkerhet" forhold til colten og er overlegen alle andre våpen. (komme an på distanse)

Ak egner seg for den som vil yte maks i combat.

Gjøre mest damage og mest treffsikkerthet og kan kontrolerer denne rekylen.

 

Spraying:

 

Ak har en ****** spray som er vanskelig og kontrolere.

Men når du først sprayer så vil du legge merke til at den sprayer i en viss strek/høyde etter at siktet fyker opp litt.

Dette gjør den dødelig i CQB(close quarter combat)

Utgjør HS hver eneste gang.

På Avstand kan dette være vanskelig.. mye mer usikker ttreffing men her teller også det at du vet åssen den sprayer.

Tips er at du tar å sprayer i vegger får å lære.

 

Distanse på ak:

 

Ak har en subert treffsikkerhet på avstand. Så lenge du har en lav sens og en god mus vil du kunne treffe nesten like godt på avstand som nærme

 

 

Colt:

 

Colt Har en damage på 35 u/silencer og har god treffsikkerhet både i strafe og sittende/stående. Colten kan oppleves som veldig utreffsikker / bugga at man sitter stille og likevel ikke treffe "dead on" som man sikter.

Der har colten sin bakdel. Dette er et veldig godt våpen når man trenger og snike seg rundt u hørt med en silencer(demper damage til 30 eller 28)

Går stille og skyter stille.

Colten egner seg for dem som vil ha et autovåpen og som ikke kan kontrolere rekyl så godt. Foretrekkes av njubies

 

Spraying:

 

Colten har en veldig god spray hvor skuddene plasseres ganske jevnt på samme plass. Men dog det gjør det så vingler skuddene veldig mye til venstre og høyre.

Først vingler den skudda til venstre for sikte så går de til høyre så litt i midten så til venstre for siktet igjen.

Ergo her trenger du å ha sikte litt til høyre for målet du sikter på.

 

Distanse:

 

Colten har en like god treffsikkehet på distanse som nærme men her må du også passe på rekylen.

 

 

G3SG1:

 

Ja her har du en av sniperne nesten alle hater som ikke har prøvd å gi den tid til læring. Her kommer vertfall en liten gjennom gang på åssen du kan bruke den effektivt. Men om du skal skyte ALDRI sikt inn dobbelt fordi da forsvinner siktet så langt opp at du ikke ser målet lenger.

Sikt kun en gang

 

1. Sikt inn en gang og fyr av så mange skudd til den blir treffsikker

( ikke hold inn knappen men trykk mellomfort)

2. Ikke lad om. Du vil antakelig ha igjen 15 kuler etter at du har justert den

3. Om du har brukt opp kulene gjenta prosedyre.

 

Spraying:

 

Denne her har ingen spraying men siden denne er semiautomatisk så kan denne skyte utrolig mange skudd per minutt. Aldri skyt med siktet inn dobbelt.

 

Distanse:

 

G3SG1 er beregnet til avstand og camping slik awp er.

Om distansen er lang (eks: awp_map) vil det å sikte inn dobbelt være bra men også dårlig.

 

Bra: pga man sikter lettere inn i huet

Dårlig: pga rekylen gjør at målet forsvinner fra siktet( siktet fyker i været)

 

 

SG550:

 

Enda en veldig god autosniper.

Prosedyren for å få denne til og funke er slik som G3SG1

Bruksmetoden er akkurat som G3SG1

Men her kommer et Mén:

Når man skyter med denne rifla er hitboxen utrolig spesiell.

Man kan sikte på magen og treffe huet. Den er så uforutsigbar at hvor kulene treffer kan man ikke lære men rekylen er samme som G3SG1.

Kun sikte inn 1 gang.

 

 

 

Håper dette var en god gjennomgang dere kan lære av før dere dømmer våpenet.

Lenke til kommentar
AK & Colt

 

Ak:

 

Ak som har en damage på 45 trur jeg det var er det høyeste du får av riflene.

Rekylen kan være til plage for dem som ikke har lært hvordan den fungere.

Ak'en har en overlegen "strafe treffsikkerhet" forhold til colten og er overlegen alle andre våpen. (komme an på distanse)

Ak egner seg for den som vil yte maks i combat.

Gjøre mest damage og mest treffsikkerthet og kan kontrolerer denne rekylen.

 

Spraying:

 

Ak har en ****** spray som er vanskelig og kontrolere.

Men når du først sprayer så vil du legge merke til at den sprayer i en viss strek/høyde etter at siktet fyker opp litt.

Dette gjør den dødelig i CQB(close quarter combat)

Utgjør HS hver eneste gang.

På Avstand kan dette være vanskelig.. mye mer usikker ttreffing men her teller også det at du vet åssen den sprayer.

Tips er at du tar å sprayer i vegger får å lære.

 

Distanse på ak:

 

Ak har en subert treffsikkerhet på avstand. Så lenge du har en lav sens og en god mus vil du kunne treffe nesten like godt på avstand som nærme

 

 

Colt:

 

Colt Har en damage på 35 u/silencer og har god treffsikkerhet både i strafe og sittende/stående. Colten kan oppleves som veldig utreffsikker / bugga at man sitter stille og likevel ikke treffe "dead on" som man sikter.

Der har colten sin bakdel. Dette er et veldig godt våpen når man trenger og snike seg rundt u hørt med en silencer(demper damage til 30 eller 28)

Går stille og skyter stille.

Colten egner seg for dem som vil ha et autovåpen og som ikke kan kontrolere rekyl så godt. Foretrekkes av njubies

 

Spraying:

 

Colten har en veldig god spray hvor skuddene plasseres ganske jevnt på samme plass. Men dog det gjør det så vingler skuddene veldig mye til venstre og høyre.

Først vingler den skudda til venstre for sikte så går de til høyre så litt i midten så til venstre for siktet igjen.

Ergo her trenger du å ha sikte litt til høyre for målet du sikter på.

 

Distanse:

 

Colten har en like god treffsikkehet på distanse som nærme men her må du også passe på rekylen.

 

 

G3SG1:

 

Ja her har du en av sniperne nesten alle hater som ikke har prøvd å gi den tid til læring. Her kommer vertfall en liten gjennom gang på åssen du kan bruke den effektivt.  Men om du skal skyte ALDRI sikt inn dobbelt fordi da forsvinner siktet så langt opp at du ikke ser målet lenger.

Sikt kun en gang

 

1. Sikt inn en gang og fyr av så mange skudd til den blir treffsikker

( ikke hold inn knappen men trykk mellomfort)

2. Ikke lad om. Du vil antakelig ha igjen 15 kuler etter at du har justert den

3. Om du har brukt opp kulene gjenta prosedyre.

 

Spraying:

 

Denne her har ingen spraying men siden denne er semiautomatisk så kan denne skyte utrolig mange skudd per minutt. Aldri skyt med siktet inn dobbelt.

 

Distanse:

 

G3SG1 er beregnet til avstand og camping slik awp er.

Om distansen er lang (eks: awp_map) vil det å sikte inn dobbelt være bra men også dårlig.

 

Bra: pga man sikter lettere inn i huet

Dårlig: pga rekylen gjør at målet forsvinner fra siktet( siktet fyker i været)

 

 

SG550:

 

Enda en veldig god autosniper.

Prosedyren for å få denne til og funke er slik som G3SG1

Bruksmetoden er akkurat som G3SG1

Men her kommer et Mén:

Når man skyter med denne rifla er hitboxen utrolig spesiell.

Man kan sikte på magen og treffe huet. Den er så uforutsigbar at hvor kulene treffer kan man ikke lære men rekylen er samme som G3SG1.

Kun sikte inn 1 gang.

 

 

 

Håper dette var en god gjennomgang dere kan lære av før dere dømmer våpenet.

sitter du med en bruker manual elle? :p

Lenke til kommentar
>' date='09/01/2004 : 19:39']
Som sagt.. det er nok greit for nybegynnere, men du kan gjøre mer skade kjappere med andre våpen.

som f.eks??? :ermm:

Tmp, Mac10 og Mp5, samt en liten dose "sikting" kan virkelig gjøre vei i vellinga.

 

Muligheten for å bevege seg kjappere, samt mye mindre rekyl er definitive pluss i min bok. M3 mot beina er også en klassiker.

 

I tillegg slipper man jente-stempelet som alle rifle-brukere sliter med.

Lenke til kommentar

Når du sier M4A1 gjør mindre skade med silencer på tar du feil, det er en av de tingene de har endra i 1.6, og 1.6 er jo faktisk den versjonen som er mest spilt, her snakker jeg om top 15 claner i Norge, ikke public servere, for dere som fortsatt spiller 1.5 gjør M4A1 mindre skade med silencer, men i 1.6 så er det smak og behag om du har silencer eller ikke. Silencer er jo helst noe man bruker om man skal backstabbe, slik at fienden ikke hører hvor du er etter ditt første skudd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...