Gå til innhold

cs og jenter...?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9
hmm.. CcX som CS player... høres skummelt ut  :roll:  :yes:

 

Det er bare å prøve seg det! Man blir hekta fort, i hvertfall på cs 1.5... *tør ikke å skifte til cs 1.6*  :blush:

 

mvh [WnA]-golden_glock

du kan jo ha både 1.5 og 1.6 inne samtidig da...bytter selv jevnt og trutt på spille 1.5 eller 1.6

Hvilke 1.5 servere spiller du på ? nick ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan vel nevne hvordan man endrer cd keyen sin. henvisning til første side

 

start-kjør/run-regedit

HKEY-CURRENT-USER

software

valve

CounterStrike

settings

der er en fil som heter key. dobbeltklikk på den, og da står det verdinavn og verdidata. du kan abre endre verdidata. da endrer du verdidata fra f.eks. 3333333333333 til den cd keyen du har kjøpt.

 

dette gjelder selvfølgelig bare hvis du har half-life/CS med en ugyldig cd key.

de 13 3-tallene kan være alle mulige cd keyer som er ugyldig for web-spilling.

når du fyller inn ny verdi der, skal du ikke ha med alle bindestrekene (-) som står i cd keyen, bare skriv rett ut.

 

eller....

får man beskjed om at cd keyen er feil når manprøver å joine en server over web når man har ugydlig cd key?

vel, uansett....spiller du på LAN og får melding om at "this cd key is already in use" kan du gjøre som nevnt over.

det finnes også enkle verktøy i form av små programmer som endrer dette for deg.

 

lovligheten av det jeg har nevnt her er jeg ikke sikker på, men siden det handler om å bytte TIL noe lovlig, skriver jeg dette alikevel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
For å være erlig, så syntes jeg at jenter som spiller data er ganske harry :p

Det er greit at de chatter å sånn, men hvis jenter sitter å spiller spill som cs eller warcraft og lignende spill som dette, så syntes jeg at det blir harry rett og slett ;)

*kremt* Regner med at det der bare var en dårlig spøk fra din side, eller rett og slett et innlegg skrevet i utilregnelig tilstand. :p

 

Restart-: Det samme til deg. :)

Lenke til kommentar
Jenter lærer ikke så fort spill som gutter, serlig CS, men øving gjør mester... har jeg rett der ?

Vil jeg påstå at det veldig forskjellig fra jente til jente. Kjenner en del jenter som spiller cs (10-12 stykk omtrent), og er veldig forskjellig nivå blant de.. Men kan nevne at hun som begynte med CS sist, er en av de beste av dem.. Så det er nok litt forskjell fra jente til jente, ja.

Lenke til kommentar
Njaa.. Noen jenter fins det jo.. Har selv spilt mot en god del jenter på diverse servere.. Mange jenter som spille for kjæresten sin osv..

Men mange jenter er også veldig gode..

Marte som spiller på st norway er drit go f.eks..

 

Når du sier at noen er drit go må jeg trekke den konklusjon at du synes drit er godt eller....? :p

Lenke til kommentar
Hey!

Jeg er 12 år og er ikke dårlig (er jo ikke fjortiss heller) men min høyeste score på fy_iceworld er 156 kills og 30 deaths! Dette var på eWOOK clan server!!!

Lurer på om du vil danne klan kanskje du med tatoveringsgreiene... :)

Jo du er dårlig. Om du har hatt 500 kills og 4 deaths på en public server så spiller det ingen rolle. Eldre og mer erfarne spillere vet allerede det.

 

I kamper kreves det teamplay og reaksjon i høy grad og ikke minst logikk og erfaring der du vil slite ganske mye.

Lenke til kommentar
Blæ, har ca 5 bøker om ulike taktikker og teamwork fra bla GSG9 og S.W.A.T og F.B.I og C.I.A! Iceworld r bare eksempel... :p

ånei. har du faktisk lest dem å? uff å uff...

 

nei, resten av verden må nok legge seg, for her har vi en 12 åring som har lest 5 bøker om strats.

du må være "The CPL God" jeg har lest om.

 

desverre så må jeg si det. det finnes ikke gode CS spillere under 17. de er kanskje gode, men bare i forhold til de andre dem spiller sammens med. selv om man ownzer (sjekk 1337 språket) på en kjent server i et vist tidspunkt, er man ikke best.

 

dessuten er det en annen ting her.... du ser på stats hva? jeg hater stats. somregel juger dem allikevel. du aleine kan være den beste spilleren på hele serveren, men grunnet lag-fordelingen blir alt bare mongo. du møter liksom alltid 3-4 stykker hver gang. det er en grunn til at 3-4 kills er med på cs filmer, fordi dem ikke forekommer så ofte. at man dreper en med mp5, er jo ikke akkuratt spesielt.

dessuten er iceworld et map man ikke skal se på stats. det er bare latterlig.

alle fy maps går så fort at det nesten alltid er gull der. hvor mange skikkelige cs filmer har du sett med frags fra et fy brett? jeg har ikke sett en eneste en, selv om pene frags forekommer OFTE på slike maps.

men jeg synes iceworld er fett. det skal det ha.

poolday f.eks. er latterlig simpel. vinner du en runde vinner du resten. mac og HE eier så ekstremt på fy brett. psilocybe tror jeg er enig med meg.

 

jeg selv har sett mange jenter spille cs. ikke bare slike som er med på LAN fordi kjæresten er der, men jenter som har egen pc og liker data, og selvfølgelig de jentene med plexi kabbinett og som er virkelige flinke i CS og konkurrerer absolutt på lik linje med gutter.

har kommet over hele 3 jente klaner på en link.den ene klanen tapte i finalen mot slakkt tror jeg. (slakkt spillere, leser dere dette, ikke døm meg. jeg tror det var dere)

(disse jentene har med seg kjæresten sin, som har med seg anlegget sitt. dette er faen så plagsomt. derfor er jeg ikke direkte fan av data chicks. særlig når kjæresten spiller drittmusikk. ja, dere vet hva jeg mener, alle har opplevd at en eller annen vrenger opp volum knappen på et allerede slitent anlegg, og ødelegger samtlige cs matcher)

 

men jeg har også spilt mot mange jenter. dette er jenter som kan spille, som kanskje er med i en klan eller noe. jeg har lagt merke til at dem aldri bruker cheap tricks som unormal lang oppholdelse på samme sted (også kalt camping :)) eller awp med en gang dem har råd. dem har heller flere våpen dem virkelig kan, enn bare et, som de fleste vanlige cs spillere har. somregel colt eller awp.

 

mange synes det er falut å bli slått av jenter i CS. dette har jeg sett. det var en som dro fra et LAN på jessheim fordi han gang på gang ble drept av samme person, og denne personen var ei jente.

nå skal det nevnes at han som stakk var en "fjortiss" og jenta var rimelig god i CS og var med i klan. hadde spilt i flere år. hun hadde sikkert slått meg å. hva er flaut med det? å bli slått av noen som er flinkere enn deg? jaja...

 

Man kan vise skills public, men ikke på fy_iceworld!

altså...

det er som å si at å spille fastmap til starcraft er for småbarn. det er faktisk en egen måte å spille på det å. har sett mennesker som eier bra på iceworld med mp5 og andre mindre våpen, men på større maps er ikke TP så attraktivt for dem. fy brett er storme maps, og mange har skills i å storme. andre har skills i TP, andre har ikke.

Lenke til kommentar
>,09/01/2004 : 19:39]
Som sagt.. det er nok greit for nybegynnere, men du kan gjøre mer skade kjappere med andre våpen.

som f.eks??? :ermm:

Tmp, Mac10 og Mp5, samt en liten dose "sikting" kan virkelig gjøre vei i vellinga.

 

Muligheten for å bevege seg kjappere, samt mye mindre rekyl er definitive pluss i min bok. M3 mot beina er også en klassiker.

 

I tillegg slipper man jente-stempelet som alle rifle-brukere sliter med.

:thumbdown: HAHAHHA du har peiling ass.. jeg har spilt i 4 år... det beste våpene er klart awm for de som har aim.. ak\colt bruker du som du selv vil..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...