Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvor skal jeg starte? Tinder?


Anbefalte innlegg

for å gjøre en lang historie kort:

jeg er en 21 år gammel mann som er fortsatt jomfru. Jeg har fått mange tilbud fra andre jenter da jeg var ivgs men jeg takket nei til alle tilbudene pga. min religiøse overbevisning, men nå droppet jeg religion så det som jeg vil er hvor kan jeg best starte med å date med tanke på at jeg er  en en amatør?

hehe det er jo litt pinlig da å være jomfur og å ha aldri hatt en kjæreste når jeg er 21 år gammel mann men jaja.

Noen har anbefalt Tinder men jeg vet ikke hvordan jeg skal bruke den?

Koster den penger?

HAr noen råd?

Takk på forhånd :)



Anonymous poster hash: d5160...a7d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg mener at det er en grei hovedregel. Det kan virker litt turn off for noen. Noen damer mener nok at det er et pluss, men for risikabelt imo.

what? :eek:  for å være helt ærlig, Så pinlig trodde jeg ikke- men hvis jeg prøver meg på en så vil hun sikker legge merke til det :wee:

men er tinder et godt start?

 

Anonymous poster hash: d5160...a7d

Lenke til kommentar

Det er en deprimerende måte å få seg fitte på rett og slett. Det er et sted der ekte kjærlighet stort sett ikke er en ting. Jeg anbefaler å prøve andre ting. Tinder er siste utvei for de desperate.

 

Edit; #negativ :w00t:

Endret av 4 3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

er ikke noe stress å være ærlig på at du er jomfru, kjør på. tinder er en fin greie.

Ikke hør på folk som "har gode råd og tips".... disse kommer som oftest fra et liv med veldig lite suksess hos damer, nettopp fordi dem har prøvd å "knekke en kode" hele livet... når dette ikke er nødvendig i det hele tatt. Bare vær deg selv, vær tilgjengelig(tinder etc) og du bader i damer.



Anonymous poster hash: 90183...aa4
Lenke til kommentar

 

er ikke noe stress å være ærlig på at du er jomfru, kjør på. tinder er en fin greie.

Ikke hør på folk som "har gode råd og tips".... disse kommer som oftest fra et liv med veldig lite suksess hos damer, nettopp fordi dem har prøvd å "knekke en kode" hele livet... når dette ikke er nødvendig i det hele tatt. Bare vær deg selv, vær tilgjengelig(tinder etc) og du bader i damer.

 

Anonymous poster hash: 90183...aa4

Hvis han skal bade i damer så ja da er tinder tingen :). Men hvis han ser etter noe seriøst så burde han prøve andre metoder. Hilsen en som er helt ok på damefronten :)
Lenke til kommentar

Bade i damer pga. Tinder? Skal litt mer til enn en konto der og et par bilder for å bade i damer. Tenk om TS ser ut som et troll og er et rasshøl, hjelper Tinder da?

du tror ikke det fins flusst av damer som ser ut som et troll? ts har uttrykkt at han tidligere i livet har fått mange tilbud om sex (uoppfordret virker det som) men har takket nei av andre grunner. Dette får meg til å tro at han ikke ser ut som et troll men heller en vanlig til kjekk person, isåfall skal det ikke mer enn et bilde til eller to så er du i senga i løpet av dagen. 

 

Anonymous poster hash: 90183...aa4

Lenke til kommentar

Hehe nei du har rett der :)

Men ja tinder er damenes marked å hvis de bare ser dude etter dude og kan velge (og vrake). Så sier det seg selv at bare 10% av de kjekkeste har en sjanse. Men er TS topp 10% så har han gode sjanser med å få et ligg på tinder :) Bare pass på å få se utusjet bilder før du møter en person. Den blemmene har jeg gått på :(

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Hvor du starter? Du startet for 8 år siden da du var en tenåring. Du er allerede med i "spillet" med mindre du låser deg inne på gutterommet 24/7.

 

Fortsett med det som gjorde til at du traff jenter og kvinner. Gå ut på opplevelser og vær med på muligheter for samvær. Fant kvinner deg attraktiv da du var religiøs og var avholdts, så finner de deg fortsatt attraktiv den dag i dag. 

 

Tinder er ikke noe magisk sted. Det er et utvannet høl der du som en fargerik person blir redusert til et bilde med en notis om hvor høy du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...