Mushaboom Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Har fått opp tråløst internett og er "små-nyskjerrig på hvilke resultater jeg vil få på it-avisens test. Når jeg skulle ta testen fikk jeg denne meldingen i pop-up vinduet: "Beklager, din browser akspterte ikke en cookie som er nødvendig for å utføre denne testen. For å kjøre speedometeret må du skru på støtte for dette. Denne begrensningen er lagt inn for å sikre at alle får korrekte resultater på testen, ved at vår server klarer å ta unna trafikken." Hvordan skrur jeg på "støtte" for speedometeret som de så fint sier?
Rubex Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 I Internet Explorer gjør du følgende: Verktøy -> Alternativer for internet -> Personvern -> Dra slide baren helt ute til venstre ned. Da skal det funke
Mushaboom Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 I Internet Explorer gjør du følgende:Verktøy -> Alternativer for internet -> Personvern -> Dra slide baren helt ute til venstre ned. Da skal det funke medfører ikke dette diverse usikkerheter med tanke på personlig opplysninger o.l?
Mushaboom Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Skrevet 4. desember 2003 anyway, det funket ikke heller...
Ullsokk Skrevet 4. desember 2003 Skrevet 4. desember 2003 Jeg har samme problem med itavisen.. Får ikke fikset det.. sjekka det meste av cookies osv.. Privacy tingen virka heller ikke..
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Skrevet 5. desember 2003 Jeg har samme problem med itavisen.. Får ikke fikset det.. sjekka det meste av cookies osv.. Privacy tingen virka heller ikke.. har funnet ut at man kan bruke en test som du finner her.
andjoha Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 hvis dere kjører en firewall som f.eks zonealarm eller kerio så har jo disse innebygd støtte for å filtrere/blokkere cookies osv som pleier å fucke det til ganske grundig til på visse sider som er avhengi av å bruke cookies har jeg fått erfare (som f.eks itavisen sitt speedometer)
Lone*Desert-Fish Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Se om denne funker: http://speedo.kvalito.no
drbass Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Finnes det et speedometer som måler upload hastigheten også?
Fury Skrevet 5. desember 2003 Skrevet 5. desember 2003 Finnes det et speedometer som måler upload hastigheten også? http://www.dinside.no/php/art.php?id=91179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå