Gå til innhold

Kva synst dykk om dette ?


per777

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at slikt kommer ut i offentligheten. De gjør hele samfunnet en tjeneste. De oppnår akkurat det motsatte av hva de ønsker. Normale oppegående folk blir jo bare enda mere opplyst om hvor "sykt" dette med religion er. Jeg tror slike folk skremmer flere bort fra gud enn de "redder inn i himmelen".

 

Vis gjerne slikt i nyhetene hver eneste dag, så får vi slutt på galskapen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at slikt kommer ut i offentligheten. De gjør hele samfunnet en tjeneste. De oppnår akkurat det motsatte av hva de ønsker. Normale oppegående folk blir jo bare enda mere opplyst om hvor "sykt" dette med religion er.

 

Øøøøh, slike ting har vært offentlig i mange herrans år og "alle" vet hvordan slike ekstremister er. Moderate folk som lever normale liv og har et sunnt forhold til religion blir ikke påvirket.

 

Det som er viktigere at kommer ut i offentligheten er ting som dette https://www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU

Nå er jo dette kanskje en smule ekstreme kristne, men de illustrerer poenget bra, akseptering av andre religioner og meninger er på et lavt nivå :hm:

Lenke til kommentar

 

Flott at slikt kommer ut i offentligheten. De gjør hele samfunnet en tjeneste. De oppnår akkurat det motsatte av hva de ønsker. Normale oppegående folk blir jo bare enda mere opplyst om hvor "sykt" dette med religion er.

 

 

Øøøøh, slike ting har vært offentlig i mange herrans år og "alle" vet hvordan slike ekstremister er. Moderate folk som lever normale liv og har et sunnt forhold til religion blir ikke påvirket.

 

Det som er viktigere at kommer ut i offentligheten er ting som dette https://www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU

Nå er jo dette kanskje en smule ekstreme kristne, men de illustrerer poenget bra, akseptering av andre religioner og meninger er på et lavt nivå :hm:

Greit at folk er klar over galskapen, men å vite at de finnes og se det med egne øyner på tv blir to forskjellige ting. Folk har virkelig godt av å få sett det med egne øyner og ikke bare vite at slikt eksisterer.

 

Jeg personlig blir ganske provosert av den videoen over. Det vekker en avsky i meg.

Lenke til kommentar

 

Flott at slikt kommer ut i offentligheten. De gjør hele samfunnet en tjeneste. De oppnår akkurat det motsatte av hva de ønsker. Normale oppegående folk blir jo bare enda mere opplyst om hvor "sykt" dette med religion er.

 

Øøøøh, slike ting har vært offentlig i mange herrans år og "alle" vet hvordan slike ekstremister er. Moderate folk som lever normale liv og har et sunnt forhold til religion blir ikke påvirket.

 

Det som er viktigere at kommer ut i offentligheten er ting som dette https://www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU

Nå er jo dette kanskje en smule ekstreme kristne, men de illustrerer poenget bra, akseptering av andre religioner og meninger er på et lavt nivå :hm:

 

Kan jeg kalle dem "rasshøl" kristne"?

Endret av CiaroScuro
Lenke til kommentar

Jehova opprettet dette åndelige paradis til sin egen fastsatte tid. I den senere del av det 19. århundre ble oppriktige bibelstudenter klar over at mange av skikkene og læresetningene i kristenhetens kirkesamfunn stammet fra det gamle Babylons lære og ikke fra Bibelen.

 

De begynte å avsløre slike falske læresetninger som læren om sjelens iboende udødelighet., læren om et brennende helvete og treenighetslæren og kunngjøre slike bibelske læresetninger som læren om Jesu gjenløsning, om oppstandelsen og om Guds rike.

 

Fra 1879 av har de utgitt bladet Vakttårnet, et blad som er en forkjemper for Bibelens sannhet.. I over 30 år pekte de på at 1914 ifølge bibelens kronologi var et betydningsfullt år i bibelens profetier. Og da 1914 kom, brøt den første verdenskrig ut og begynnelsen til veene, akkurat som Jesus hadde forutsagt. På den tiden sørget de religiøse ledere i verden for at Jehovas trofaste vitner ble hånt og spottet og hatet men 1919 løsrev vitnene seg fullstendig fra den falske religions verdensrike, Babylon den store. ( Matt 24: 3-9 ) og ( Åp 17:5 9 ) De gikk nå på den hellige vei som ledet til paradis profeten for lenge siden hadde skrevet dette om: Esias 35:8-10: Og Jehovas forløste skal vende tilbake og evig glede er det over deres hode, fryd og glede skal de nå og sorg og sukk skal fly.

Lenke til kommentar

 

 

bladet Vakttårnet, et blad som er en forkjemper for Bibelens sannhet.. I

Jeg skjønner at du, ildsint, ikke kan eller tørr se hva slags løgnaktig blekke vakttårnet er, men alle andre ser hva vakttårnet er. Så ikke forsøk å juge om hva den blekka fremmer er du snill... 

Lenke til kommentar

 

Kva er intensjonen din med å vise slike fælslege videoar?

Har du glede av at andre skal brenne i helvete?

Eller trur du at du skal få ein ekstra fisk på søndagsskulekortet ditt når Jesus kjem igjen?

Du får ta det opp med Vår Herre ? Trur det seier seg sjøl ? Eg er fortapt, eg... Men Jesus døde for meg! ?
Lenke til kommentar

Du får ta det opp med Vår Herre Trur det seier seg sjøl Eg er fortapt, eg... Men Jesus døde for meg!

 

hmm.. kva er det du vil eg skal ta opp med Gud?

Gud høyrer ikkje på meg lenger. Han er harm på meg.

Eg veit at alle er fortapt og treng Jesus som frelsar.

Det er difor det er så bittert å vere åndeleg ekskludert.

Det er difor eg er så lei av å høyre om himmel og helvete heile tida.

Eg har prøvd.. verkeleg eg har prøvd, men eg vert berre gul og blå av å banke på himmeldøra.

Viss du har god kontakt med Gud, ver snill å leggje inn eit godt ord for meg :)

Lenke til kommentar

 

Du får ta det opp med Vår Herre Trur det seier seg sjøl Eg er fortapt, eg... Men Jesus døde for meg!

hmm.. kva er det du vil eg skal ta opp med Gud?

Gud høyrer ikkje på meg lenger. Han er harm på meg.

Eg veit at alle er fortapt og treng Jesus som frelsar.

Det er difor det er så bittert å vere åndeleg ekskludert.

Det er difor eg er så lei av å høyre om himmel og helvete heile tida.

Eg har prøvd.. verkeleg eg har prøvd, men eg vert berre gul og blå av å banke på himmeldøra.

Viss du har god kontakt med Gud, ver snill å leggje inn eit godt ord for meg :)

Spørsmål og sånt ? Skjønner! Anbefaler deg å høra på forkynnelse, som dette, frå 80 tallet; synd, nåde, lov, evangelium, osv. Jesu person - Gud - og Hans stedfortredergjerning! ? F.eks. tale nr. 2 - Guds Sønn har gjort meg fri! ? http://forkynn.no/andersen.html ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...