Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monkey Island og Morrowind. Need for speed; Hot Pursuit 2 har et hardtslående og koolt soundtrack! NP: Hot Action Cop - Feva for the flava!!!

Skrevet

Beste Soundtrack for min del er Final Fantasy VII. Et helt fantastisk soundtrack. Selvsagt også soundtracket fra de andre Final Fantasy-spillene.

Musikken fra Metal Gear Solid er også bra.

Og skal vi bevege oss liten utenfor spill-verdenen, og inn i filmverdenen så må jeg jo bare nevne soundtracket til Ringenes Herre.

Skrevet

Might & Magic 7 har et aldeles vidunderlig soundtrack, et jeg godt kan finne på å sette på uten å spille spillet.

Vice City er musikken halve spillet, og det samme gjelder American McGee's Alice (musikken ligger i en av .pak-filene.. åpnes med WinZip/Rar).

Ellers nevnes det i fleng: Commando-theme (c64), Duke Nukem 3d-theme, Deus Ex-meny-musikk, System Shock 1+2, Doom E1M1..

Skrevet (endret)

Hmm, Metal Gear Solid 2 hadde noe sinnsyk fet musikk, liker også som nevnt tidligere i denne topic'en Hitman og MaxPayne.

EDIT: Glemte og nevne de utrolige velutvalgte soundtrackene i Grand Theft Auto serien, spesielt de 2 siste.

Endret av Stikk-kont@kten
Skrevet

Monkey Island har jo grom musikk, ganske særegen, og passer bra til spillet.

Jedi Knight spillene, Star Wars musikken er udødelig.

Ellers syns jeg themet til MOHA er veldig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...