Gå til innhold

Mest minneverdige soundtrack i spill ever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Command & Conquer - Hell March

1446462[/snapback]

 

Det var den jeg tenkte nevne. Ikke fordi jeg synes den er helt fantastisk, men det er den eneste melodien jeg husker OG som jeg har som mp3 fil. Synes faktisk all lyd i C&C serien var bra. Faktisk ... så var Westwood meget flinke på alt estetisk ... inntil EA slaktet dem da :cry:

 

EDIT: For en utroolig fin ftp lenke Fuz!! Tusen takk :)

Endret av Othmaar
Lenke til kommentar

Zelda-Main Theme.

Kingdom Hearts-den sangen i begynnelsen.

Mario-En slevfølge.

007 Golden Eye- var jo ikke like sanger som i filmene men umulig og få dem bort fra hjernen.

Golden Eye Rouge Agent-main Theme får den er så kul

 

Glemte og skrive det men Mc Kids soundtracen var også digg

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar
Command & Conquer - Hell March

1446462[/snapback]

 

Det var den jeg tenkte nevne. Ikke fordi jeg synes den er helt fantastisk, men det er den eneste melodien jeg husker OG som jeg har som mp3 fil. Synes faktisk all lyd i C&C serien var bra. Faktisk ... så var Westwood meget flinke på alt estetisk ... inntil EA slaktet dem da :cry:

 

EDIT: For en utroolig fin ftp lenke Fuz!! Tusen takk :)

7052335[/snapback]

 

God, husker den gode tiden med Westwood :(. Ufattelig masse bra soundtracks der!

Lenke til kommentar
God, husker den gode tiden med Westwood :(. Ufattelig masse bra soundtracks der!

7054201[/snapback]

 

Ikke sikkert om det er gratis...

 

Man får høre på dem, gratis, men ikke laste ned...:(

 

Dette var utrolig nok en av mine favoritter!

Denne også, faktisk...

 

Her har vi altså Red Alert musikken:

Bare høre, ikke laste.:(

 

Enda en av mine favoritter!

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Battlefield Vietnam. Ingenting er bedre enn å sitte i huey og hore, men musikken er på fullt. :D

7054186[/snapback]

 

 

jeg har mange av de sangene som er på bf vietnam på datan og det oppdaget jeg med slumpetreff...det er mange gammelrocksanger av bl.a creedence clearwater og ivertfall en sang av jefferson airplane...det er god musikk og dere som hører på tekno der ute,skift musikksmak for guds skyld til gammelrock...\m/(*_*)\m/

gode soundtracks er vel i halo 2 når de har satt inn gitarriff til theme,den er så gooood...og final fantasy VII og VIII har gode når det er bosser man snakker om altså..

Lenke til kommentar
Må nok bli LBA2 soundtraket.

*Nostalgi*

7051526[/snapback]

 

Slenger meg på den.

 

Spillte det igjen for ikke så lenge siden, så ekstremt mange gode minner. :cry: (gledestårer)

 

 

Diablo II henger også igjen, mye god musikk der. (Last ned soundtrack gratis her: http://gh.ffshrine.org/soundtracks/67)

 

Tror kanskje nyere spillutviklere har noe å lære der.. musikken var liksom høyere prioritet før. Og jeg syns det er veldig viktig med god musikk i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...