Gå til innhold

Spørsmål rundt kjøpsbetingelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært en sak om det her inne der kunden "vant", han fikk kompensasjon for turene frem og tilbake til butikken i form av rabatt.

 

Tviler på at de kan kreve at reklamasjon/retur blir tatt i fysiske butikker, det høres hvertfall ikke logisk ut i mitt hode at de kan kreve det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil nok si hvis du kan sette det som krav burde du dekke ulempen kundene får som følge av det?

 

Er vel egentlig forbudt å nekte folk å betale med kontanter, foreløpig.

Så ville tro samme gjelder ved retur, men du kan jo si de som sender er ansvarlig hvis det de sender går i stykker ved frakt.

 

Men ofte små levrandører leier vel lager hos posten eller andre, såkalt postboks eller ligdene. Typisk cdon\dustinhome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...