Gå til innhold

Hva synes dere om at Tv-bartnsjen behandle tv-seerne dårlig ?


Anbefalte innlegg

I dag har TV2 bekretet at det ikke kommer flere episoder av serien Hotell cærsar

 

Først har de sagt at den var en populær serie

senere har de uttalt at det var for få serere på vanlige tv men ikke for få serere Sumo

 

Da skulle de lokke flere sere over til denne betalingstjensten ved å flytte serien over dit ( at den kun er tilgjengelig på sumo )

jeg vil nå påstå at TV2 er lit dumme hvis de tror at så veldig mange er villig til å betale 130 kr pr måned kunn for hotell cærsar

 

Nå har de altså valgt å legge den ned

 

Nå lurer jeg faktisk på  hva som går i tanken til TV2 når de på dene siden sier at det er en populær serie , samtidig som de gjør den mindre tilgjenglig -det ble jo postått at den var populær nok til at de kunne ha den på sumo men ikke vanlig tv

 

så hva er det TV2 har hold på med de siste årene ?

 

opdatert :

nå ser man også at endre er begynt med det samme

De lar seren se litt fra en serie og så legger de resten på betalingsløsninger

 

man kunne sameligen det med det opplget tk,no hadde md pluss artiklene .

for eksempel så hadde de intrju med fler av de politiske partine for noe år siden , og valge å begrense tilgangen til enekte av deisse artiklen ved å definere det som en pluss artikkel

hadde  Tek.no valgt å la alle disse artiklen være plsu artikler så var det mer forståelig

ikke den trakaseringen de hold på med ved å la enkelt ad disse artiklen være gratis

 

Da opnår man ikke respekt for de son leser dette , på samme måte som tvbaransjen for lite respekt med de dårlige valgen de foretar seg

Endret av sinnaelgen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo åpenbart en god forretningsstrategi.

 

Ser ikke selv på denne serien, men de jeg kjenner som følger med synes å være temmelig "desperate" etter å få med seg alle episodene. Noen av disse vil antakelig komme til å betale ekstra for kanalpakken for å få med seg nettopp denne serien.

Lenke til kommentar

Først har de sagt at den var en populær serie

senere har de uttalt at det var for få serere på vanlige tv men ikke for få serere Sumo

 

Kunne det tenkes at serien falt i popularitet...?

 

Ellers gir det jo mening å ta den populære serien bak en betalingsvegg, i forhold til en ukjent mindre populær serie. Flere potensielle kunder og sånt. Ser ikke helt hva lureriet du refererer til er.

Lenke til kommentar

Lurereriet ligger først og fremst at  tv2 påstod at det var en populære serie , samtidig som veldig mange av de jeg kjnner ( men ikke alle )  fulgte med på denne serien .

 

Det ble også hevdet før de la de kun på sumo at serien var populær på sumo

 

Her har også jeg fåt utalser fra TV2 om at de ikke ønsket å lagge ned serien

Da virker det merkelig hvis det er for få serere at de gjør det mindre tilgjengelig for den del som forsatt følger med

 

argumente om at de forsat ønsket at folket skulle følge med på serin blir helt bak mål når de samtidig gjør serien mindre tilgjengelig  ved kun ha den på sumo . da vil det også koste rund 30 kr pr episode , som er lit for dyrt bare for denne serien

 

så her her TV2 lurt seeren til tro at serien er mere populær en den var , samtidig som de hindre flere  ( av de få som forsatt var med )  i å kunne følge med videre

 

Nå gjelder det ikke bare hotell cærsar men og mye av det andre TV2 holder på med

 

For min del  så var det my intresant på TV2 men de siste årene har jeg opplev at det er mye mere søppe l der en før

gode filmer f,eks er en  sage blott , og om det kommer en og  anne så er det filmer som er minst 10 år gamle

 

Av en eller merkelig grunn så virker det som TV2 kun konsenterer seg om å tilfredatille en begrenset sergruppe

Slik har det vært de siste åren

jeg merket ihvertfal en ganske stor endring da TV2 norge bli overtatt av TV2 danmark.

 

 

TV2 har fra å være et friskt tiltak i media godt over til bli kjedelig å grå , men ikke riktig så langt som dit NRK har havnet

at kanalene fra tid til annen har noen lysponker er ikke god nok

 

Her kan man lure på hva man betaler for

Lenke til kommentar

Uten å skulle påstå noe bastant, da jeg ikke sitter på ytterligere informasjon, så TROR jeg at serien var ganske populær på sumo (det er det forsåvidt ganske sikkert at den var, da den stadig var på listen over det mest sette), men at det ikke var nok seere på de vanlige TV-sendingene til å forsvare at den skulle fortsette der. Og sumo-seerne alene var heller ikke nok til å la serien leve.

 

Derfor valgte TV2 å ta den bort fra lineær-TV, men satset på at alle (eller ihvertfall mange av) de som fulgte serien på TV, ville følge den over på sumo, og at det samlede seertallet på Sumo da ville være regnet som bra totalt sett. Det nye formatet med bare små snutter hver dag som utgjorde én episode ved ukeslutt, var kanskje også en strategi for å appelere mer til yngre seere, da Nrk har enorm suksess med dette gjennom Skam. Og samtidig gjøre serien mer tilnærmelig siden det ikke ville føles som et ork å måtte ha tid til å følge med hver eneste dag.

 

Jeg tror ikke TV2 har forsøkt å lure seerne, og tror heller ikke de bevisst flyttet serien til Sumo for å kunne legge den ned.

Jeg tror de innså, og har sett ganske lenge at forandringer måtte til, TV-mediet er i forandring, og lineær-TV er ikke lenger hva det en gang var. Samtidig tenkte de nok at serien også kunne lokke flere til å betale for Sumo, sånn at det ble en vinn-vinn for begge parter. 

 

Konklusjonen tror jeg viste seg å være at serien var populær, men ikke populær nok til at mange nok ville betale for å se den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Hvis TV2 hadde vært fremsynte nok til å la roboter skrive manus, og erstatte "skuespillerne" med animerte figurer, kunne dette ha vært en suksess frem til 2040.

 

Det er mulig at dette låter sarkastisk idag, men om ti år kommer såper til å bli laget på denne måten.

Lenke til kommentar

I såfall har TV2 tatt grundig feil

Når en hel film koster 100 kr i utsag  ( i mange tilfeller )  og at man kan lei en film for m3llom 30-50 for 48 timer så blir det dyr å måtte betale mellom 20 og 33 kr  pr episode av sumo ( jeg har tatt utgangspunt i 4-5 episoder og en månedspris på sumo for kr 129)  så blir det dyrt

samtidig så er det nok en god del av HC sin følgere som heller ikke har tilgang til internett

Ergo så tar TV2 veldig feil når de forventet at alle som fulgter god med på HC skulel gå over til sumo

 

TV2 kjenner rett ogslett ikke alle seerne siden god nok til kunne gjøre dett med god samvittighet

 

når enkelt også påstår at HC var den enete grunne til at de så på TV2 så her TV2 ikke fulgt fgod nok med

 

At man bruker endrede servaner som argument ser forkastelig for alle opplever dette

når man er i en hard konkuranse så gjelder det å ta vare på de seerne man har , ikke jage dem vekk

 

eksempel:

om tv2 hadde en seropplsutning på over 30% totalt sett for denne serien

og sumo hadde 20% så holder det ikke å ta bort 10% og håpe på at de fleste går over på sumo

De hadde noke ikke opnåd mere en 25% uanset og det menr TV2 er for litet

 

Nå er det jo bare gått 3 måneder eller rund 12 episoder i et nytt format , da er det å ta tig for git når de alerde hadde batemt seg for at serien skulle legges ned

 

om man samenligner TV2 og NRK sine løsninger så er de totalt forskjellig

Da er også utgangspunktet feil

NRK sinne nettvideo kan man se uten ekstra kostnader  det kan man ikke med TV2 sumo

Slik jeg opfatter det så hadde også "Skam" og "hotell cærsar" helt forskjelig  utgangspunkt 

 

Hadde "hotell cærsar" stertet som en nettsewrie så hadde man et helt annet untgangspunkt

 

Det man glememr er at når man begynner å se en serie så velger man også den plattformen den sendes på

Da blir det totalt feil å stykke episoden opp i den troen at man får flere seerer .man mister like mange

Jeg foretrekeker hele episoder på 24 minutter framfor episoder på 5 minutter .

Reklamepasuen er jo lengre

 

 

Oppe i dett så må man ikke glemme at det ikke bare hendeler om HC men om alt det andre TV2 også har gjor

Da jeg spurte så kunne kundeservice hos TV2 fortelle at det god kunne hende at flere av programmen ble flyttet over på sumo

Og da kan man lure på hvorfor TV2 eksister som TVkanaler , når de ikke vil komme med et fornuftig tilbud til de som faktisk betaler for TV2 sine kanaler ?

Lenke til kommentar

Men samtidig blir det feil å si at man betaler 129 kr for 4-5 episoder, da man tross alt betaler for tilgang til omtrent alt innholdet på Sumo (som er ganske mye, du skal være forholdsvis sær om Hotel Cæsar er det absolutt eneste der du har interesse av å se). 

At flere programmer vil bli flyttet til Sumo, vil ikke overraske meg i det hele tatt, og vi vil nok også i fremtiden få se serier og programmer som er laget utelukkende for nett-TV. 

En eller annen plass MÅ mediehusene få penger fra, det koster å lage underholdning (noe mange ofte glemmer). Og introduksjonen av internett og opptaksmuligheter på TV-boksen har ført til at reklamespotter på vanlig TV er mindre og mindre verdt. Folk spoler over reklamen eller ser ting på internett i stedet for, annonsørene er mindre villige til å betale for  reklamepausene, og dermed sliter TV2 med å få inn reklameinntekter. De blir presset til å tenke nytt, og da er abonnementsløsning der folk må betale for tilgang til innholdet måten de løser det på. Det er helt fair det.

 

Man kan heller ikke sammenligne Nrk og TV2. Selvsagt har Nrk en nett-TV som er gratis, de får jo inntekter fra staten.

Den dagen kringkastingsavgiften eventuelt blir å forsvinne så kan jeg garantere deg at Nrk ikke vil være gratis å se på.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Men samtidig blir det feil å si at man betaler 129 kr for 4-5 episoder, da man tross alt betaler for tilgang til omtrent alt innholdet på Sumo (som er ganske mye, du skal være forholdsvis sær om Hotel Cæsar er det absolutt eneste der du har interesse av å se). 

At flere programmer vil bli flyttet til Sumo, vil ikke overraske meg i det hele tatt, og vi vil nok også i fremtiden få se serier og programmer som er laget utelukkende for nett-TV. 

En eller annen plass MÅ mediehusene få penger fra, det koster å lage underholdning (noe mange ofte glemmer). Og introduksjonen av internett og opptaksmuligheter på TV-boksen har ført til at reklamespotter på vanlig TV er mindre og mindre verdt. Folk spoler over reklamen eller ser ting på internett i stedet for, annonsørene er mindre villige til å betale for  reklamepausene, og dermed sliter TV2 med å få inn reklameinntekter. De blir presset til å tenke nytt, og da er abonnementsløsning der folk må betale for tilgang til innholdet måten de løser det på. Det er helt fair det.

 

Man kan heller ikke sammenligne Nrk og TV2. Selvsagt har Nrk en nett-TV som er gratis, de får jo inntekter fra staten.

Den dagen kringkastingsavgiften eventuelt blir å forsvinne så kan jeg garantere deg at Nrk ikke vil være gratis å se på.

 

Nå glemmer du at man faktisk alerede betaler 2 ganger for tv kanalen

1: obonementet som er ment å dekke for hele distrubisjonen,av dette skal TV2 ha sin andel

2: de tjener penger på reklame , men da må man ikke overdrive reklamen slik at man mister seerne

 

nå skal man også betale enda flere ganger bare for å få det man ha rett på

 

ett av problmene er at det er for mange ledd som skal ha penger nåer kostnaden for et program skal gjøres opp

et annet problem er at de skal ha for mye penger

 

så hvis man ikke passer seg så mister man sere ( også på nettet ) fremfor å behold dem man har

 

du glemmer også at om jeg gjør et optak så er den reklamen som kommer med gått ut før man får se optaket .

reklamen er ikke verde et øre i det tilfellet

hadde det vær et poen så skulle produsenten av programmet fått noen kr for at ejg tar opp et program , me de får ingen ting

hos meg er det Altibox som får de pengene

 

nå vet jeg at både altibox og andre distrubitører tar betaling for flere tjenster uten at det er en selvfølge at produsentene får et øre mere

produsenten får bare betalig for kanalen som er i den kanalpakken man betaler for

Da henger det ikke på greip at enkelt distrubitører skal tjene enda mer på bekostning av både seerne og produsenten

 

Det største problemet er at man har tilgang til mange kanaler , som man også har betalt for , men rekekr ikke å se alt man ønsker

Da søker man alternativer for å få med seg mest mulig

 

Ofte er eneste alternativ nettop å gjøre et optak

 

 

Du mner vel at man skal betale for en masse kanaler man bare skal kunne velge noen få av dem

Det er det samme som kjøpe varer for f,eks 10 tusenvis av kr , men bare få lov til å plukke med seg noe få av varene

 

slikt er fulstendig bak mål og en merkelig holdning

 

Med en slik holdnin er det ikk rart at landet Norge koster så mye penger

Lenke til kommentar

Hva er egentlig lureriet her - de som tegnet sumo for å få med seg cæsar kan jo bare si opp sumo igjen når cæsar tas av luften?

Drit i cæsar akkurat der, mente bare at når de har en tjeneste som sumo og ikke gidder klippe vekk reklamen i programmene sine. Vel da, er det dårlig stelt. Absolutt alle andre nett-tv tjenester gjør dette.

Lenke til kommentar

 

Hva er egentlig lureriet her - de som tegnet sumo for å få med seg cæsar kan jo bare si opp sumo igjen når cæsar tas av luften?

Drit i cæsar akkurat der, mente bare at når de har en tjeneste som sumo og ikke gidder klippe vekk reklamen i programmene sine. Vel da, er det dårlig stelt. Absolutt alle andre nett-tv tjenester gjør dette.

 

Ser at dette kunne tolkes som en kommentar til din post, men det var i realiteten ment som svar til TS.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig lureriet her - de som tegnet sumo for å få med seg cæsar kan jo bare si opp sumo igjen når cæsar tas av luften?

Hva som er lureriet , jo det skal jeg fortelle deg , selv om jeg allerede har forklrt det .

 

Man betaler abonement for mange kanaler via en eller anne distrubitør

Deriblant TV2 sine kanaler

Man betaler også en stalig avgit som går til NRK kunn for at man skal få lov til bruke tven

 

Tar man utgangspunktet i at man har betalt for flere av TV2 sine tvprogrammer allerede gjennom grunnabonemnetet da blir det lureri fra TV2 sin side nå det nærmest over natta har bestem at de ikke leger vil sende de faste tvprogramene på vanlig tv

får å få tilgang til det man oprinelig har batalt for i flere år må man nå betale enda mere for via en reltiv kostbar streaming tjenste

 

Da forutsetter de også att alle som er intresert har mulighetne til benytte seg av Sumo og intternett

Hvis man har fulgt med i timen så vet man at slett ikke alle har internett ,og av de som har internett så er ikke alle intresert i måtte batel for sumo kunne for å følge med på en eller få serier

At det argumneteres med at man får så mye mer , blir bare tull for det er ekstra ting man slett ikke har bruk  for og da har det ingen tig med saken å gjøre

 

Hotell cærsar er bare et av mange tv serier så tv2 trodde at folk var intreser i å betal ekstra for

Her tar det ikke hensyn til de som kun har tv . gjerne via rikstv.

 

Derfor kaller jeg det for lureri og delvis trakasering mot de som er intresert 

argumentene TV2 bruker hengger ikke helt sammen

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

 

Hva er egentlig lureriet her - de som tegnet sumo for å få med seg cæsar kan jo bare si opp sumo igjen når cæsar tas av luften?

 

Da forutsetter de også att alle som er intresert har mulighetne til benytte seg av Sumo og intternett

Hvis man har fulgt med i timen så vet man at slett ikke alle har internett ,og av de som har internett så er ikke alle intresert i måtte batel for sumo kunne for å følge med på en eller få serier

 

Det er da virkelig ingen menneskerett å få se Hotel Cæsar. Jeg ser overhodet ikke hvordan det å måtte tegne Sumo-abo for å se Cæsar skiller seg fra å måtte tegne Netflix-abo for å se House of Cards. Og hvis de velger å slutte å sende serien du ville se, står du fritt til å si opp tjenesten umiddelbart - så nei, jeg ser fortsatt ingen tegn på lureri/svindel.

 

At folk kan bli bitre kan jeg forstå, men bitre kunder/dårlig forretningsstrategi har ingenting med lureri eller svindel å gjøre.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er egentlig lureriet her - de som tegnet sumo for å få med seg cæsar kan jo bare si opp sumo igjen når cæsar tas av luften?

 

Da forutsetter de også att alle som er intresert har mulighetne til benytte seg av Sumo og intternett

Hvis man har fulgt med i timen så vet man at slett ikke alle har internett ,og av de som har internett så er ikke alle intresert i måtte batel for sumo kunne for å følge med på en eller få serier

 

Det er da virkelig ingen menneskerett å få se Hotel Cæsar. Jeg ser overhodet ikke hvordan det å måtte tegne Sumo-abo for å se Cæsar skiller seg fra å måtte tegne Netflix-abo for å se House of Cards. Og hvis de velger å slutte å sende serien du ville se, står du fritt til å si opp tjenesten umiddelbart - så nei, jeg ser fortsatt ingen tegn på lureri/svindel.

 

At folk kan bli bitre kan jeg forstå, men bitre kunder/dårlig forretningsstrategi har ingenting med lureri eller svindel å gjøre.

 

Du bør opne opp øynen lit mere

å sammenligne nettfliks med sumo er som å sameligene applesiner med bananer.

 

Nettfliks er bare det ene tilbudet fra samme distrubitør

 

TV2 sine tv kanaler sender det samme som sumo .

Altså fungerer TV2 sum mere som et register for de som ikke har ruket å se tv programmer , eller vil se programmen på nytt

 

lureriet ligger i hvor mange ganger man små betale for å se det man ha rett til å se

 

først har man tv lisensen bare for å få lov til å se på tv

så må man betale abonement for en del kanaler

hvorfor skal man da måtte betale en 3dje gang for å se programemt

Dette er et program som har gått på tv i 18 år da følese det også som lureri og respektløst for seserne nå de plutselig må netale enda mer for å kunne følge med på samme serie

Det som bygger opp under dette ar at etter TV2 valgte å lokke seerne over på sumo så har de valgt å kutte ut serien

 

Neetfliks har et begrenset utvalg av type filmer og serier

utvalget i seg selv er stort ,men type programmer er begresnet

 

Det har man ikke på sumo eller de andre streming tjenste tvselskpene tilbyr

 

Du sier at du forstå at folk bli bitere , men jeg tviler på at du sier hele sanheten

folk blir forbannet nå de blir behndlet på denne måten

 

For bygge mer opp uder argumentene så er det også viktig at man tar med de som ikke har muligheten til bruke internett

Hvordan skal de kunne se denen serien ?

Hvofor skal man ikke respektere seerne sine ønsker ?

 

selv om man argumenter bade med at noe er for gammeldagse og sta kan man da ikke respektere dem ?

hvorfor tror verden at alle (100%)  av norges befolkning har tilgang til alle former for moderne teknologi ?

har man glemt at det koster mer endet smaker ?

 

for dssse er det ikek bare å betale 130 kr i måneden , man må bruke betydelig mere penger bare for å kunne følge med på favortittserien sein

kan man ikke respekter disse personene ?

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at du kjenner til tilbudet til hverken sumo eller netflix, for karakteristikkene du leverer og baserer argumentene på er helt feil.

Du trekker også inn lisens som er totalt irrelevant, den omhandler ikke TV2. Og igjen, ingen blir "lurt" over til Sumo, de velger selv om de er villig til å betale ~100kr mnd for å se Cæsar(og/eller annet), og står fritt til å si opp det sekundet favoritten deres tas av lufta.

Jeg velger f.eks å hverken betale lisens eller TV-abonnement, da står jeg fritt til å abbonere på netflix, HBO, sumo og enda en tjeneste om jeg vil, og fortsatt ha spart penger, men får et mye bedre tilbud.

 

 

For bygge mer opp uder argumentene så er det også viktig at man tar med de som ikke har muligheten til bruke internett

Hvordan skal de kunne se denen serien ?

Hvofor skal man ikke respektere seerne sine ønsker ?

Dette bygger ikke opp noe argument - som sagt, det er ingen menneskerett å se Hotel Cæsar. Du snakker som om TV er i bunnen av maslovs pyramide, og noe du har krav på - det er ikke det. Medieleverandører velger et tilbud de ønsker å tilby, og kunder velger ut fra det om de ønsker å kjøpe tjenesten. Ingen tvinger deg til å ha TV, sumo eller Netflix - akkurat som alle andre varer i det frie marked.

Hvis Bama fjerner epler fra sortimentet sitt, har de lurt oss da? Hvis Samsung slutter å lage buede TVer, har de lurt oss da? Nei, de endret tilbudet sitt, også er det opp til deg om du vil fortsette å være kunde.

Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at du kjenner til tilbudet til hverken sumo eller netflix, for karakteristikkene du leverer og baserer argumentene på er helt feil.

Du trekker også inn lisens som er totalt irrelevant, den omhandler ikke TV2. Og igjen, ingen blir "lurt" over til Sumo, de velger selv om de er villig til å betale ~100kr mnd for å se Cæsar(og/eller annet), og står fritt til å si opp det sekundet favoritten deres tas av lufta.

Jeg velger f.eks å hverken betale lisens eller TV-abonnement, da står jeg fritt til å abbonere på netflix, HBO, sumo og enda en tjeneste om jeg vil, og fortsatt ha spart penger, men får et mye bedre tilbud.

 

 

For bygge mer opp uder argumentene så er det også viktig at man tar med de som ikke har muligheten til bruke internett

Hvordan skal de kunne se denen serien ?

Hvofor skal man ikke respektere seerne sine ønsker ?

Dette bygger ikke opp noe argument - som sagt, det er ingen menneskerett å se Hotel Cæsar. Du snakker som om TV er i bunnen av maslovs pyramide, og noe du har krav på - det er ikke det. Medieleverandører velger et tilbud de ønsker å tilby, og kunder velger ut fra det om de ønsker å kjøpe tjenesten. Ingen tvinger deg til å ha TV, sumo eller Netflix - akkurat som alle andre varer i det frie marked.

Hvis Bama fjerner epler fra sortimentet sitt, har de lurt oss da? Hvis Samsung slutter å lage buede TVer, har de lurt oss da? Nei, de endret tilbudet sitt, også er det opp til deg om du vil fortsette å være kunde.

nå blander du realitene

 

Deu kan ikke nekt for at om man vil se på tv så må man i i første omgamg betale tv-lisens

Det er dyrt nok i seg selv

 

skal man så ha andre kanaler  utenom de 3 som nrk tilbyr så må man abonerer

hvorfor man abonerer på disse kanalene fremfor å ha en lang liste man streming tjenseter forstår du neppe .

Når man abonerer for å få kanalene samlett på et sted så er det nettop for da har man alt på et sted .

man er heller ikke avhengig av pc og internett

 

Da får man et tilbud fra flere på samme sted.

Da er det dårlig gjort at tvsalskapet etter så mange år ikke vil tilby det de har gjort i alle år

da blir man lurt over til sumo . skal forsatt følge med så må man pluselig batale enda mere .

Her har du neppe satt de skikkelig inn i saken siden du inrømmer at du ikke ser på tv

for utale deg om slik ting så bør du kjenne til fakta

 

hva sumo tilbyruten om HC  er irrelevent da det var denne programserien som var poenget

jeg har prøvd ut sumo og det jeg får ut av det er et arkiv med tidligere sendte programer

samt at enkelt ting bare er tilgjengelig på den tjensten

 

Slike tjenster har også en del begresninger i hvor lenge mange av videoen blir ligende

 

 

om jeg skulle velge vekk vanlig tv så det første ejg vil opnå er at internetthastigheten går ned

( altibox har noe de kalle for tripel tjenset som lar en få høyre hastighet på internett om man har både internett ,tv og telefon )

 

det andre som skjer er at jeg må begynne å abonere på en haug av andre tjenster

mange av dem er ikke stabile

hva ville du ha foretruket ?

 

Det ville også ha forstyrret det arbeidet jeg gjør på pcen

Samt at jeg ikke vil ha mulighet for ta opp ting fra kanalene

 

Dette vil gjenspeile seg at mye av det ejg ønsket å se på et gitt tidspunkt ikek var tilgjengelig på stremingtjensten nå jeg ønsket å se det

på toppen av det hele så er det få av serien som sendes hos discovery som er tilgjengelig  for kjøp til det eurpeiske markedet

 

Da jommer valget til TV2 på toppe av det hele

 

TV2 har i alle år påstått at Hotell cærsar var en populær serie

Problemet var at det var mange konkurenter og sendetidspuntet kune diskuteres

hvor mange som ser på tv til de forskjelige årstiden er høyst verierende så det påvirker også

 

TV2 påstod også at HC var populær på sumo , da er det rart at de en uke etter på påstår at det ikke er så populært ,- atter at flere av de intresrte har mistet tilgjengeligheten

 

Man er ganske dum når man ikke forstår at lite serere ,minus noen serere medfører til enda mindre seere

Det var en del eldre personer som fulgte med på serien som nå ikke har den muligheten

 

TV2 valgte å kutte neste sesong av HC bare noe uker etter at de skulle prøve på noe nytt , vanligvis lar de det  gå seg til

Da er dette også et rat valg

 

Hvai man da ikke forstår at folket føler seg lur så har man ikke fulgt med i timenen

 

Du sammeligner det med my rar som ikke gir mening

Hvis jeg skal gi deg et eksempel  så tenk deg at du er i butikken for å kjøpe øl til helgen

du henter det ølet du skal ha , betaler  og er fornøyd

på lørdag rett før festen skal begynne så kommer noen fra betjeningen å sier at du har fått med deg for mye øl

du må lever tilbake halvparten

 

man kan også se det på en anne måte

Neste gang du er i butikken for kjøpe øl til helgen er prisen på det samme øle nesten dobbel så dyrt

men hvis du har en eller anne app som du må abonere på så får du får du ølet til halv pris

at den totale prisen blir lang høyere det bryr du deg vel neppe om

 

Så  her gjelder det å ha samme bakgrun som meddabbatanten , eller i det misnte sette seg skikkelig in i hva saken gjelder før man begynner å snakke om hvor mye jeg surmuler  .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...