Gå til innhold

Dette skal være Galaxy S8-variantene du kan kjøpe – og så mye vil den koste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Samsung står selvfølgelig fritt til å selge hva de enn vil (innen lovens rammer :p ), men jeg hadde heller sett at de hadde noe annet på baksiden enn glass. Plastikk med ekstra gripeeffekt hadde vært praktisk, solid og ville fortsatt tillatt trådløs ladning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

"hjemknappen etter sigende er flyttet til baksiden"

Hvorfor tror folk at hjemknappen er på bak siden? Det er fingeravtrykkleseren som er på baksiden, hjemknappen vil være på skjermen som på pixel/nexus.

Henger jo ikke på greip at man har tilbakeknappen på skjermen og hjemknappen bak telefonen?

Lenke til kommentar

Prisnivået har blitt håpløst

 

Enig.  S4 startet på rett over 5000kr i 2013, mens S7 startet på 8500kr 

 

Jeg håper ikke S8 blir stort mer enn det. Jeg kjøper ikke telefonen første 2-3 mnd etter den kommer ,da historisk har den falt noen tusen p pris. 

 

S0k5N2Yr.jpeg

Endret av -Night-
Lenke til kommentar

 

 

Prisnivået har blitt håpløst

 

Enig.  S4 startet på rett over 5000kr i 2013, mens S7 startet på 8500kr 

 

Rart med det gitt..bliwwGM.png

 

Ja er mange variable i bildet. men et punkt går grensen hvor en telefon blir for dyr for de aller fleste. Vi ser alt nå at merker som Huawai som har telefoner med ganske lik spek selger for helavprisen gjør det bra i markdet  

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg designet ikke er noe å skryte av. Liker heller ikke at det har vært så likt i alle år. Syntes det kvadratiske designet i xiaomi mi mix eller hva den heter er mer sexy.

 

Liker ikke hvordan det kurva glasset ser ut. Men men..

 

Enig! Syns faktisk ann ser ganske så gay ud!

Lenke til kommentar

 

 

Prisnivået har blitt håpløst

 

Enig.  S4 startet på rett over 5000kr i 2013, mens S7 startet på 8500kr 

 

Rart med det gitt..bliwwGM.png

Om prisene i artikkelen stemmer vil jo prisene gitt i dollar stige 12,5-15% bare denne generasjonen, men du har jo selvsagt rett i at vi i Norge de siste årene har fått dobbel smell med både valutakursen og prisstigning.

Lenke til kommentar

 

 

 

Prisnivået har blitt håpløst

 

Enig.  S4 startet på rett over 5000kr i 2013, mens S7 startet på 8500kr 

 

Rart med det gitt..bliwwGM.png

 

Ja er mange variable i bildet. men et punkt går grensen hvor en telefon blir for dyr for de aller fleste. Vi ser alt nå at merker som Huawai som har telefoner med ganske lik spek selger for helavprisen gjør det bra i markdet  

Da kan jeg anbefale deg å ikke gå "mainstream", eksempelvis er OnePlus 3T en super telefon som du kan importere selv for ca 4300 inkl frakt/moms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...