Gå til innhold

Noen som kan lage en nettside for meg ?


Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg er på utkikk etter noen som kan lage en profesjonell nettbutikk for meg. Jeg har allerede flere tilbud men jeg prøver å få det billigst mulig. Det høyeste budet er 4000kr så hvis noen kan hjelpe meg for lavere pris hadde jeg satt stor pris på det.

 

Jeg selger brukte sokker, strømpebukser osv, og pga det er jeg også ute etter informasjon om hvordan jeg kan bruke en anonym betalingsform der verken mitt navn eller adresse er tilgjengelig. Jeg vet at man trenger en form for ID, men hvis noen har en smart løsning så fyr løs !

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En profesjonell nettbutikk får du hverken for én eller fire tusen kroner, du må nok betale en del mer.

Noe ræl spikret sammen med ferdigprogrammer får du dog sikkert til den prisen.

 

Særlig profesjonelt blir det heller ikke når nettbutikken ikke har skikkelig betalingsløsning, SSL og opplyser om hvem som står bak butikken.

 

Ville du selv dratt kortet ditt i en nettbutikk som ikke opplyste om noe som helst, og hvor du ikke ante hvem du betalte til eller hvem som fikk tilgang til kortdetaljene dine?

Endret av adeneo
Lenke til kommentar

Du må nødvendigvis drifte siden også og betale for domene og webhotell. Jeg ville valgt en "pakkeløsning" ala dette http://www.easywebshop.no/sider/priser/

 

Det enkle er ofte det beste.

 

For å få det anonymt så oppretter du et AS eller ENK, folk får da bare opp firmanavnet. Jegmåspy A/S eller noe :p Hvis du er helt paranoid så får du noen andre til å stå som eier (med alle "farene" det medfører).

Lenke til kommentar

Ville du selv dratt kortet ditt i en nettbutikk som ikke opplyste om noe som helst, og hvor du ikke ante hvem du betalte til eller hvem som fikk tilgang til kortdetaljene dine?

 

Det kalles butikker tror jeg. Aner ikke hvem som får pengene mine og hvem som får tilgang til kortdetaljer. Forresten så er faktura en ting så man trenger ikke å ha noe som helst med kortverdenen å gjøre ;)

Lenke til kommentar

Hei :) Jeg er på utkikk etter noen som kan lage en profesjonell nettbutikk for meg. Jeg har allerede flere tilbud men jeg prøver å få det billigst mulig. Det høyeste budet er 4000kr så hvis noen kan hjelpe meg for lavere pris hadde jeg satt stor pris på det.

 

Jeg selger brukte sokker, strømpebukser osv, og pga det er jeg også ute etter informasjon om hvordan jeg kan bruke en anonym betalingsform der verken mitt navn eller adresse er tilgjengelig. Jeg vet at man trenger en form for ID, men hvis noen har en smart løsning så fyr løs !

 

Takk på forhånd :)

Dette har du tydeligvis ikke mye greie på.

 

Proff nettbutikk med betalingsløsning etc. koster penger. Markedsføring koster også penger via Google Adwords og andre ting. 

 

Å opptre "anonymt" høres meget suspect ut og i følge det du skriver så er dette allerede en nettbutikk jeg overhodet ikke hadde handlet fra, uansett hvor mye jeg hadde trengt en knestrømpe og hvor billig det var.

 

Det krever planlegging og oppstartsmidler og i beste fall lykkes med noe slikt. 

 

De som virkelig er flinke til å sette opp proffe nettbutikker gjør ikke dette for 1000-lappen. Selv om en bruker Wordpress og en gratis installasjon av Woocommerce. Det går meg veldig mye tid til konfigurering og oppsett av en Woocommerce nettbutikk med betalingsløsninger etc. 

 

Så den som gjør dette for 1000,- er enten fullstendig desperat og eller vet lite om hva han/hun går til.

 

Styr unna sier nå jeg. Enten så lærer du deg Wordpress og Woocommerce selv eller så betaler du det det faktisk koster og få satt opp en nettbutikk med Woocommerce. Dette er ikke gjort på en time.

 

Jeg vil tro at du må ut med minst 20.000,- for en proff nettbutikk og i tillegg påløper det månedelige kostnader avhengig av hvilken tjeneste du bruker etc.

Lenke til kommentar

 

Ville du selv dratt kortet ditt i en nettbutikk som ikke opplyste om noe som helst, og hvor du ikke ante hvem du betalte til eller hvem som fikk tilgang til kortdetaljene dine?

 

Det kalles butikker tror jeg. Aner ikke hvem som får pengene mine og hvem som får tilgang til kortdetaljer. Forresten så er faktura en ting så man trenger ikke å ha noe som helst med kortverdenen å gjøre ;)

 

Haha noen som har skjønt det ;) spørsmålene mine er da hvordan fikser jeg faktura ? må jeg ha registrert bedrift for å gjøre dette ? og hva om de ikke betaler ?

Lenke til kommentar

Du må nødvendigvis drifte siden også og betale for domene og webhotell. Jeg ville valgt en "pakkeløsning" ala dette http://www.easywebshop.no/sider/priser/

 

Det enkle er ofte det beste.

 

For å få det anonymt så oppretter du et AS eller ENK, folk får da bare opp firmanavnet. Jegmåspy A/S eller noe :p Hvis du er helt paranoid så får du noen andre til å stå som eier (med alle "farene" det medfører).

Jeg prøvde å registrere det som bedrift, men fikk som svar at det ble ansett som hobby virksomhet. Kan ha noe med at jeg svarte at jeg har hittil tjent under 50 000kr på dette. Burde jeg svare at jeg har tjent 50 000kr på det slik at jeg kan skatte av dette og dermed få et ENK ? Takk for svar :)

Lenke til kommentar

"Faktura";

Giro.jpg

https://snl.no/giro

 

En skikkelig faktura er en kvittering, alt kjøpt ramset opp, med betalingsinformasjon.

https://snl.no/faktura

 

Edit; Nå vet jeg ikke om du har lov å sende bare giroer, altså uten info om hva som er kjøpt/solgt. Du får tak i giroer som har en ekstra bit papir på toppen som du kan skrive på så det blir en faktura.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...