Gå til innhold

Støtende Avartar


Anbefalte innlegg

Nå er det ingen som har prøvd saken, men hentai kunne lett finne på å falle under straffelovens paragraf 311. Seksualisering av barn. Og admin ville kunne holdes ansvarlig for å ha gjort det tilgjengelig.

Dersom du ser noe som har med barnesex i den aktuelle avartaren, må du gjerne forklare. Du ser tydeligvis noe ikke jeg ser :)

 

For meg kan det likegodt være en ung kvinne som viser sine dårlig tildekkede pupper ;)

 

Edit: Om dere bare klarer å flytte fokus bort fra puppene på avartaren (ja jeg vet det er vanskeligt :) ) og ser litt nærmere etter så skal hun vel forestille en sykesøster (se hatt og sprøyte) og det er vel ikke typisk barnesex greie. Hadde sykehusene ver fulle av slike sykesøstre som på avartaren, så hadde det ikke vert en frisk mann i hele norge. Det hadde vert kamp om å bli innlagt ;)

 

Om det er gamle bestemødre dere er redd for å støte, så er ikke bestemødre det dere trot de er. De strikker en god del ja, men bestemødre i dag er blandt de mest kåte og sexaktive vesener som finnes :) det må være oldemødre dere tenker på og de er det veldig få av på internett.

 

Om der er religiøse som er blitt krenket, så har vi i hundrevis av år blitt påtvunget deres symboler og hjernevasking, så om de får se en litten pupp på en millimeter så burde det gå bra i forhold til alt vi er blitt påtvunget fra religiøse. De fleste av oss må til og med betale kirkeskatt selv om en har meldt deg ut både seks og syv ganger :)

 

Er det feminister som er blit krenket, javel................. Håper de ikke ser seg i speilet og oppdager at de beklageligvis er født med slike vakre kropsdeler selv.

 

Det er snart så mye forbud for ikke å krenke noen, at en snart må søke om å få ta på seg den venstre sokken først om morraen når en står opp, skannes i utgangsdøren for å sjekke at vi er akseptable nok for ikke å støte noen med utseendet vårt, og utstyres med taleregistrator som sensurerer hvert ord som kommer ut av kjeften på oss slik att ikke noen blir støtt.

 

Dette avsnittet er ikke for å rakke ned på islam eller andre, men forteller hvordan jeg opplever verden.

Det er dødsstraff for å tegne enkelte tegninger, griser blir fjernet fra lærebøker og sykehusvegger, vi har ikke lenger lov å si, ja tilgi meg at jeg alikevel sier det "neger". Barnesanger som vi har sunget i generasjoner må skrives om på grunn av dette ordet, vi kan ikke tillate oss å se en liten avartar på ca. 2x2 cm som viser brystvorter som er ca 1mm. Hvor fantastisk skal ikke verden bli når vi får forbud og regulert bort all denne umoralen og styggedommen fra verden. Da tror jeg alle problemer er løst.

Endret av zero dawn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WOW, Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvilken absurd verden vi lever i. Ikke rart det er krig i verden. Jeg håper virkelig det eksisterer liv andre steder i universet hvor kvinner og menn er født med de kjønnsogranene vi har midt i trynet. OG at vi blir invadert av disse! Kansje da vi blir tvunget til å se på oss selv hvor absurde vi er. Jeg mener det er bare en liten kroppsdel. Jeg blir ikke overrasket om at jeg våkner opp i morgen og jeg får klager på at jeg ikke dekker til nesa mi fordi den syns så godt når jeg er ute blandt mennesker.. 

 

Kansje det blir påbudt å dekke til dyr snart også. Jeg vet ikke hva disse hunderasene som nesten ikke har hale kalles, men møter jeg en foran meg så kan jeg ikke unngå å se den rett i "kaviar stjerna".  Jeg trenger ikke klikke på noe en gang. Kan ikke si jeg tenker så mye over det, men kansje jeg burde. Kansje jeg burde føle meg støtt.. Hmm.. dette må jeg virkelig tenke litt over, jeg mener jeg kan jo ikke gå rundt å IKKE være like absurd som alle andre.. 

 

Nei, jeg tror jeg å den ikke tildekkede nesa mi tar en liten tur ut på byen for å se om jeg klarer å støte noen.. Litt sent kansje, men tror det skal være rimelig god sjanse for å klare det hvis jeg møter mennesker.. Ønsk meg lykke til! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi mottok en klage på avataren, og vi mener at avataren kan regnes som allment støtende. Det betyr ikke at vi selv blir støtt av det - men at vi aksepterer at dette er innhold alle ikke nødvendigvis ønsker å få opp.

 

For det først er fremtoningen og innholdet er av en seksuell art. Det skal være mulig å bruke forumet på generell basis uten at man får opp slikt innhold. Det er også en skjønnsvurdering som blir gjort. Vi tillater at bilder med bryster blir postet i enkelte tråder, men skillet går her på at man må aktivt gå inn i trådene for at det skal være synlig. Det hender også at vi redigerer inn spoilertagger i innlegg, hvor man må trykke på en knapp for å se innholdet. Det kan vi ikke gjøre med en avatar, og brukere har derfor ikke samme muligheten til å velge bort dette innholdet.

 

Dette var ihvertfall tanken da avgjørelsen om avataren ble tatt av meg. Vi skal ta en nærmere diskusjon om temaet internt.

 

Dersom du ønsker å stenge kontoen, kan du sende meg en melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ber til gud og de høyere makter (som jeg ikke tror på) at denne avartaren blir godkjent. Denne vil jeg svært gjerne beholde. Den skjuler alt og viser ikke mer enn det vi ser en dag på stranda :) Vakker var hun også :) Litt krydder i hverdagen må vi kunne unne oss :)

 

Så vær så snill alle moderatorer, veiledere og administratorer la tvilen komme den tiltalte tilgode denne gangen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ber til gud og de høyere makter (som jeg ikke tror på) at denne avartaren blir godkjent. Denne vil jeg svært gjerne beholde. Den skjuler alt og viser ikke mer enn det vi ser en dag på stranda :) Vakker var hun også :) Litt krydder i hverdagen må vi kunne unne oss :)

 

Så vær så snill alle moderatorer, veiledere og administratorer la tvilen komme den tiltalte tilgode denne gangen :)

Topp avatar. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg ber til gud og de høyere makter (som jeg ikke tror på) at denne avartaren blir godkjent. Denne vil jeg svært gjerne beholde. Den skjuler alt og viser ikke mer enn det vi ser en dag på stranda :) Vakker var hun også :) Litt krydder i hverdagen må vi kunne unne oss :)

Så vær så snill alle moderatorer, veiledere og administratorer la tvilen komme den tiltalte tilgode denne gangen :)

 

Topp avatar. :wee:

Enig, ber til høyere makter at jeg får beholde den. Hvis ikke så er det tilbake nikaben ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

 

Jeg ber til gud og de høyere makter (som jeg ikke tror på) at denne avartaren blir godkjent. Denne vil jeg svært gjerne beholde. Den skjuler alt og viser ikke mer enn det vi ser en dag på stranda :) Vakker var hun også :) Litt krydder i hverdagen må vi kunne unne oss :)

Så vær så snill alle moderatorer, veiledere og administratorer la tvilen komme den tiltalte tilgode denne gangen :)

Topp avatar. :wee:

Enig, ber til høyere makter at jeg får beholde den. Hvis ikke så er det tilbake nikaben ;)

 

Har du byttet avatar igjen.?

Lenke til kommentar

Ein faktor i denne type diskusjonar er om ein skal ta omsyn til ein enkeltbrukar eller eit fleirtal andre. Det er ikkje første gangen avatarar har blitt fjerna av diverse årsaker. Sånn eg ser det, så kan det ha større negativ effekt å strebe etter å tillate mest mogleg enn å prøve halde eit eit forum for folk flest. Dette er eit privateigd forum, så moderatorlaget kan styre på som dei vil, men det er ikkje ynskjeleg at alt som i teorien kan verke støtande for ein eller annan skal fjernast.

 

Dersom ein avatar blir rapportert, av fleire sådan, og blir vurdert internt til å vere over grensa, så er det med tanke på alle som brukar forumet, samt kva linje ein har lyst å halde. 

 

Det er mykje snakk om omgrep og definisjonar, men det er komplett umogleg å definere alt. Det vil alltid vere subjektive vurderingar, og i større saker skjer det i plenum, internt og tidvis eksternt. Det er av og til nokre som tar opp diskusjonen og meiner det er idiotisk å forby sånn og sånn, men det er ei lita gruppe. Dei som evt. blir støtt eller reagerer, vil eg tippe er større.

 

Å potensielt miste ein brukar for å halde på 10 er eit enkelt reknestykke, sjølv om ein ikkje har den type tal å bruke her, så er det eit eksempel. No er det mogleg å slå av avatarer, men dei har ein funksjon og det er positivt at fleire har dei aktivert.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...