Gå til innhold

5960x vil ikke klokke like høyt som før.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvd forskjellige Sata-porter? Jeg slet med det under innstallasjon på x99-a rett etter Windows 10 kom ut. Husker ikke i farta, men har grå og svarte Sata-porter, og måtte flytte kabelen over til en annen farge.

 

Sjansen er vel ikke så høy for at det skal fungere, men det er jo forsåvidt kjapt å prøve. :)

Lenke til kommentar

Prøvd forskjellige Sata-porter? Jeg slet med det under innstallasjon på x99-a rett etter Windows 10 kom ut. Husker ikke i farta, men har grå og svarte Sata-porter, og måtte flytte kabelen over til en annen farge.

 

Sjansen er vel ikke så høy for at det skal fungere, men det er jo forsåvidt kjapt å prøve. :)

Har ikke prøvd og bytte annen farge, men prøvde og bytte port i samme farge.

Lenke til kommentar

Lurar på om ett eller annat Asus program har fuckat upp bioset med en automatisk uppdatering.

Få ned det näst sista bioset till ditt hk på en minnepinne och lasta in det. Eller slår sig alla usb portar sig av med en gång innan boot?

 

Din kod du får hänvisar till att ditt bios har blivit till ACPI. Var det satt i raid innan eller noe?

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Jeg veit ikke om alle usb slår seg av, men jeg har mus, tastatur og headsett som slår seg av med engang jeg går ut av bios.

 

RAID har jeg aldri hatt, eller veit åssen jeg setter opp. Jeg har 3 forskjellige ssd'r (250GB samsung med OS, 190GB ocz, 90GB ocz).

 

Jeg kan jo prøve med en eldre bios, usb porten er jo ikke slått av så lenge jeg flasher gjennom bios.

Lenke til kommentar

 

Prøvd forskjellige Sata-porter? Jeg slet med det under innstallasjon på x99-a rett etter Windows 10 kom ut. Husker ikke i farta, men har grå og svarte Sata-porter, og måtte flytte kabelen over til en annen farge.

 

Sjansen er vel ikke så høy for at det skal fungere, men det er jo forsåvidt kjapt å prøve. :)

Har ikke prøvd og bytte annen farge, men prøvde og bytte port i samme farge.
De forskjellige fargene er til forskjellige sata-kontrollere. Du har tre stykk. Én Asmedia og to Intel.
Lenke til kommentar

Ny (nest nyeste) bios + en automatisk reperasjon fikk meg til desktop hvertfall.

 

Så da lurer jeg, hva er neste steg? Er alt i orden nå? Hva forårsaket problemet?

Windows update gnåler fortsatt om oppdateringer, skal jeg bare drite i dem hvis det er dem som tuller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...