Gå til innhold

Intellimouse 4.0 meg tråd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, fikk 4.0 i dag.

 

Det første som slo meg: lekker design, satt som støpt i hånda og svært presis.

DEILIG på fUnc 1030.

 

Sidescrolling greier jeg meg uten egentlig, da jeg alltid har brukt å trykke ned hjulet for å scrolle alle veier med musebevegelser.

 

Men siden det har vært mye skryt hittil, tenkte jeg heller å ta for meg det jeg synes var bakdelene:

 

Ugunstig plassering av tommelknapper (litt for høyt oppe i forhold til hvor jeg holder tommelen til vanlig). Og sært rullehjul. Ga veldig plastikkfølelse og var TUNGT å trykke ned :( "Hakkene" var fraværende, noe som sikkert blir deilig etterhvert, men ser for meg et par rare våpenbytter her og der, som tidligere nevnt i tråden. Liker best hjulet på min Intellimouse Optical 1.1, det var det perfekte for meg.

 

Men alt i alt er jeg godt fornøyd!

:yes:

Lenke til kommentar

Med driverne som fulgte med (Intellipont 5, var det ikke det?) syns jeg det er litt lite muligheter for å stille inn knappene.

 

Kunne f.eks tenkt meg å legge inn et par taster på tommelknappene, men eneste tasten man kan legge der er visst Enter (skulle så gjerne hatt en til).

Ikke alle spill som støtter f.eks "paste", "maximize" eller "back" som et klikk, om dere skjønner hva jeg mener. Hadde enda "back" vært Backspace-tasten så...

 

Default på tommelknappene var "back" og "forward" ved surfing. Det skulle vært en mulighet til å legge disse funskjonene på tilten til hjulet :yes:

 

Husker ikke hva de forrige driverne jeg brukte het (var til Intellimouse Optical 1.1) men de hadde mulighet for å legge omtrent hva som helst på alle knappene.

Det vil jeg gjerne kunne gjøre! Bruke XP sine drivere da eller..? Ikke prøvd det enda.

 

Konklusjon: god mus, ikke så god driver.

 

Noen som har prøvd bedre driver?

Lenke til kommentar

Altså. Jeg har hatt Logitech MouseMan Dualo Optical en stund nå. Men etterhvert ble jeg litt overbevist over at 3.0 var et bedre valg men neida. Når jeg fikk den ble jeg mildt sagt SJOKKA (:wow:) over at den ikke glei i det hele tatt. Og jeg gidder ikke vedlikhold/kjøpe "glidemiddel"(:lol:)/mouseskatez 1 gang i uke.

 

Så min konklusjon er at 3.0 = :wallbash::thumbdown:

 

Dessuten så var rullehjulet på 3.0 lavmål. Det eneste som var bra med musa var at den var veldig presis, men det hjalp lite i gaming siden den veier 1 tonn iforhold til Dualen min :scared:

 

Logitech 4 ever :thumbs::thumbup:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Folk som sier at 3.0 er bedre enn 4.0 har dere i det hele tatt prøvd 4.0? Virker litt som om det blir slik at folk favoriserer 3.0 fordi det er den musen de har.. Klarer ikke helt å forstå hva som skulle være så bedre med den,disignet er dessuten mye kulere.. Det er jo en nye og "forbedret" versjon....

Endret av t0bben
Lenke til kommentar
vet noen om det finnest noen patch\program som fikser det med hjulet, eller om det er noen annen måte å fikse det på? takler det ikke i spill! :cry:

Hadde venta så lenge med å kjøpe mus. Hadde lyst på v3.0, men så så jeg bilder av v4.0 og ventet litt til. Litt skuffet over hjulet :( , og bruker av og til min gamle a4 tech når jeg spiller....

Hvis du kjøper Intellmouse 4.0 så får du med en cd som du legger inn. Disse driverene lar deg stille on alt på musa :D

 

INTELLMOUSE ROCKS!! :love:

Lenke til kommentar

 

Intellimouse 4.0 er svinaktig god å holde på, formen er ubeskrivelig digg, og den er en kløpper i spill. Den har jo også 1200dpi vettu :D

Den har da bare 800dpi!

800dpi holder leeeenge. Slutt å klage :ermm:

Klager? :roll:

 

Han kom med feil informasjon :roll: Slik som meg :roll:

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...