Gå til innhold

Ice setter opp prisene


Anbefalte innlegg

Nederst i epost som ble sendt ut i går fra ice.net lyder som følgende:

Dersom du har abonnement med binding kan du som følge av prisjustering og abonnementsendring velge å fristilles fra opprinnelige avtale (Standardvilkår punkt 16.2). Vi håper derimot at du fortsatt ønsker å være kunde hos oss, enten på et nytt abonnement med EU+ eller på eksisterende abonnement uten roaming.

 

Standardvilkår punkt 16.2 slik dem framstår hos ice.net:

 

Dersom ICE foretar endringer i Avtalen, herunder sine priser og/eller Abonnementsvilkår, skal det gis minst 30 dagers varsel før endringen trer i kraft.
Ønsker ikke Kunden å godta endringene, har Kunden rett til å si opp Avtalen med virkning fra endringen trådte i kraft. Benytter Kunden seg av Tjenesten etter at endringen har trådt i kraft er dette å anse som et samtykke som ikke gir Kunden rett til å si opp avtalen som følge av endringen. Har Kunden inngått avtale med bindingstid, kan Kunden bare heve Avtalen dersom endringen er til ugunst for Kunden.

 

Etter en samtale med ice.net klarte jeg å spørre meg fram (for de prøver å få deg til å videreføre abonnementet selvfølgelig) til om dette var slik at jeg kunne avbryte abonnementet. Dette var fullt mulig, og det var også slik at man ikke behøvde å betale bruddgebyr.

 

Men det var visstnok ikke implementert noen automatisering i forbindelse med faktureringen av dette, så man måtte si ifra slik at man ikke blir belastet bruddgebyret.

Endret av tossiT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

De utnytter bare muligheten til å sette opp prisene, nå som roaming-tillegget skal fjernes. Det kan bli lenge til neste gang de har en slik gylden mulighet.

 

Dvs., kanskje den kommer nå som det ikke lenger er lov å ta ekstra betalt for å ringe til spesialnummer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...