Gå til innhold

Er Steep virkelig så dårlig?


Anbefalte innlegg

Driver å sikler litt på Steep.Ssynes det ser veldig flott ut, og det ser fett ut å fly nedover fjellet i vingedrakt og brett. Men har lest noen anmeldelser av spillet, og mange av dem er ikke særlig positive til det.

 

Er spillet virkelig så dårlig? Er det veldig dårlig kontroller i spillet?

 

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver å sikler litt på Steep.Ssynes det ser veldig flott ut, og det ser fett ut å fly nedover fjellet i vingedrakt og brett. Men har lest noen anmeldelser av spillet, og mange av dem er ikke særlig positive til det.

 

Er spillet virkelig så dårlig? Er det veldig dårlig kontroller i spillet?

 

Takk for svar :-)

https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-ubisoft-skulle-aldri-stolt-pa-spillernes-fantasi/365937

Lenke til kommentar

Driver å sikler litt på Steep.Ssynes det ser veldig flott ut, og det ser fett ut å fly nedover fjellet i vingedrakt og brett. Men har lest noen anmeldelser av spillet, og mange av dem er ikke særlig positive til det.

 

Er spillet virkelig så dårlig? Er det veldig dårlig kontroller i spillet?

 

Takk for svar :-)

Liten gjesteopptreden her. :) Har spilt Steep ganske mye fra launch, og har en del blandede følelser for det. Fallskjerm synes jeg var døvt så det holder, og skiene føles kliss likt ut som snowboard. Wingsuit sliter jeg med å få kontroll på, men er veldig morsomt når man først får det til. Det er heller ikke noen egen historiemodus, og strengt tatt er hele spillet meningsløst. Det er nok mye av det du ser som negativt i anmeldelsene.

 

Men samtidig må jeg nevne at vi nylig fikk en stor, gratis patch med en hel nye fjellkjede i Alaska, og de forbedret selve spillet en god del på mange områder. Dette vil du naturligvis ikke se i anmeldelser som kom for flere måneder siden. Jeg elsker å sette på Spotify, traske rundt i fjellet og bare surre rundt og gjøre det jeg vil. Challenges er det nok av, det ser vakkert ut, og kontrollene er meget bra, stort sett. Er denne forbaskede wingsuiten jeg ikke klarer å bli flink med, men ellers er det absolutt et bra spill. Bare ikke kjøp skate og forvent Tony Hawk, hvis det gir mening. ;)

Lenke til kommentar

Spilt det noen timer siden det er gratis denne weekenden og skulle virkelig ønske at det var mer "poeng" med å spille.

 

Grafikk og lyd er veldig bra og kontrollene sitter bra, men det er jo bare en mengde 'challenges' strødd utover - uten noe egentlig grunn til å spille annet enn å forbedre tiden på ulike courses.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva som er bra og dårlig er jo helt subjektivt. Du burde heller dømme selv istedet for å slavisk følge det andre sier. De snakker og velger ikke for deg, det er det du som gjør.

 

Jeg har sluttet å lytte på anmeldelser i det siste fordi jeg føler det hele er bullshit. Spill som har fått dårlig kritikk har endte opp med å underholde meg. 

Endret av PurgatoryX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...