djgudleif Skrevet 3. februar 2017 Skrevet 3. februar 2017 (endret) Hei, har ikke hatt nett denne uka pga en feilretter/montør fra annen ISP enn min bytta om plass på andre ledninger(terminalen er felles for de som bor i bygget, de over meg hadde problem med nett) og kobla meg dermed fra terminalen. Ser to ledige plasser men ingen av dem gir meg DSL-signal. Kan jeg ringe telenor og si at jeg har kobla meg på en annen "slot"? Hva er det montøren egentlig gjør, annet enn å gå i kjelleren og kødde med ledninger? Regner med han har dialog med Telenor for å få det til å funke. Relacom har rettetid på 6 dager og kommer alltid på dag nr 6. Er frustrert og føler meg maktesløs. Beklager min uvitenhet. Endret 3. februar 2017 av DJ FROSK
Big_JT Skrevet 4. februar 2017 Skrevet 4. februar 2017 Trenger ikke å være i huset en gang det er feilkobet. Blir nok som agvg skriver. Lite å gjøre selv og må bare smøre seg med tolmodighet.
djgudleif Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Skrevet 4. februar 2017 Ringte telenor i dag, de prøvde å få kontakt hvertfall, men det gikk ikke så må vente til mandag. Har hvertfall prøvd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå