FuglFøniks Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 En venn av meg fikk ny HP PC i sensommer (mener jeg å huske det var). Kjøpt på Elkjip, og har P4 2,60 GHz og GeForce 4MX440 (...) Dette gfx kortet skal oppgraderes nå, lurer på om dere tror det går smurt å sette på en R9600 eller R9800 uten at hk fucker eller ettellerannet? Vet ikke hovedkortet, skal prøve å finne det ut
bambam Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Skulle nok gå det ja, men videre oppgraderinger ville jeg lurt litt på, vanskelig og oppgradere slike maskiner. Men har gode erfaringer med og sette inn nye skjerkort
FenrisC0de Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Skal funke fett.. men som tidligere sagt ville jeg vært forsiktig med å oppgradere videre. Det er det som er dritt med "ferdig pc"!
Ulvestad Skrevet 1. desember 2003 Skrevet 1. desember 2003 Der er liten plass i desse hp-kabinetta. Så det er eit + om du veit måla på det som skal kjøpes. For eks: Eit GF 4 kort tror eg med sikkerheit ikkje får plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå