Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere bilder.. Tok mot til meg og skrudde av maskina litt, slik at jeg kunne ta bilder av den når den ikke hadde på eget lys.

 

120mm.jpg

 

(AMD-logoen er litt ujevn, men det er vanskelig å frese helt jevnt med et slik 0,5mm bor med dremelen på baksiden av den tynne plexien midt på natta..)

 

front.jpg

 

"Duct`en" er en reflektor fra en taklampe (slik innfellbar). Moro med blanke ting, og greit å få frisk luft på cpu.. Vifta på cpu er en standard 80mm Enermax, med ramma til en Sunbeam LED-vifte under (der har jeg kutta bort selve vifta og bruker bare ramma slik at jeg får bedre luftstrøm over prosessorkjernen. Funker bra og kjøler bedre).

 

duct.jpg

 

Det er vel kanskje ikke helt en sirkel, men det ble bedre enn den hvite plasten Titan hadde satt der..

 

80mm.jpg

 

Initialene må til... :roll: De er frest ut med en dremel med et 0.7mm borr. Så har jeg klippt ut striper med 0.7mm alu og satt dette på høykant inni før jeg har polert det.

 

initialer.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med all den tunge plexien (4mm plater, dobbelt i front) står den trygt og godt på bakken! Tåler å bli sparket i litt under BF-DC når kampene raser som værst! Beina er forresten skuffe-håndtak som er skrudd på noen slike skruer som man monterer låser med (gjenget i endene, ikke på midten)). Takker ellers for responsen! Selge? Tror ikke det. Planlegger et nytt prosjekt også der jeg har lyst til å bruke litt glassfiber og slikt. Tror det kan bli bra. Den vil ikke bli luftkjølt..

Lenke til kommentar

Wow, vet ikke helt om jeg skal juble eller gråte.

Juble over at flere viser sine utrolige modder og gråte over min egen kasse som ligger i biter på gulvet, huff.

 

Utrolig pent. Likte spesielt at den så like pen ut om du hadde lysene på eller av.

Du tror ikke du kunne ta et bilde eller to av sidene og toppen hvis du har gjort noe med de?

 

Lykke til med ditt neste prosjekt. :thumbup:

 

Mvh,

Bamsefar

Lenke til kommentar

Dette er det sykeste jeg noen gang har sett!!

 

De andre kabbiza som folk har brukt dager og uker på å air-brusje var småtterier iforhold til ditt kabbiz!! JOHOO!!

 

Du har fått case-mod lysten i meg i gang igjen!!

 

Jeg mangler bare å gjøre noe med plexien som jeg har på side døra, så skulle jeg poste det, men nå vil jeg heller fortsette!!

 

Så hva kan jeg si?

 

Takk for inspirasjon!! Og lykke til med neste prosjekt!!

Lenke til kommentar

Ja, som de andre sier, det er en meget vakker og stilren kasse du har fått deg. Ikke for modernistisk og streng, ikke for glorete. Men det hadde vært enda tøffere om du faktisk hadde stappet speilfliser inn i kassen slik du vitset om, det hadde gjort prikken over den store ien spør du meg. Eneste problemet med den moden er som bamsefar er inne på, jeg føler at jeg kommer aldri til å klare å mekke noe som er halvparten så bra som det derre :)

Lenke til kommentar

@Bamsefar: "Fan-Ducten" og Initialene er hentet fra den ene sida på kabinettet, ellers er det rent hvitt. Skal se om jeg ikke får tatt noen hele bilder av resten..

 

@Bakemesterharepus: Greit. :thumbup: Jeg skal gjøre det. Det blir speilfliser på innsiden... Har nok ikke alt klart før det blir Glassfiber, skumplast, vapo/prometeia osv kabinett, så jeg skal stikke ned og kjøpe speilflisene på ei hobby-sjappe på Karl Johan i morgen..

Lenke til kommentar
Utrolig pen mod, noe av den peneste jeg har sett faktisk, likte den derre :)

Mye bedre med en stilren mod mot for alle disse dill-dall juletre-lys maskinene.

jepp

det skal ikke værer for mye "fiks fakseri" , som det ofte har en tendens til å bli

 

denne modden var noe annet. den var rett og slett "framifrå"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...