Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nettbutikker som selger hårklippere som klipper ned til 0mm?


Evo80

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om norske nettbutikker som selger hårklippere som klipper ned til 0mm?

Har letet litt uten å finne noe. Månen blir bare større og større, så nå blir det kort klipp!

Har mer lyst på klippemaskin enn å bruke høvel.

Jeg barberer hodet selv, men jeg bruker høvel. Har prøvd diverse hårklippere, men ingen klipper helt ned. De vil heller aldri gjøre det, fordi det er en skille mellom selve bladet og huden. Høvel er ikke så veldig vanskelig å bruke, men hvis du bruker f.eks en Gillete høvel, bør du ta det ofte, slik at det ikke er for langt når du skal barbere hodet.

 

 

Hårklipperne du finner på Elkjøp, Expert el. er søppel.

 

Jeg har sett noen på denne siden som høres lovende ut. Ned til 0,1 mm: https://www.barbershop.no/collections/all

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Har klippet meg med hårklipper i ca 15 år, faktisk siden før jeg begynte å få måne.  En tid gikk jeg også over med høvel til slutt, men det er lenge siden sist.  Klipper håret ca en gang i måneden.

 

Må si at jeg er glad jeg har et avslappet forhold til det faktum at jeg har måne.  Man leser jo til stadighet om folk som svir av tusener på tusener på å forsøke å redde manken.

 

Jeg har kjøpt en del hårklippere opp igjennom årene.  De fleste på Clas Ohlson.  Du får en helt grei hårklipper til 3-400 kroner.

Endret av Børt-Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...