Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal gå fra samboer - har dere tips/råd?


Anbefalte innlegg

[...]

 

Å ta utgangspunkt i det TS'er skriver er en ting. Denne fyren høres ustabil ut og kan være istand til mer enn TS skriver at han alerede har gjort.

 

Å komme med slike ting og anta at det ikke er noe problem er tullete. Å anbefale TS å være forsiktig på bakgrunn av det hun skriver er det eneste fornuftige.

 

Hvis du leser hva hun skriver så er det stort sett bare fornuft.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjerp deg TS. Snakk om å være et profesjonelt offer. Du er ei voksen dame. 

 

Si det som det er: Du har ikke følelser for han lenger. 

 

Vær forberedt på grining og vonde ord. 

 

Du høres ut som et lite barn som ikke evner til noen ting. Kast litt kaldt vann i ansiktet ditt og "act your age".

 

Brudd er og blir aldri lett, sånn er det. Bare få det gjort.

 

Du kan reise til en kompis sier du? En annen fyr med andre ord? Virker ikke suspekt og horete i det hele tatt da hehe. Men det gjør det nok lettere for din kommende eks kjæreste da.

Virker horete? Herregud da mann, hva er det du prater om. Hvem bryr seg om hva han skulle mene?

Lenke til kommentar

Skjerp deg TS. Snakk om å være et profesjonelt offer. Du er ei voksen dame. 

 

Si det som det er: Du har ikke følelser for han lenger. 

 

Vær forberedt på grining og vonde ord. 

 

Du høres ut som et lite barn som ikke evner til noen ting. Kast litt kaldt vann i ansiktet ditt og "act your age".

 

Brudd er og blir aldri lett, sånn er det. Bare få det gjort.

 

Du kan reise til en kompis sier du? En annen fyr med andre ord? Virker ikke suspekt og horete i det hele tatt da hehe. Men det gjør det nok lettere for din kommende eks kjæreste da.

Du høres bitter ut. Hva er problemet ditt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikke sagt at jeg skal reise til en kompis. Det er han som har kompis der, og jeg har en jente jeg så vidt kjenner i området. Så der har du nok misforstått meg, du som mener jeg gjør meg til et offer. Hehe. :) 

 

Og tråden handler jo faktisk om at jeg skal gå og at jeg er forberedt på det verste. Jeg gjør meg jo ikke til et offer ved å forlate han. Jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal forlate han, på en trygg måte for meg. 

 

Hadde jeg gjort meg selv til et offer så hadde jeg aldri planlagt å dra. Da hadde jeg blitt i forholdet. Men sånn er det ikke. 



Anonymous poster hash: c6f92...e05
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Skjerp deg TS. Snakk om å være et profesjonelt offer. Du er ei voksen dame.

 

Si det som det er: Du har ikke følelser for han lenger.

 

Vær forberedt på grining og vonde ord.

 

Du høres ut som et lite barn som ikke evner til noen ting. Kast litt kaldt vann i ansiktet ditt og "act your age".

 

Brudd er og blir aldri lett, sånn er det. Bare få det gjort.

 

Du kan reise til en kompis sier du? En annen fyr med andre ord? Virker ikke suspekt og horete i det hele tatt da hehe. Men det gjør det nok lettere for din kommende eks kjæreste da.

Du høres bitter ut. Hva er problemet ditt?

Plot twist: det er typen til TS.

 

Anonymous poster hash: 73724...cfa

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ikke sagt at jeg skal reise til en kompis. Det er han som har kompis der, og jeg har en jente jeg så vidt kjenner i området. Så der har du nok misforstått meg, du som mener jeg gjør meg til et offer. Hehe. :)

 

Og tråden handler jo faktisk om at jeg skal gå og at jeg er forberedt på det verste. Jeg gjør meg jo ikke til et offer ved å forlate han. Jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal forlate han, på en trygg måte for meg. 

 

Hadde jeg gjort meg selv til et offer så hadde jeg aldri planlagt å dra. Da hadde jeg blitt i forholdet. Men sånn er det ikke. 

 

Anonymous poster hash: c6f92...e05

 

Og du misforstod meg tydligvis.

 

Uansett. Lykke til.

Lenke til kommentar

Tenker å ringe han i dag så det får synke ordentlig inn. Og jeg bryr meg ikke om han brenner klærne mine og kaster tingene - jeg har tatt med alt det viktigste til mine foreldre, da jeg dro på juleferie. Så har alt her.

 

Vil holde det rett på sak og ikke for langt. Skal nevne hovedgrunnene som er at jeg har mistet følelsene for han og i tillegg vil andre ting i livet. Jeg vil ikke bo der vi bor nå, jeg vil flytte. Det vil ikke han. Så det vil jeg nevne... 

 



Anonymous poster hash: c6f92...e05
Lenke til kommentar

Til TS;

Det er alltid best å være på den sikre siden. Så ta gjerne dette på telefon først slik at han kan la bruddet synke inn. Har han aldri vært voldelig før så er det faktisk ingenting som tilsier at han vil være voldelig denne gangen! 

Du kjenner han best. Du vet bedre enn oss hvordan han vil reagere. Hvis du er redd for at han skal slå, så bør du ha en med deg når du gjør det slutt og henter tingene dine. Men ikke la diskusjon.no putte for mange tanker i hodet ditt. 

 

 

Sånn ellers;

Leste kjapt igjennom tråden, og jeg skjønner at han her er en dårlig type. Støtter TS i å stikke. Men jeg synes folk drar dette jævlig langt. "kanskje han til og med kan være litt farlig", "tenk om han klikker". "ødelegge tingene dine". PFFFFFF. Stakkars jente. Hun har det jævlig nok fra før, og nå skal hun pinade være pissredd typen (soon to be ex) sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til TS;

Det er alltid best å være på den sikre siden. Så ta gjerne dette på telefon først slik at han kan la bruddet synke inn. Har han aldri vært voldelig før så er det faktisk ingenting som tilsier at han vil være voldelig denne gangen! 

Du kjenner han best. Du vet bedre enn oss hvordan han vil reagere. Hvis du er redd for at han skal slå, så bør du ha en med deg når du gjør det slutt og henter tingene dine. Men ikke la diskusjon.no putte for mange tanker i hodet ditt. 

 

 

Sånn ellers;

Leste kjapt igjennom tråden, og jeg skjønner at han her er en dårlig type. Støtter TS i å stikke. Men jeg synes folk drar dette jævlig langt. "kanskje han til og med kan være litt farlig", "tenk om han klikker". "ødelegge tingene dine". PFFFFFF. Stakkars jente. Hun har det jævlig nok fra før, og nå skal hun pinade være pissredd typen (soon to be ex) sin.

 

Sier han som anbefaler TS å ha en med seg når hun gjør det slutt :)

Lenke til kommentar

Ja er litt enig i det! Han har aldri vært voldelig så jeg tror neppe han blir å være det nå. Han bruker vonde ord for å såre.

 

Men har snakket med den jenta jeg kjenner litt og hun er ledig hele dagen jeg skal være der. Så jeg kan kontakte henne og hun er klar til å komme over hvis jeg trenger hjelp, f.eks. med å pakke. Eller at jeg kan dra til henne. 

 

Foreldrene mine er nok mer redd for meg enn jeg er. Jeg ønsker selv å reise alene fordi jeg tror det kommer til å gå "greit", men skal ikke være helt naiv heller så jeg har en backup plan nå! Det er enda godt...

 

:) 

 

 



Anonymous poster hash: c6f92...e05
Lenke til kommentar

Husk da, om han mot all formodning ødelegger tingene dine eller blir voldelig bryter han loven. Isåfall må du ta kontakt med politiet. Jeg tipper det går mye bedre enn du forventer. Bare husk på at du har ditt på det rene og at din motivasjon for å bryte ut av forholdet ikke forandrer seg selv om han reagerer positivt eller negativt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til TS;

Det er alltid best å være på den sikre siden. Så ta gjerne dette på telefon først slik at han kan la bruddet synke inn. Har han aldri vært voldelig før så er det faktisk ingenting som tilsier at han vil være voldelig denne gangen! 

Du kjenner han best. Du vet bedre enn oss hvordan han vil reagere. Hvis du er redd for at han skal slå, så bør du ha en med deg når du gjør det slutt og henter tingene dine. Men ikke la diskusjon.no putte for mange tanker i hodet ditt.

 

 

 

Hvis du leser det TS har skrevet så skjønner du at det er ting som taler for at fyren kan finne på å være voldelig mot henne denne gangen. Knust ting og "tiltet i vinkel" er for meg det samme som ustabil og når noe som dette blir slått i trynet på ham så vil nok det være en verre/bedre grunn enn de grunnene som han har blitt sur for før.

 

Men for all del. Undervurderinger er bra greier. Det handler ikke om å sette tanker i hodet til TS, det handler om å lese det hun skriver og komme med sine meninger i forhold til det. Jeg har vært borti folk som ikke har vært voldelige mot meg tidligere... Det er en første gang for alt.

 

 

 

Kort sagt; I tilfelle rottefelle.

Lenke til kommentar

Det skal jeg gjøre! :)

 

Jeg skulle ringe han i dag, men sitter bare med mobilen i hånda og nervene er så grusomme. Må bare hoppe i det, men gud så fælt det er så føle seg slik.

 

Anonymous poster hash: c6f92...e05

 

 

VELDIG BRA !!! du ringer, trenger ikke reise dit i det hele tatt siden du har tingene dine og alt. 

 

GJØR DET ENKELT OG TRYGT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...